MuscleMeat

Sheiko cutlog

moest de increase op de dl wel zo groot zijn, de week ervoor deed je 154?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een week overgeslagen idd, omdat ik een beetje laks ben geweest met trainingsdagen nakomen. Op die manier is week 2 Dl dag er bij ingeschoten.

Cycle 4, week 1

Mp
3x40
3x40
2x50
1x60
1x65
1x70 pr
Fx75
Fx72.5

- 4x10 dips en 3 sets side raises met 16 kilo.

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Helaas moeten maxen in de grote zaal met power bar. Gewichthefzaal was gesloten.

moest je niet een push press doen?

Nee, ik kreeg de techniek van pp niet goed onder controle en ben dus na 1 week pp'en weer teruggegaan naar de mp.

Haha, dat je dat nog onthouden had, dat van die 2 jaar meende ik natuurlijk niet, maar dat had je vast al door.
Alsnog niet zo tevreden met die 70, want ik had al 4x65 gepresst vorige week. Ik wijd het dan ook aan de kataboliteit van de grote zaal en de dikke power bar, dat die 72.5 niet omhoog ging.

Wat betreft voedsel, eet momenteel iets van 3000 kcal per dag, niet erg veel dus. Ik wil wel een keer 'all the way' gaan met mn gewicht, maar nu nog even niet. Eerst maar eens een huis vinden. En o ja, studiepunten.

5 kg op een press is gewoon al veel genoeg. de lijn tussen falen en halen ligt bij een press heel erg dicht bij elkaar. ik vind het dus niet zo vreemd dat je 1 keer 70 haalt met een 4x65

en: probeer minder materiaal de schuld te geven. het is een stang en niet meer. ik begrijp dat het niet de meest fijne omstandigheden waren voor je, maar laat dat geen excuus zijn

Laatst bewerkt:
Cycle 4, week 1

Squat
5x85
5x100
5x112

2x5x90

- Slechts aan de voorgeschreven reps gehouden.

Cycle 4, week 1

Bench
5x70
5x82.5
8x95

-dips en chins

Cycle 4, week 2

Mp
3x50
3x57
3x63.5

-technical error, elleboog pijn

-rows met 70 kilo en side raises met 16

Cycle 4, week 2

Squat
3x91
3x105
1x119

-ghr's en chins

hey yo, gaat het allemaal wel goed of zit je in een dip?

Nee, gaat niet zo geweldig idd. Flink wat bw verloren nog en ook kracht zo te zien. Het lijkt erop dat ik de gehele zomer nog als een dweil blijf trainen aangezien ik allerlei sporten wil gaan doen zoals tennis en cricket. En dan misschien vanaf augustus weer serieus. Ik moet even voor mezelf bepalen wat ik wil.

do: Cycle 4, week 2

Bench
3x80
3x90
3x100

-5 setjes mp met 40k

vandaag: Cycle 4, week 2

Dl
3x130
3x150
4x168

-rows met 70k en chins

Nee, gaat niet zo geweldig idd. Flink wat bw verloren nog en ook kracht zo te zien. Het lijkt erop dat ik de gehele zomer nog als een dweil blijf trainen aangezien ik allerlei sporten wil gaan doen zoals tennis en cricket. En dan misschien vanaf augustus weer serieus. Ik moet even voor mezelf bepalen wat ik wil.

Wait wut? Dat is toch golf voor r**ards?

On a serious note: Je kracht gaat nu wel heel hard achteruit, hoewel je deads prima zijn. Kwam dat benchen door je elleboog?

Je kan toch prima 3x per week een uurtje vrij maken en gewoon eten en tussendoor tennis, cricket en curling doen? Ik bedoel, met uitzondering van de laatste week heb je toch goeie krachtgains gemaakt terwijl je aan het cutten was?

Wait wut? Dat is toch golf voor r**ards?

On a serious note: Je kracht gaat nu wel heel hard achteruit, hoewel je deads prima zijn. Kwam dat benchen door je elleboog?

Je kan toch prima 3x per week een uurtje vrij maken en gewoon eten en tussendoor tennis, cricket en curling doen? Ik bedoel, met uitzondering van de laatste week heb je toch goeie krachtgains gemaakt terwijl je aan het cutten was?

Dat kan wel idd. Die bench is vrees ik gewoon krachtverlies.

Cricket voor r**ards? Als je de regels kan begrijpen ben je volgens mij een rocket scientist.

Barely.

Ik ben gestopt met serieus trainen, omdat ik teveel kracht ben verloren dus een progressief schema zoals wendler heeft geen zin meer. Ik denk dat ik de komende tijd 2 x per week een beetje kom ontspannen dmv beetje squatten beetje pressen, beetje rugwerk.

En dan als het wat beter met de studie gaat en ik weer op mezelf woon misschien weer serieus.

Terug
Naar boven