Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
! Jammer genoeg het land van het vele lekkere eten

Neen, geen all-in hotel. Wij hebben daar al een lange tijd een knus appartementje gekocht. Is zo meer een appartementen complex, waar je gewoon appartementen kunt huren, is wel zwembad inbegrepen en kuis-dienst.Doen
All in hotel?
Toen ik in mei naar Turkije was voor een week was ik een kilo kwijt.
Relatief clean gegeten, buffetvorm steeds.
's morgens gestart met fruit nadien steeds 4-5 eieren met groenten. Afwisseling tussen gekookt, gebakken en roerei.
's middags en 's avonds veel vlees-vis (zocht naar het magerste en wat er lekker uit zag) + véél groenten en rijst. Vaak 2 overvolle gevulde borden.
Andere mensen in het hotel, alle dagen aan de fritten en vette toestanden en het buffet met gebak.
Voor het slapen gaan dan nog een nightproteïne, ik had zo'n pot meegenomen.
Er was ook een vette gym, maar omwille er voor de rest enkel snacks waren en ik bijna nooit een week rust neem door het jaar, heb ik eens niet getraint. Gewoon wat zwemmen, stappen en tennisen, cardio dus (buiten de uitstappen).
Fijne vakantie gehad en goed door gekomen![]()
.Eigen app, relax kan je zelf koken
Je zult wel 25min HIIT bedoelen ipv HIT.
(behalve als ontbijt natuurlijk).
.Thanks broNogsteeds goed bezig hier. Je taille neemt goed af zo te zien. Niet al te druk maken om die vakantie, gewoon een beetje opletten en verder lol hebben!
Veel plezier!
. Vandaag niet kunnen opmeten, vind mijn lintmeter niet echt meer...goed bezig hier(y)
ik zou op je vakantie je niet al te druk maken over je voeding, dit gaat echt je cut niet verpesten
. Wel binnen het uur kunnen afmaken, dus lekker hoge intensiteit!Training van vrijdag, 3x bor na elkaar? en dan nog een db row.
Dat is wel erg weinig afwisseling.
Prettig verlof en geniet van het zonnetje. K*t sneeuw.
Wat doe je juist van HIIT? Lopen?
Want dat zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijn van een zwakkere knie, lopen kan erg slecht zijn voor de gewrichten. Zeker als je het op harde bodem doet en zonder aangepast schoeisel.
Wat doe je juist van HIIT? Lopen?
Want dat zou ook wel eens de oorzaak kunnen zijn van een zwakkere knie, lopen kan erg slecht zijn voor de gewrichten. Zeker als je het op harde bodem doet en zonder aangepast schoeisel.

Misschien voor Quifix ook eens tijd voor een bezoekje aan de fysioIk zit dus in t zelfde schuitje als hem ongeveer
En ik heb schoenen met antipronatiezolen en ren op de treadmill, stekende pijn in mijn heup na 5 minuten. Shit happens broMisschien voor Quifix ook eens tijd voor een bezoekje aan de fysio