Zo, eerst even een hazeslaapje gedaan alvorens dit te tikken.
Gisterenmorgen naar de stad geweest om te shoppen en de rest van de dag twee verjaardagen en een kraamfeest gehad. Vanmorgen dus redelijk zwaar getraind en vanmiddag naar een recreatiemeer gefietst (in totaal dus 2 uur gefietst vandaag ...) en daar lekker gedold .
In combinatie met deze temperaturen en mijn hooikoorts vreet dit dus aardig wat energie: ik merk toch echt wel dat ik niet meer de jongste ben.
Mede om deze redenen moest ik vanochtend beslissen wat en hoe te trainen: eigenlijk stond toppen op het programma ... wilde eerst vijfjes draaien, maar heb toch maar gekozen voor heavy tripples.
Warming-up
4 min fietsen
Squat
8x40kg
5x60kg
5x80kg
3x3x100kg (op 1 na allemaal diep)
CGBP
10xstang
6x50kg
5x70kg
3x3x80kg
> Tijdens deze oefening voelde ik irritatie in/aan mijn ribbenkast links, kon niet meer zonder pijn de rug rechten na het bankdrukken ...
Deadlift
6x60kg
4x100kg (ging met moeite, kreeg weer last van de ribbenkast)
1x140kg
> Gestopt wegens teveel pijn - vooral tijdens de liftoff, 3x3 was de bedoeling.
OHP
8xstang
6x40kg
2x5x50kg (hierna gestopt, want begon het weer te voelen)
BB shrugs
10x60kg
8x100kg
Het was genoeg zo: het begon toch erg warm te worden plus ik had pijn in mijn core.
Oh ja, op de terugweg naar de kleedkamer kwam ik een gozer tegen die zei: 'Hey, gewichtheffer ...' - omdat hij me kennelijk eens wat 'zware' gewichten heb zien tillen: haha, was wel grappig en heb hem maar niet uitgelegd dat dit toch echt een andere disclipine is ...