Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch maar weer wat filmpjes op internet bekijken dus ...

)

Wanneer leren jullie mannen nou eens dat je bij squatten je kont naar achteren moet gooien, en niet met een rechte rug zakken?! (Want dan gaan je knietjes naar voren!)

Wanneer leren jullie mannen nou eens dat je bij squatten je kont naar achteren moet gooien, en niet met een rechte rug zakken?! (Want dan gaan je knietjes naar voren!)

Hehe, dank je voor de tip Dwarfie.
Het ligt denk ik ook grotendeels aan mijn inflexibiliteit om dit te doen ... jullie vrouwen kunnen dat beter (billen naar achteren)!![]()

Ik kan ook niet met m'n kont naar achter zakken, dan val ik om... (Enne Dwarf, no offence hoor, maar had jij daar zelf niet ook wat last van? Daardoor hing/hang je toch te ver voorover met je rug?)
En Sigi, ik vind het punt van de PT over (smal) bankdrukken niet zo heel 'belachelijk' hoor.. Je moet er tijdens de oefening continu op letten dat je je polsen recht houdt, en hoe smaller je hem pakt, hoe moeilijker het natuurlijk wordt om je polsen recht te houden. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat jij, met de breedte dat jij hem pakt (twee duimlengtes toch?), je polsen te allen tijde recht houdt...