- Waardering
- 1.524
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Ik ben de laatste jaren geen instructeurs tegengekomen die ook maar enigszins interesse hebben in PL oefeningen/squat/deadlift/cleans enz. dus als je daar je "boontjes op te week" wilt leggen, veel succes! 
Nee, wat dwarfie zegt, kijken naar filmpjes van mensen die het kunnen.
Kies hiervoor filmpjes van bekende PL'ers van "Westside" enzo om eens te kijken, en "Rippetoe" voor een goede uitleg.
De blauwe tekst in mijn post is zo'n beetje de basis voor een compleet krachtschema voor een "powerbuilder"
Maar vergeet niet wat Huggy zegt, verdoe niet je kostbare tijd in de sportschool met allerlei isolatie oefeningen, steek die energie in de compounds en basisoefeningen (blauwe tekst)
Succes!

Nee, wat dwarfie zegt, kijken naar filmpjes van mensen die het kunnen.
Kies hiervoor filmpjes van bekende PL'ers van "Westside" enzo om eens te kijken, en "Rippetoe" voor een goede uitleg.
De blauwe tekst in mijn post is zo'n beetje de basis voor een compleet krachtschema voor een "powerbuilder"

Maar vergeet niet wat Huggy zegt, verdoe niet je kostbare tijd in de sportschool met allerlei isolatie oefeningen, steek die energie in de compounds en basisoefeningen (blauwe tekst)
Succes!

) niet veel.