XXL Nutrition

Shakawkaw's comeback log.

2,5kg is niet zo gek, na me cut kwam ik in 1 week 5kg aan.

Flinke burn zeker op die leg press?

Zeker net na een goeie maaltijd :p

Van mij ook gewoon ochtend.

17 jaar en dan zo'n fysiek en stats. Respect hoor dude!

interessante log,zal t volgen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zoo.. vandaag om 03:12 uit bed, ik dacht dan kan ik lekker veel eten de hele dag. Maar om 9 uur zat ik nog zo'n beetje aan m'n ontbijt, gaat niet zo goed dus.

Vandaag gegeten:
15 boterhammen
1.6 liter melk
100gr havermout
walnoten olie
whey
150gr kip
pindakaas
400ml chocomelk
2 krentenbollen
2 bananen
3 eieren

zometeen nog meer melk, kwark, andere dingen.

Deadlift
8x140
5x130
5x120
Ik ben hier echt te slecht in, heel veel rusten tussen reps ook nog

Toen wat low row machine gedaan

pull ups, bijna 5 reps m'n zelf
de rest halve squats en pull ups door elkaar :P

Nog wat getrokken aan een high pulley

Had echt geen energie meer.

Nog even gewogen: 94 :sad: wtf is dit?

Wtf, om 3.15u beginnen en om 9u nog bezig zijn. Dat is iets van 6 uur aan je ontbijt? Wat was je ontbijt:p? Komt het echt doordat je niets van eetlust hebt, of door dat probleem dat je al een tijdje hebt?

• Topic Starter Topic Starter
Wtf, om 3.15u beginnen en om 9u nog bezig zijn. Dat is iets van 6 uur aan je ontbijt? Wat was je ontbijt:p? Komt het echt doordat je niets van eetlust hebt, of door dat probleem dat je al een tijdje hebt?

Beide maar vooral dat laatste, eerst (toen ik nog geen last had) goot ik snel een shake van 700kcal naar binnen en een banaan erbij en wat water en nu doe ik daar zo'n 6uur over dus. Ik nam helemaal in de ochtend een energie drankje maar na 1 slokje heb ik dat maar weggegooit want ik zat er helemaal vol van, toen paar uur later met moeite aan een broodje pindakaas begonnen enz..:(

Ga even niet op de weegschaal staan man. Zal je goed doen. Best weinig gegeten voor zolang wakker te zijn. Vertel eens...

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Hmm dat is niet best man. Geen eetlust is best klote.

Bestaan daar geen supplementen of pilletjes voor om je eetlust op te wekken ?

Terug
Naar boven