Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training!
Ook netjes aan je reprange gehouden.![]()

Sigi zit op de goede weg...tis nu een kwestie van volhouden en niet onderweg ergens een verkeerde afslag nemen!![]()

Helaas is mijn voeding nog slecht en onvoldoende, waardoor de progressie niet helemaal volgens plan verloopt ...
Dat kan toch niet je doelstelling zijn!

+1
(terwijl ik zelf aan de kip, pompoen en rijst zit)
![]()

Vanochtend een korte training; eigenlijk iets te kort, maar wel lekker progressief getraind op de borstoefeningen.
Borst/biceps:
Bench press
2x10xstang
2x8x40kg
5x5x65kg
P.S. Iemand enig idee of het zinvol is om de creatine/eiwit-repen van Sportfood te bestellen/consumeren?
...zucht...ik moet Dwarven Warrior helemaal gelijk geven 

ja dat gevoel kennen we allemaal wel, zo nu en dan..
Volgende training gaat vast mentaal weer beter..
En dit ziet er zeker niet slecht uit..

Dank je, miss H!
Ik mocht willen dat ik op zo'n consistente manier als jij kon trainen, maar jij hebt dan ook perfecte genen en begeleiding.
P.S. Omdat ik eigenwijs ben, ga ik vandaag wat van die repen bestellen: baat het niet, dan schaadt het niet (alhoewel teveel creatine niet goed zou zijn) ...
Met elke set prutgenen kan een mooi lijf gemaakt worden. Of bedoel je de genen die er voor zorgen dat je geen doorzettingsvermogen hebt?Echter zijn genen wel bepalend voor een hoop dingen!Maar de key is toch consistentie en discipline om te eten en altijd keihard te trainen..

Dank je wel Sigi..maar jeez..wat een complimenten zeg..dank je wel natuurlijk maar niet overdrijvn hoor..
Belangerijk is idd wel training, voeding en doorzettingsvermogen..
Maar Dwarf, genen zijn btw wel redelijk belangerijk hoor ten opzichte van spiermassa opbouwen, tuurlijk je kan elk lichaam shapen en mooier maken..maar wil je echt massa op een lang, slank en dun lijf...t werkt toch wat beter als je een atletisch gebouwd lichaam hebt..