MuscleMeat

Show je huisdier

Status
Niet open voor verdere reacties.
gave hondjes hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Twee van mijn vier valkparkieten. Van 1 naar 2 gegaan en twee maanden geleden naar 4. Op zich wel lachen, die beestjes gaan elkaar nadoen in gedrag.

EricR zei:
Twee van mijn vier valkparkieten. Van 1 naar 2 gegaan en twee maanden geleden naar 4. Op zich wel lachen, die beestjes gaan elkaar nadoen in gedrag.

Het zijn dus eigenlijk papagaaien???

Mini kaketoe's eigenlijk. Vandaar de Engelse naam Cockatiel. Als ze een deuntje horen gaan ze dat proberen na te doen.

Heb het idee dat mijn eerste valkparkiet redelijk vaak een sirene heeft gehoord, best mogelijk omdat ik vlak bij een GGD woon. Dat geluid beginnen die 2 nieuwe ook na te doen nu. Die eerste doet dan weer de geluiden van die andere 2 na.

Wordt je daar niet helemaal horendol van?
Dat is ook 1 van de redenen dat ik geen huisdieren neem, geluid!

Valt wel mee, soms gillen ze wat maar over het algemeen is het vrij harmonisch. Als ze gaan vliegen is het lastiger, dan moet je er achteraan omdat ze anders vanaf de gordijnen alles onder poepen.

leuk flatscreentje :D

ik blijf poesjes schattig vinden om te zien en mee te spelen maar ze zijn zo snel jaloers op andere poesjes als je die in huis haalt!!

eduardjanssen zei:
Jawel is was daar :). Je bent overduidelijk een man ;), wel een ecto overigens :D.

Dus toch! Ik zag een uberlelijke kerel zitten en z'n nog lelijkere b*ch (geslacht is mij niet bekend) riep de hele tijd:

"Edje wat mot je vreten!!" En jij: "Niet te hard lieverd, straks horen ze het."

Luv you:whip:

DutchVince zei:
Voor Rob_G:

Beau, kijkt altijd sjag:

Ventje (Phantom):

Vette beestjes Vince! Hoe oud zijn ze? En heb je ze samen gekocht? Het lijkt me wel flex om er 2 te hebben dan kunnen ze elkaar ook een beetje enterainen als je zelf niet thuis bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven