Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes hoor - maar wat bedoel je met die 30cm op CGBP?

Dat is de (geschatte) afstand tussen mijn handjes: ik deed ze eerst nog veel closer, 12 cm, maar volgens Huggy en Hummer is dat nogal slecht voor de polsen en voegt het niets toe aan de oefening.![]()
Dat is de (geschatte) afstand tussen mijn handjes: ik deed ze eerst nog veel closer, 12 cm, maar volgens Huggy en Hummer is dat nogal slecht voor de polsen en voegt het niets toe aan de oefening.![]()

Sorry mensen, maar geen nieuwe log vandaag.
Vanochtend niet kunnen trainen, omdat ik gisteravond was weggeweest naar een maat van me en daar vanochtend nog steeds was (na een late avond natuurlijk).
In de loop van de dag weer wat last gekregen van een zwerend pijntje aan de binnenkant van mijn rechterschouder: misschien toch te zwaar belast de afgelopen tijd met al die PR's ...
Morgenochtend ga ik wel trainen, maar ik zal kijken hoe zwaar ik ga bankdrukken.![]()
Wat een smoes...en verder klinkt het ook allemaal verdacht...
Oh ja, ik was de adductor- en abductor-oefeningen vergeten: wat jammer nou! Morgen een welverdiende rustdag.

Morgenochtend ga ik wel trainen, maar ik zal kijken hoe zwaar ik ga bankdrukken.![]()
!Ga je alleen maar kijken of ga je er voor!
Wel luisteren naar je lichaam...dus als het echt niet gaat zij het zo, en dan gewoon de volgende keer beter.

Nice! Zie je nou wel dat je stiekem sterker bent dan je zelf in de gaten hebt?
...en pas op met je rug - die krijg je maar eentje![]()
Zeg Sig, doe je wel ff voorzichtig ja? Geen kwark taferelen hierzo eh?![]()