- Waardering
- 176
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 89kg
Lieve mensen, ik ben weer terug na een aantal maanden winterslaap! 
Afgelopen dinsdag ben ik weer begonnen bij mijn oude sportschool - de enige in de buurt waar je nog een beetje 'hardcore' kan trainen - omdat ik nog geen huis heb kunnen krijgen in Gorinchem.
Voorlopig zal ik twee keer in de week gaan trainen en dan vooral fullbody om weer even gewend te geraken en het lichaam voor te bereiden op fysieke arbeid.
Mijn stats in oktober 2010 waren:
Squat: 130kg
BP: 100kg
Deadlift: 180kg
OH press: 80kg (legdrive)
Dit zijn mijn doelen dit jaar, bij mijn huidige gewicht van 82kg:
Squat: 166kg
OH press: 74kg (strict)
Deadlift: 198kg
Volgens http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htm zit ik dan in de Advanced categorie, wat op zich wel ok is.
Hoe eerder, hoe beter natuurlijk en meer zou ook wel mogen! Mijn ultieme doel voor de eerste paar jaar is in ieder geval een totaal van 500kg+ op deze onderdelen ...
Ik gebruik (weer) kre-alkalyn capsules en dikke eitwitrepen.
Over een uurtje zal ik mijn eerste twee 'trainingen' plaatsen.
Bedankt voor de aandacht!

Afgelopen dinsdag ben ik weer begonnen bij mijn oude sportschool - de enige in de buurt waar je nog een beetje 'hardcore' kan trainen - omdat ik nog geen huis heb kunnen krijgen in Gorinchem.
Voorlopig zal ik twee keer in de week gaan trainen en dan vooral fullbody om weer even gewend te geraken en het lichaam voor te bereiden op fysieke arbeid.

Mijn stats in oktober 2010 waren:
Squat: 130kg
BP: 100kg
Deadlift: 180kg
OH press: 80kg (legdrive)
Dit zijn mijn doelen dit jaar, bij mijn huidige gewicht van 82kg:
Squat: 166kg
OH press: 74kg (strict)
Deadlift: 198kg
Volgens http://www.exrx.net/Testing/WeightLifting/StrengthStandards.htm zit ik dan in de Advanced categorie, wat op zich wel ok is.

Hoe eerder, hoe beter natuurlijk en meer zou ook wel mogen! Mijn ultieme doel voor de eerste paar jaar is in ieder geval een totaal van 500kg+ op deze onderdelen ...
Ik gebruik (weer) kre-alkalyn capsules en dikke eitwitrepen.
Over een uurtje zal ik mijn eerste twee 'trainingen' plaatsen.
Bedankt voor de aandacht!
Laatst bewerkt:

)

!