MuscleMeat

Shakawkaw's comeback log.

• Topic Starter Topic Starter
Eetlust is niet perse het probleem, gewoon een vol gevoel. Ik heb al een medicijn dat ook voorgeschreven word voor anorexia patienten om eetlust op te wekken.

Naja, je hebt ook best veel gegeten toch vandaag?

Maar.. :roflol: Vind het wel netjes :)

En overmorgen shakawkaw's comebak log II ?

Kom op man !

En overmorgen shakawkaw's comebak log II ?

Kom op man !

Nee dan post ik gewoon weer hier, als het weer beter gaat. Ik ga niet me trainingen en voeding opschrijven als ik elke dag 1000 onder onderhoud eet en k*t train omdat ik alleen maar afval.

Maar dude, what's wrong? Ik snap het niet helemaal. En je klinkt vrij depri als je het mij vraagt.

Maar dude, what's wrong? Ik snap het niet helemaal. En je klinkt vrij depri als je het mij vraagt.

Ben ik ook, ik heb zo veel motivatie hiervoor dat is niet te beschrijven, ik heb het gevoel geboren te zijn voor dit en niks anders kan me een zak schelen, ik geef graag al m'n sociale contacten, al m'n tijd en echt alles op voor dit en als ik dit dan niet kan doen word ik gek.

Als je maar blijft knallen! ;)

Je eten is toch gewoon goed!, 4500cal is aardig wat!

Gewoon eten, trainen rusten + veel geduld. Doe een deload weekje en ga daarna weer volop knallen met een nieuwe schema!

Das de verkeerde mindset dude, daar moet je echt veranderen. Je bent jezelf negatief aan het programmeren.

Je eten is toch gewoon goed!, 4500cal is aardig wat!

Gewoon eten, trainen rusten + veel geduld. Doe een deload weekje en ga daarna weer volop knallen met een nieuwe schema!

Ja 4500 op een dag dat ik 8 uur eerder op stond dan normaal he, dus normaal is het 3000.

Das de verkeerde mindset dude, daar moet je echt veranderen. Je bent jezelf negatief aan het programmeren.

Hoezo? Ik hou er niet van om smoesjes te verzinnen om niet vooruit te gaan maar als mijn maag en darmen gewoon ****ed zijn word ik gewoon beperkt.

Ja 4500 op een dag dat ik 8 uur eerder op stond dan normaal he, dus normaal is het 3000.

Hoezo? Ik hou er niet van om smoesjes te verzinnen om niet vooruit te gaan maar als mijn maag en darmen gewoon ****ed zijn word ik gewoon beperkt.

Ach normaal is het dan ook toch gewoon goed om 3000cal is. Neem gewoon een stapje terug, eet wat minder train wat minder zwaar. Zeg tegen jezelf vanaf die datum ga ik alles weer omschakelen en ga je knallen!

Vaak genoeg dipjes gehad, en achteraf kijk je erop terug en denk je van dit heeft totaal geen zin en bereik je niks mee. Pak jezelf gewoon bij je ballen en ga naar dat ijzer toe!

Ach normaal is het dan ook toch gewoon goed om 3000cal is. Neem gewoon een stapje terug, eet wat minder train wat minder zwaar. Zeg tegen jezelf vanaf die datum ga ik alles weer omschakelen en ga je knallen!

Vaak genoeg dipjes gehad, en achteraf kijk je erop terug en denk je van dit heeft totaal geen zin en bereik je niks mee. Pak jezelf gewoon bij je ballen en ga naar dat ijzer toe!

Motivatie is het probleem niet, m'n lichaam laat het gewoon niet toe. Maar 3000kcal is niks daar kwam ik nog niet eens van aan toen ik 70 woog.

het is wat ik weet:
1. je hebt met darmen problem gehad
2. was je naar kinesoolog of zo en het word beter
3. in een week 5kg aangenomen week daarna 2,5kg...

k denk dat je je darmen zelf verdoet...

Jammer om te horen. Hopelijk herstellen je darmen snel.
Even decompresseren en daarna terug proberen rustig de draad op te pikken.

Heb ook het idee dat je te gefocust bent, probeer er minder mee bezig te zijn en meer te genieten van trainen. Vooruitgang is niet alleen in gewicht.

Succes.

het is wat ik weet:
1. je hebt met darmen problem gehad
2. was je naar kinesoolog of zo en het word beter
3. in een week 5kg aangenomen week daarna 2,5kg...

k denk dat je je darmen zelf verdoet...

Nee die 5kg was helemaal in het begin dat ik begon te trainen dus al heel lang geleden, maar 2,5 of 5kg aankomen in een week is niet veel hoor. Dat komt gewoon omdat je dan meer glycogeen in je spieren heb, meer vocht vasthoud, meer eten in je verteringsstelsel hebt en een beetje vet en spier erbij heb. Maar waarschijnlijk verneuk ik zelf wel m'n darmen wie anders, alleen ik snap niet waarom.

Jammer om te horen. Hopelijk herstellen je darmen snel.
Even decompresseren en daarna terug proberen rustig de draad op te pikken.

Heb ook het idee dat je te gefocust bent, probeer er minder mee bezig te zijn en meer te genieten van trainen. Vooruitgang is niet alleen in gewicht.

Succes.

Thanks, ik hoop het ook.

Terug
Naar boven