www.watchfreemovies.ch staan de recenste seizoenen van series in hd(putlocker hd kiezen). Ik zelf download alles via nieuwsgroepen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Via waar kijken jullie? Ben nu aan het downloaden maar duurt wel ff....
Ik haal gewoon alles op bij kat.ph
Serie 1 had mij betreft wel meer actie en serie 2 is wel wat meer in de psyche van de diverse rollen. Op zich heel interessant, maar toch mis ik wel een beetje de extreme actie.
Ik haal gewoon alles op bij kat.ph
Serie 1 had mij betreft wel meer actie en serie 2 is wel wat meer in de psyche van de diverse rollen. Op zich heel interessant, maar toch mis ik wel een beetje de extreme actie.
Als je van dit genre houd he, heb je dan wellicht nog andere series die je kan aanraden? Zit eraan te denken om Bates motel te gaan kijken hierna. Hannibal heeft maar 2 seizoenen correct?
Het kijkt wel lekker weg maar het is toch een beetje mweh. qua sfeer vind ik True Detective wel op Hannibal lijken. en idd maar 2 seizoenen (2e is nog bezig)Helemaal aan het eind bij het vooruitblik "3 episodes left", geen seizoen 3 dan? Ik hoop dat er toch nog een derde seizoen komt
in voor eerste 3 episodes van season 1, ben nu al hooked. Mads Mikkelsen ++
Helemaal aan het eind bij het vooruitblik "3 episodes left", geen seizoen 3 dan? Ik hoop dat er toch nog een derde seizoen komt