MuscleMeat

Simply Cuttinglog - quifixs quest !

waar zal de vakantie je naartoe brengen?

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm, misschien kan ik mijn "armen" dag veranderen in borst+rug dag? Aangezien deze eigenlijk wel achter lopen...

Doen ;)

All in hotel?
Toen ik in mei naar Turkije was voor een week was ik een kilo kwijt.
Relatief clean gegeten, buffetvorm steeds.
's morgens gestart met fruit nadien steeds 4-5 eieren met groenten. Afwisseling tussen gekookt, gebakken en roerei.
's middags en 's avonds veel vlees-vis (zocht naar het magerste en wat er lekker uit zag) + véél groenten en rijst. Vaak 2 overvolle gevulde borden.
Andere mensen in het hotel, alle dagen aan de fritten en vette toestanden en het buffet met gebak.
Voor het slapen gaan dan nog een nightproteïne, ik had zo'n pot meegenomen.
Er was ook een vette gym, maar omwille er voor de rest enkel snacks waren en ik bijna nooit een week rust neem door het jaar, heb ik eens niet getraint. Gewoon wat zwemmen, stappen en tennisen, cardio dus (buiten de uitstappen).

Fijne vakantie gehad en goed door gekomen ;)

Doen ;)

All in hotel?
Toen ik in mei naar Turkije was voor een week was ik een kilo kwijt.
Relatief clean gegeten, buffetvorm steeds.
's morgens gestart met fruit nadien steeds 4-5 eieren met groenten. Afwisseling tussen gekookt, gebakken en roerei.
's middags en 's avonds veel vlees-vis (zocht naar het magerste en wat er lekker uit zag) + véél groenten en rijst. Vaak 2 overvolle gevulde borden.
Andere mensen in het hotel, alle dagen aan de fritten en vette toestanden en het buffet met gebak.
Voor het slapen gaan dan nog een nightproteïne, ik had zo'n pot meegenomen.
Er was ook een vette gym, maar omwille er voor de rest enkel snacks waren en ik bijna nooit een week rust neem door het jaar, heb ik eens niet getraint. Gewoon wat zwemmen, stappen en tennisen, cardio dus (buiten de uitstappen).

Fijne vakantie gehad en goed door gekomen ;)
Neen, geen all-in hotel. Wij hebben daar al een lange tijd een knus appartementje gekocht. Is zo meer een appartementen complex, waar je gewoon appartementen kunt huren, is wel zwembad inbegrepen en kuis-dienst.

Wij sowieso per dag ongeveer 4-6 km stappen (meestal gaan we eten in het stadje naast ons). Daar is ook wel een "gym", maar dat zijn wat cardio toestellen :P.

Tgoh, training van vandaag wel mee...

push press 1/6/1/6/1/6: 61/51/61/51/66/56 Comment: kon precies nog wat zwaarder gaan.
low incline fly 2*10-8: 11-13.5
Dips 2*max: 9-6
Flat fly 2*12-10: 11-13.5

Cardio eigenlijk altijd weer vergeten op te schrijven, maar nu 25 min HIT

Eigen app, relax kan je zelf koken ;)
Je zult wel 25min HIIT bedoelen ipv HIT.

Eigen app, relax kan je zelf koken ;)
Je zult wel 25min HIIT bedoelen ipv HIT.

Wij gaan altijd op restaurant eigenlijk :D (behalve als ontbijt natuurlijk).

Ja, ik bedoelde HIIT :).

Edit: Om de schade te beperken in Tenerife, gewoon low carbs?

Laatst bewerkt:
Nogsteeds goed bezig hier. Je taille neemt goed af zo te zien. Niet al te druk maken om die vakantie, gewoon een beetje opletten en verder lol hebben! :)

Veel plezier!

goed bezig hier(y)
ik zou op je vakantie je niet al te druk maken over je voeding, dit gaat echt je cut niet verpesten

Nogsteeds goed bezig hier. Je taille neemt goed af zo te zien. Niet al te druk maken om die vakantie, gewoon een beetje opletten en verder lol hebben! :)

Veel plezier!
Thanks bro :). Vandaag niet kunnen opmeten, vind mijn lintmeter niet echt meer...
goed bezig hier(y)
ik zou op je vakantie je niet al te druk maken over je voeding, dit gaat echt je cut niet verpesten

Thanks! Nja, ik hoop 't.

Ga zo training van vrijdag nog opschrijven en meteen ook de training dat ik straks ga doen (morgen geen tijd om te trainen, en wordt dus vandaag).

Ik zit zo op het moment waar ik best tevreden ben (geen six of 4 pack of whatever), maar ben wel blij en zou na mijn vakantie nog een maandje cutten en daarna zig zag methode doen van BFFM (High carb dagen, boven onderhoud en low carb dagen redelijk ver onder onderhoud) om tegelijkerker tijd vet te verliezen en spieren op te bouwen (wel niet zo effectief als cleanbulk en daarna te cutten, maar liever iets trager dan weer zo'n hoog BF te hebben...).

Training van vrijdag:

BB Row: 1/6/1/6/1/6: 80/70/82.5/75/82.5/75
Barbell row: 2*6-4 : 75-77.5
BB Row: 2*8-6 75-75
DB Row (1 arm): 1* 8-6:31
Pull down: 1* dropset : Begonnen met 45 denk ik, geëindigd met 20

Training van vandaag:

##Flat BB Bench press 9*"x": 60-62.5-65-67.5-70-72.5-75-77.5-80-82.5
##: Gewoon met een gewicht begonnen, en daar altijd 2.5kg toegevoegd, altijd tot positive failure geweest, laatste set = 0 reps
Incline DB BP 3*8-4: 21-21-23.5
Incline DB BP 1*15 (naar schijnt zorgt dit voor hogere GH): 16
Flat DB BP 1*15: 16
Pusdown 1*15: 20

Lat Pulldown (verschillende varianten) 1*dropset: Begonnen met 40, geëindigd met 20.
BB Row 7*"x": 70-67.5-65-62.5-60-57.5-55
BB Row 1*15+: 50
BB Curl (narrow, strict) 2*10-8: 20-20

Was echt doooooood :D. Wel binnen het uur kunnen afmaken, dus lekker hoge intensiteit!

Had deze ochtend al cardio gedaan, HIIT 20 minuten.

Straffe training makker!

Jaloers op die bb row, ik geraak daar maar niet aan een deftig gewicht.

Goe bezeuug!

Training van vrijdag, 3x bor na elkaar? en dan nog een db row.
Dat is wel erg weinig afwisseling.

Prettig verlof en geniet van het zonnetje. K*t sneeuw.

Training van vrijdag, 3x bor na elkaar? en dan nog een db row.
Dat is wel erg weinig afwisseling.

Prettig verlof en geniet van het zonnetje. K*t sneeuw.

Normaal DL, maar met mijn knie ga ik het niet riskeren... Normaal 5 setjes BOR ja

Heb dan toch benen getraind, wat blijkbaar niet zo'n goed idee was...

Squat 8*"x": 60-65-70-75-80-85-90-92.5-95-97.5-100 (KNAK ZEI DE KNIE)
Leg extension (na verzorging knie) 4*12-6: 20-25-30-35 (40 zou wel kunnen qua kracht, maar mijn knie kon het niet aan).
Leg Curl 2*12-8: 20-20
Leg extension 1*15+: 20

Aan HIIT begonnen, maar ook weer kon mijn knie het niet echt aan.

Wat doe je juist van HIIT? Lopen?
Want dat zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijn van een zwakkere knie, lopen kan erg slecht zijn voor de gewrichten. Zeker als je het op harde bodem doet en zonder aangepast schoeisel.

Want dat zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijn van een zwakkere knie, lopen kan erg slecht zijn voor de gewrichten. Zeker als je het op harde bodem doet en zonder aangepast schoeisel.

Nee, ik doe het op de fiets! Ik weet dat ik van lopen heel erg veel pijn krijg aan mijn scheenbeen en knie.

Persoonlijk denk ik dat het mijn meniscus is? Het is zo in het midden van mijn knie (links niet zoveel pijn als rechts).

Ik zit dus in t zelfde schuitje als hem ongeveer :p
En ik heb schoenen met antipronatiezolen en ren op de treadmill, stekende pijn in mijn heup na 5 minuten. Shit happens bro :( Misschien voor Quifix ook eens tijd voor een bezoekje aan de fysio

Ik zit dus in t zelfde schuitje als hem ongeveer :p
En ik heb schoenen met antipronatiezolen en ren op de treadmill, stekende pijn in mijn heup na 5 minuten. Shit happens bro :( Misschien voor Quifix ook eens tijd voor een bezoekje aan de fysio

Ik denk dat dat het beste gaat zijn!

Gelukkig dat mijn benen niet veel intensiteit/volume nodig hebben om goed getraind te zijn.

Terug
Naar boven