Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En overmorgen shakawkaw's comebak log II ?
Kom op man !
Maar dude, what's wrong? Ik snap het niet helemaal. En je klinkt vrij depri als je het mij vraagt.

Je eten is toch gewoon goed!, 4500cal is aardig wat!
Gewoon eten, trainen rusten + veel geduld. Doe een deload weekje en ga daarna weer volop knallen met een nieuwe schema!
Das de verkeerde mindset dude, daar moet je echt veranderen. Je bent jezelf negatief aan het programmeren.
Ja 4500 op een dag dat ik 8 uur eerder op stond dan normaal he, dus normaal is het 3000.
Hoezo? Ik hou er niet van om smoesjes te verzinnen om niet vooruit te gaan maar als mijn maag en darmen gewoon ****ed zijn word ik gewoon beperkt.
Ach normaal is het dan ook toch gewoon goed om 3000cal is. Neem gewoon een stapje terug, eet wat minder train wat minder zwaar. Zeg tegen jezelf vanaf die datum ga ik alles weer omschakelen en ga je knallen!
Vaak genoeg dipjes gehad, en achteraf kijk je erop terug en denk je van dit heeft totaal geen zin en bereik je niks mee. Pak jezelf gewoon bij je ballen en ga naar dat ijzer toe!
het is wat ik weet:
1. je hebt met darmen problem gehad
2. was je naar kinesoolog of zo en het word beter
3. in een week 5kg aangenomen week daarna 2,5kg...
k denk dat je je darmen zelf verdoet...
Jammer om te horen. Hopelijk herstellen je darmen snel.
Even decompresseren en daarna terug proberen rustig de draad op te pikken.
Heb ook het idee dat je te gefocust bent, probeer er minder mee bezig te zijn en meer te genieten van trainen. Vooruitgang is niet alleen in gewicht.
Succes.