Fitness Seller

Serie: Hannibal

www.watchfreemovies.ch staan de recenste seizoenen van series in hd(putlocker hd kiezen). Ik zelf download alles via nieuwsgroepen.

Thanks guys :thumb:

Nieuwsgroepen, wat mij betreft de makkelijkste manier om te downloaden

Kijk het nu via XBMC, gaat perfect! Nog bezig met de eerste aflevering maar best sick al haha :D

Ik haal gewoon alles op bij kat.ph

Serie 1 had mij betreft wel meer actie en serie 2 is wel wat meer in de psyche van de diverse rollen. Op zich heel interessant, maar toch mis ik wel een beetje de extreme actie.

Ik haal gewoon alles op bij kat.ph

Serie 1 had mij betreft wel meer actie en serie 2 is wel wat meer in de psyche van de diverse rollen. Op zich heel interessant, maar toch mis ik wel een beetje de extreme actie.

Als je van dit genre houd he, heb je dan wellicht nog andere series die je kan aanraden? Zit eraan te denken om Bates motel te gaan kijken hierna. Hannibal heeft maar 2 seizoenen correct?

Als je van dit genre houd he, heb je dan wellicht nog andere series die je kan aanraden? Zit eraan te denken om Bates motel te gaan kijken hierna. Hannibal heeft maar 2 seizoenen correct?

Bates motel lijkt hier totaal niet op, heb alle afleveringen toevallig deze week gekeken. Maar weet niet echt wat ik er van vind eerlijk gezegd :p Het kijkt wel lekker weg maar het is toch een beetje mweh. qua sfeer vind ik True Detective wel op Hannibal lijken. en idd maar 2 seizoenen (2e is nog bezig)

Nou wachten op aflevering 9 dan maar :P Denk ze staan allemaal al online maar nee...

• Topic Starter Topic Starter
Beter komt er nog een seizoen 3.

Ben nu helemaal bij.
Er zitten soms saaie afleveringen tussen, maar de laatste 3-4 afleveringen zijn echt geweldig.

Hannibal is the man :D

fuuuuuuuuaaaaaaaarrrrk, wat een episode gek. Net als je denkt dat 't seizoen niet zieker kan worden

ein de lijk dat irritante teringwijf dood. hoop dat volgende ep laat zien dat ie dr sick gemarteld heeft

Helemaal aan het eind bij het vooruitblik "3 episodes left", geen seizoen 3 dan? Ik hoop dat er toch nog een derde seizoen komt

in voor eerste 3 episodes van season 1, ben nu al hooked. Mads Mikkelsen ++

Helemaal aan het eind bij het vooruitblik "3 episodes left", geen seizoen 3 dan? Ik hoop dat er toch nog een derde seizoen komt

Dat zeggen ze meestal als het einde van een seizoen nadert. Ze willen in totaal 7 seizoenen gaan maken, maar het is nog niet bekend of dit doorgaat.

Kijkcijfers zijn niet geweldig. Dus is nog niet zeker wat er gaat gebeuren.

Terug
Naar boven