Fitness Seller

Shakawkaw's comeback log.

Good to have you back, twin brother. Vroeg uit de veren, veel eten, hard trainen ! Go get 'em.

• Topic Starter Topic Starter
Net rug getraind weer samen met iemand.

Deadlift
8x100
7x140
4x140
1 rep minder dan vorige week helaas, in de avond ben ik een stuk sterker dan overdag

Low Row Machine plate loaded
3 sets met 80-100

Pull Ups
3 sets

V-grip cable pull down
4 sets van 60kg ongeveer

toen wat biceps gepompt

Ik ga me donderdag wegen ik hoop echt dat ik 96 weeg minstens! 2kg winst, minder dan dat is echt niet acceptabel.

Nette training ! Probeer meermaals te trainen met trainingspartner. Maakt je training ook aangenamer. Je moet wel iemand met hardcore mentality vinden;).

Nette training ! Probeer meermaals te trainen met trainingspartner. Maakt je training ook aangenamer. Je moet wel iemand met hardcore mentality vinden;).

Idd moet ik zeker doen, wel jammer dat ik m'n borst, schouders, armen niet voluit kan trainen en met een trainingspartner wil ik altijd voluit.

Ik zie er ongeveer hetzelfde uit als op je fotos, ook een beetje de zelfde krachtstats. Maar ben denk ik ook een stuk kleiner.

Ik ga je proberen te volgen:P

Probeer meermaals te trainen met trainingspartner. Maakt je training ook aangenamer. Je moet wel iemand met hardcore mentality vinden;).

Is toch iets persoonlijks denk ik. Een goeie spotter is natuurlijk ideaal, maar mn eigen tempo/trainingstijden etc. ook!

Ik zie er ongeveer hetzelfde uit als op je fotos, ook een beetje de zelfde krachtstats. Maar ben denk ik ook een stuk kleiner.

Ik ga je proberen te volgen:P

Balen man! Dan heb je dus ook een k*t fysiek :D:D
Leuk dat je me log gaat (proberen) te volgen ;) komt niet zoveel spam hier hoor.
Is toch iets persoonlijks denk ik. Een goeie spotter is natuurlijk ideaal, maar mn eigen tempo/trainingstijden etc. ook!

Idd trainingen kunnen nog weleens lang duren met z'n 2en maar dat hoeft natuurlijk niet persé. Ik vind het altijd fijn als iemand me aanmoedigt of kijkt terwijl ik bezig ben zodat ik beter m'n best ga doen :thumbup: krijg ik adrenaline van.

Das wel tegek natuurlijk :D Ik heb ook geen ervaring met het trainen met een partner, maar kon het me zo voorstellen.

Ik train al ongeveer vanaf het begin met een trainingspartner, en sinds jaartje gewoon elke training. Zou niet meer zonder willen, tijdens de rust kan je lekker lullen. Je maakt elkaar gek om elke keer meer gewicht of meer reps eruit te halen. Elkaar opfocken, en bij elke oefening en bij elk setje kan je spotten. Zonder iemand lastig te vallen om even te helpen en dat dan bij 6 verschillende mensen als je borst traint.

Ideaal!

ik keek even bij me abbo's en dacht waarom volg ik jou nog niet???
fysiek ziet er massief uit, ik vind deze foto een beter beeld geven van je fysiek dan die side-chest.

bij deze, abbo

Ik train al ongeveer vanaf het begin met een trainingspartner, en sinds jaartje gewoon elke training. Zou niet meer zonder willen, tijdens de rust kan je lekker lullen. Je maakt elkaar gek om elke keer meer gewicht of meer reps eruit te halen. Elkaar opfocken, en bij elke oefening en bij elk setje kan je spotten. Zonder iemand lastig te vallen om even te helpen en dat dan bij 6 verschillende mensen als je borst traint.

Ideaal!

Inderdaad veel leuker :)

ik keek even bij me abbo's en dacht waarom volg ik jou nog niet???
fysiek ziet er massief uit, ik vind deze foto een beter beeld geven van je fysiek dan die side-chest.

bij deze, abbo

Aight, ja fullbody foto's geven een veel beter beeld maar op halve foto's kan ik groter ogen omdat je dan niet ziet hoe lang ik ben.

Ik ga effe borst, triceps pompuh. Zal niet echt boeiend zijn om neer te pennen want moet allemaal licht en geen bankdrukken enzo.
Morgen squatten.

succes! geniet van je lichte training zou ik dan zeggen.

succes! geniet van je lichte training zou ik dan zeggen.

Ja thanks, ondanks dat het licht was heb ik spierpijn in m'n borst en voorste schouder koppen.

Vandaag benen gedaan.

Squat minstens parallel
5x100
8x135
9x120

Leg Press
15x120
15x160
20x160

Leg extensions
10x70
10x80
8x90

Donkey Raises
3 sets tot 18x200

Seated Calf Raises
3 sets tot 15x35 ofzo

Leg Curls
10x30
10x40
8x50

Was wel intensieve training, maar ik heb best wel een ruk conditie want ik ben zo snel uitgeput.

Ik weeg nu 96,5 dus 2,5kg zwaarder dan vorige week, beetje weinig maar ik moet het maar gaan opbouwen.

nice skwats, hoelang ben je btw nog van plan om door te bulken?

nice skwats, hoelang ben je btw nog van plan om door te bulken?

Zo lang mogelijk, ik moet eigenlijk proberen om niet meer vetter te worden maar ik weet niet of het lukt want ik wil altijd zo focking snel. Misschien dat als ik echt te vet ben even een paar weken ga cutten en dan weer verder ga bulken.
Toen ik 30kg lichter was, was ik wel wat droger en toen had ik vaker een tevreden gevoel over m'n fysiek omdat je toen echt het spier zag en aders, maarja ik ga toch voor massa.

Laatst bewerkt:
Zieke squats man!

wat? 2,5kg in een week? :/

Succes met je comeback.

Ik ga je volgen. Nice squats en deads.

Terug
Naar boven