AndroidHealthClinic

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziet er al een stukje droger uit hé, benen tonen dikker imo :thumbs:

wayo bruut!

Ziet er wel massief uit.
Maar ik denk dat het voor een voetballer nog wel wat droger mag, niet?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties, beginnerbb, ik kan alleen maar beamen wat je zegt. Ik werk er hard aan, de voorbereiding van de voetbal zit er nu op. Ik ben tijdens die voorbereiding 3-4 kg afgevallen. Ik hoop halverwege oktober weer een kilo of 3-4 (vet) kwijt te zijn.

flinke massa bro! :bow:
Ik denk dat je er een paar kg droger nog veel bruter uit zal zien, je hebt massa zat goed te cutten en een brute fysiek te behouden.

Thx mannen, de comments doen me goed. Ik ben nu weer iets afgevallen, het blijft de goede weg op gaan.

Training vandaag:

Chins met brede bovenhandse grip
15 x BW
10 x BW
smalle onderhandse grip
8 x BW

Incline Smith press
3 x 8 x 60 kg

Front press
8 x 40 kg
6 x 60 kg
5 x 70 kg (push press)

Buik.

aan je foto's te zien nog steeds netjes bezig! :thumbs: :D

leuk dat je afvalt :D

Nauwelijks 6 maand nadat ik volledig hersteld was van gescheurde ligamenten in mijn linkerenkel is het nu helaas de beurt aan mijn rechterenkel. Gisterenavond op de voetbal was er een duel waarbij ik de bal afschermde en de aanvaller niet rond mij kon. Hij vond het dan maar gepast om zijn voet op mijn enkel te zetten waardoor ik er doorging. 5 minuten was de match bezig, exit Simon. Naar de spoed wou ik niet gaan omdat ze je daar gewoon tegen alle advies in, in een plaaster steken. Vanmorgen ben ik dan maar naar de dokter geweest, die me een Aircast voorschreef, samen met wat zalf en iets tegen de zwelling.

Er zit naar alle waarschijnlijkheid een scheurtje in één van de drie (?dacht ik) ligamenten. De vorige keer was het erger, toen waren er twee gescheurd, maar het is onbegrijpelijk dat dit mij tweemaal gebeurt, links en rechts, op een tijdspanne van minder dan een jaar. Conditioneel zal ik weer een serieuze achterstand oplopen, de zuurverdiende massa op mijn benen zal als sneeuw voor de zon smelten en ik zal goed moeten opletten dat ik niet te veel verdik. Van vier maal per week voetbal naar niks...hiephoi

Beterschap kerel! De risico's van het 'vak' zeker? Spijtig dat je je zo erg kan bezeren met een hobby...moest je stoppen met voetbal zou je mss zelfs minder blessures oplopen met het trainen...

Thx, ik begrijp wat je bedoelt, maar waarom stoppen met iets wat ik graag doe?

Niej stoppen gwn doorgaan en doen waarbij je je goed voelt!

K*t man :(

lijkt me lastig een sport beoefenen waar je regelmatig blessures oploopt en helemaal irritant word het als het ook nog door een ander komt - sterkte ermee

Bedankt, maar het zijn mijn eerste 2 grote blessures, anders ben ik nooit langer dan 3 weken uit roulatie geweest, dus in dat opzicht valt het wel mee.

Damage done:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**** zo pijnlijk!

Radiologie en echografie wezen uit dat er een stukje bot los, maar dat mijn ligamenten intact zijn, wat een hele opluchting is. 2 weken geen voetbal buiten minimum 2 maanden geen voetbal...

Toch nog een beetje een "geluk" dan :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven