Fitness Seller

Simon zijn log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dus je gaat lager in de reps en cutten?

• Topic Starter Topic Starter
Voor UB lager in reps nl. 3-8, LB 8-14 reps, voor beiden enkel compounds. Het hoge aantal reps voor LB is voor spieruithouding ze worden explosief uitgevoerd. Vermageren ga ik doen door minder te eten en normaal zal mijn vakantiejob er ook bij helpen, een hele dag niks doen, buiten halve varkens in een frigo duwen en terugwandelen, maakt veel verschil. Armen train ik voorlopig niet meer of snel even 1 oefeningetje.

vandaag hebben we getrained.
simon had bench press,chinns,militairi press en shrugs gedaan dacht ik.
sorry voor de foute spelling van de engelse termen hehe

hoe is je weekend geweest?
weer moorde zat?

hoe is je weekend geweest?
weer moorde zat?

Redelijk;).

Ik ben trouwens bezig met de interessante artikels uit mijn M&F en Flex magazines uit te knippen en te verzamelen. Misschien maak ik er wel een soort samenvatting van voor op de site hier:).

Redelijk;).

Ik ben trouwens bezig met de interessante artikels uit mijn M&F en Flex magazines uit te knippen en te verzamelen. Misschien maak ik er wel een soort samenvatting van voor op de site hier:).

zou top zijn bro, ben altijd geïntereseerd in literatuur, dat e-book dat jij me stuurde was ook super.

succes met je trainingen.

Trainen heb ik deze week nog niet gedaan, misschien morgen. Morgen is tevens mijn laatste werkdag (woohoow). Mijn gewicht is nu stabiel op 88 kg en ik ben niet al te veel spiermassa verloren ondanks mijn eiwitarme voeding lately. Conditie is iets beter, maar nog mijlenver van goed, alhoewel ik erg vermoeid loop, wat niet te onderschatten is. 5-6 uur slaap per nacht gedurende 3 weken is te weinig. Nu wat recupereren, voeding op orde zetten, iets meer trainen (FB) en mijn supps weer toevoegen zou ideaal zijn. Als alles goed gaat, ga ik weer loggen.

Grtz
Simon

Hoplaaaaaa

Chins, bovenhands brede grip
10 x BW
10 x BW
6 x BW
onderhands, smalle grip
6 x BW
8 x BW

Bench
12 x 70 kg
8 x 90 kg
8 x 100 kg
5 x 110 kg
8 x 90 kg
Vrij lastig

Dumbbell rows
6 x 42 kg
6 x 42 kg
6 x 42 kg

Shrugs
20 x 70 kg
15 x 80 kg
12 x 90 kg
12 x 90 kg

Dumbbell clean and presses
2 sets met 22 kg 8 en 6 reps per hand, kan rustig zwaarder

Laatst bewerkt:
Goeie rows kerel :thumbs:

yah mooi getraind!

Thx, aan de rest van de gewichten moet nog wat gewerkt worden, hoewel conditie nog steeds op de eerste plaats staat.

Ik heb een interessant artikeltje gelezen over Tabata intervals, het komt er op neer van in 4 minuten, 8 korte cyclusjes te lopen van 30 seconden, bestaande uit 20 seconden sprinten, 10 seconden recup. Je kan het ook met andere dingen doen zoals chins, of wat dan ook, maar voor mij was de keuze met lopen snel gemaakt:). Natuurlijk hoort er een opwarming en cooling down bij, uiteraard.

Yo bro, ben je er ook nog?!
Tijd om weer te knallen ouwe! :hedbang::wl:

succes!

Knallen met die handel! :whip: :hedbang:

Thx mannen, ik heb de smaak weer goed te pakken.

Eerste keer Tabata intervallen gedaan, een totaal van 4 minuten (8 x 20' doorgaan/sprinten + 10' uitlopen), voorafgegaan door een kleine 10 minuutjes joggen en afgesloten met 5 minuutjes joggen, een lange sprint en een paar honderd meter uitwandelen en stretchen. Daarna ben ik na een shakeje naar de gym gegaan.

Chins brede bovenhandse grip
10 x BW tot kin
8 x BW tot nek
8 x BW tot nek

Incline Smith press
10 x 40 kg excl. stang
8 x 60 kg "
8 x 60 kg "
6 x 60 kg "
De lopers mogen wel eens geolied worden.

Standing front press
6 x 50 kg
6 x 60 kg
8 x 60 kg laatste reps met wat legdrive

Standing side raises
10 x 10 kg
10 x 10 kg
10 x 10 kg

Schuine leg press zeer explosief uitgevoerd
12 x 130 kg
12 x 130 kg
12 x 130 kg

Toe presses zeer explosief uitgevoerd
15 x 130 kg
15 x 130 kg
15 x 130 kg
15 x 130 kg

BW calf raise
tot einde

Buiksessie.

netjes, na je lopen nog the gym in.
Hoe'st met je BF trouwens?

Lekker bezig weer, keep it up! :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uiterst linkse foto: 96 kg op 4 februari 2008
3 andere foto's: 88 kg op 27 augustus 2008

Het is voornamelijk vet en vocht dat ik verloren ben. Massa zal ongeveer een nuloperatie zijn denk ik. Het is vrij moeilijk voor mij om een vast voedingsschema te volgen, omdat ik op de meest onregelmatige uren opsta, 's middags moet eten wat de pot schaft en ik een uitermate groot zwak heb voor chips en ander junkfood. Ik ga toch een regelmaat moeten vinden en juiste voeding om droger te worden zonder spiermassa te verliezen, want nu begint het gevaarlijk te worden om spiermassa te verliezen denk ik.

Ik weet nog goed dat ik op de eerste foto mocht doen wat ik wou, als ik mijn abs opspande was er gewoon geen verschil te zien met ontspannen buikspieren:D.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven