Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Good to have you back, twin brother. Vroeg uit de veren, veel eten, hard trainen ! Go get 'em.

Nette training ! Probeer meermaals te trainen met trainingspartner. Maakt je training ook aangenamer. Je moet wel iemand met hardcore mentality vinden.
Probeer meermaals te trainen met trainingspartner. Maakt je training ook aangenamer. Je moet wel iemand met hardcore mentality vinden.
Ik zie er ongeveer hetzelfde uit als op je fotos, ook een beetje de zelfde krachtstats. Maar ben denk ik ook een stuk kleiner.
Ik ga je proberen te volgen![]()

komt niet zoveel spam hier hoor.Is toch iets persoonlijks denk ik. Een goeie spotter is natuurlijk ideaal, maar mn eigen tempo/trainingstijden etc. ook!
Ik train al ongeveer vanaf het begin met een trainingspartner, en sinds jaartje gewoon elke training. Zou niet meer zonder willen, tijdens de rust kan je lekker lullen. Je maakt elkaar gek om elke keer meer gewicht of meer reps eruit te halen. Elkaar opfocken, en bij elke oefening en bij elk setje kan je spotten. Zonder iemand lastig te vallen om even te helpen en dat dan bij 6 verschillende mensen als je borst traint.
Ideaal!

ik keek even bij me abbo's en dacht waarom volg ik jou nog niet
fysiek ziet er massief uit, ik vind deze foto een beter beeld geven van je fysiek dan die side-chest.
bij deze, abbo
succes! geniet van je lichte training zou ik dan zeggen.
nice skwats, hoelang ben je btw nog van plan om door te bulken?