XXL Nutrition

Show je huisdier

Status
Niet open voor verdere reacties.
master he die dogo canario's !! cane corso's zijn ook gave beesten!!

rtodeep zei:
ga je knpv of nbd doen ??

combi huis/werkhond is altijd het mooist.dat ze ook echt het verschil weten. dan heb je dr wat meer aan , anders hoef niemand m aanteraken anders ben je je klauwen kwijt :D

bij mij op me werk liept dr ook eentje rond , als dat beest in de tuin los loopt hoeft zn vrouw echt de tuin niet in te komen want die hond licht dan voor de deur te grommen , die hond trok weekelijks iemand van zn fiets af of verscheurde boodschappentaasen als mensen iets te dicht bij kwamen :eek:
maar die is nou ingeslapen , want dat was echt net wolf met een kronkel in zn kop :D

Het zal dan KNPV worden.

De combinatie huis/werk hond is wel lastig.. maar kan wel. Mijn vriendin had 2 mechelaars. 1 oudere altijd in huis en 1 buiten in de kennel. Nu was het ook wel karakter verschil maar de buiten hond was veel meer gedreven en minder bang van alles.

Je kunt een hond echt ver krijgen ja.. heb er ook eens 1 gezien die tijdens een verjaardag op het aanrecht sprong en ff een kilo kaas soldaat maakte :D

Het is echter wel ook hoe meer agressie jij tegen je hond moet gebruiken om hem in het gareel te houden des te harder wordt hij.. lastige beesten soms ;) Die van mij gromde en snauwde al met 7 weken.. maar nu weet hij wie de baas is.. en is alles koek en ei ;)

Thanatos zei:
Yuh is nu bijna 4 maanden.. zie foto paar posts terug. Met die oren kan die bijna radio538 ontvangen :D

Ik ben nu al op speelse wijze aan het trainen.. simpele dingetjes. Kort volgen, blijven op commando, apporteren, zoeken luid geven etc.

Vanaf een maand of 9 beginnen ze meestal met het 'echte' werk. Vaak worden de pups bij de 'club' al aan de paal gelegd bij het trainingsveld. Zo worden ze wat feller en kan het karakter vormen. Maar ik wil proberen er een combinatie huishond/werkhond van te maken daar ik geen ruimte heb voor een kennel. Ook heb ik nog geen geschikte club gevonden om te gaan trainen.

nog niet te veel laten volgen :P dan heeftie er gauw genoeg van ;) Waar woon je ergens? Ik ben zelf ook 3 jaar lid geweest van KNPV en club, 1 hond naar de keuring gebracht. Een zwarte mechelaar. ( had ver groenendalerbloed ) die zie je tamelijk veel in de KNPV. Is echt een mooie sport, maar je moet geen watje zijn en niet bang zijn om je hond te straffen/flink aan te pakken als het moet.

black rush zei:
nog niet te veel laten volgen :P dan heeftie er gauw genoeg van ;) Waar woon je ergens? Ik ben zelf ook 3 jaar lid geweest van KNPV en club, 1 hond naar de keuring gebracht. Een zwarte mechelaar. ( had ver groenendalerbloed ) die zie je tamelijk veel in de KNPV. Is echt een mooie sport, maar je moet geen watje zijn en niet bang zijn om je hond te straffen/flink aan te pakken als het moet.

Woon zelf in Nijmegen. Ben bij 2 clubs wezen kijken buiten nijmegen zelf. Heb zelf wel regelmatig trainingen gezien. Erg indrukwekkend als je ziet hoe dat er aan toe kan gaan. Zelf ook wel eens een bijtmouw aan gehad :P Sta je toch wel ff te kijken hoe fel zo'n beest kan zijn ;) Koste me flink wat blauwe plekken.

Die van mij moet ik idd nu niet teveel op de kop zitten.. hij is nog snel onder de indruk maar leert enorm snel.. das wel prettig.

twjunk zei:
Net zoals m'n pit vind ik dit een pracht van een hond, mooi gespierd, staat trots, dikke gespierde stoere kop, gewoon een prachtbeestje.

Greetzzzz.

Het zijn echt schitterende beesten maar oorspronkelijk gefokt voor honden gevechten.
Als je een verkeerde bloedlijn (helaas zijn ze er nog) te pakken hebt, dan kun je een hele vervelende hond in huis nemen.
Heb je de goede lijn te pakken dan heb je echt een schitterend beest!

mijn kat is net overreden door een auto als ik die vieze t*ring leier vind maak hem helemaal kapot.

:( sterkte man....
moet er niet aan denken dat mijn schatje wat overkomt!

Heb nog een leuk forum gevonden voor molossers, herders, bullies, etc..
www.molosserdogs.com
Is een amerikaanse site en er is veel info te vinden.

zelda is je kat al terrecht?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven