AndroidHealthClinic

''Sixteen and ecto''

• Topic Starter Topic Starter
Tonijn kun je beter eten voor het slapen gaan IPV die kwark.

Na de training een goeie maaltijd met complexe carbs en kipfilet bijvoorbeeld. Ik heb 120g volkoren pasta met 100g kipfilet.

Je ontbijt is zo prima!

Appel + Zilvervliesrijst + Whey en water zou wel goed haalbaar zijn voor mij.

Weet dat het wat minder is maar zou dit ook ok zijn?
Dan kan ik namelijk zondags meer rijst koken zodat ik voor de rest van de week ook heb.

Ik hoorde dat als je het kookt en gelijk daarna opeet (iedere dag dus koken) dat dan de kwaliteit het beste is en er geen voedingsstoffen verloren gaan. Maar ik ben iedere dag na trainen 4 of 5 uur terug thuis, dat betekend dat ik op dagen van 4 uur thuis eet om 5 uur, beetje stug (+-1 uur voor het avondeten). Beetje moeilijk allemaal. Hoe doe jij dat dan? Want het beste is toch juist gelijk na de training eten?

Appel + Zilvervliesrijst + Whey en water zou wel goed haalbaar zijn voor mij.

Weet dat het wat minder is maar zou dit ook ok zijn?
Dan kan ik namelijk zondags meer rijst koken zodat ik voor de rest van de week ook heb.

Ik hoorde dat als je het kookt en gelijk daarna opeet (iedere dag dus koken) dat dan de kwaliteit het beste is en er geen voedingsstoffen verloren gaan. Maar ik ben iedere dag na trainen 4 of 5 uur terug thuis, dat betekend dat ik op dagen van 4 uur thuis eet om 5 uur, beetje stug (+-1 uur voor het avondeten). Beetje moeilijk allemaal. Hoe doe jij dat dan? Want het beste is toch juist gelijk na de training eten?
Ik heb veel tijd, ik werk niet, ik ga naar school maar heb meestal tijd om iedere dag een paar maaltijden te bereiden.

Maar wat je zegt de maaltijden alvast bereiden kan ook heel goed. De voedingsstoffen die verloren gaan zal nihiel zijn. Maak je daar geen zorgen over. Verder is het zo dat alles wat je kookt daarin gaan voedingsstoffen al verloren niet veel maar de tijd wanneer je het eet maakt heel heel weinig uit (het zal alleen faking droog zijn haha). Tevens de beste manier van koken is of wokken/in de pan of stomen. Heb toevallig een stoom magnetron :$

-Appel + Zilvervliesrijst + Whey en water zou wel goed haalbaar zijn voor mij. Dat is perfect.

-Ja het beste is om dit te nuttigen circa 30 min na je workout, maar stel je hebt het al gemaakt kom je thuis en kun je meteen eten of je neemt het mee.

PS: Net rug aangepakt met voornamelijk rows, zal ik zo posten, en nu naar voetbal. Drukke dag!

Eet ze beest!

Ik heb veel tijd, ik werk niet, ik ga naar school maar heb meestal tijd om iedere dag een paar maaltijden te bereiden.

Maar wat je zegt de maaltijden alvast bereiden kan ook heel goed. De voedingsstoffen die verloren gaan zal nihiel zijn. Maak je daar geen zorgen over. Verder is het zo dat alles wat je kookt daarin gaan voedingsstoffen al verloren niet veel maar de tijd wanneer je het eet maakt heel heel weinig uit (het zal alleen faking droog zijn haha). Tevens de beste manier van koken is of wokken/in de pan of stomen. Heb toevallig een stoom magnetron :$

-Appel + Zilvervliesrijst + Whey en water zou wel goed haalbaar zijn voor mij. Dat is perfect.

-Ja het beste is om dit te nuttigen circa 30 min na je workout, maar stel je hebt het al gemaakt kom je thuis en kun je meteen eten of je neemt het mee.

PS: Net rug aangepakt met voornamelijk rows, zal ik zo posten, en nu naar voetbal. Drukke dag!

Eet ze beest!

Thanks voor je reply man.

Gister uit geweest: Hele avond water gedronken + 2x Cola Light :o, wel blij dat ik dat gedaan heb.

Vandaag ga ik rijst koken, volgende week dan volgens het besproken schema eten. Laatste dagen zo rond de 2800kcals gegeten met 240gr eiwit ofzo.

Krijg wel steeds meer het gevoel dat ik ecto wordt. Zal wel bij de cut horen.. Tis alleen k*t dat dat buikvet het laatste weg gaat, aders op armen vallen ook tegen vind ik. Misschien morgen opnieuw meten (week na vorige meting)?

Thanks voor je reply man.

Gister uit geweest: Hele avond water gedronken + 2x Cola Light :o, wel blij dat ik dat gedaan heb.

Vandaag ga ik rijst koken, volgende week dan volgens het besproken schema eten. Laatste dagen zo rond de 2800kcals gegeten met 240gr eiwit ofzo.

Krijg wel steeds meer het gevoel dat ik ecto wordt. Zal wel bij de cut horen.. Tis alleen k*t dat dat buikvet het laatste weg gaat, aders op armen vallen ook tegen vind ik. Misschien morgen opnieuw meten (week na vorige meting)?
Ah dat ken ik en wel meerdere onder ons: Het gevoel van je wordt kleiner ecto dit ecto dat. Spiegel is een b*ch man.

-Laatste dagen zo rond de 2800kcals gegeten met 240gr eiwit ofzo.
Dat is heel goed, houden zo.

Verder gewoon volhouden man. Dit is gewoon ff dat k*t stukje dat je voorbij moet komen! Ik meet zelf om de twee weken en zal foto's updaten. Morgen ga ik meten, ben aanzienelijk veel vocht kwijt denk ik en hoop zo min mogelijk spiermassa.

Even kleine edit: Gisteren en vandaag +-30min wezen hardlopen.

Morgen Borst training!
Ik volg btw MFT28 Training Program van Greg Plitt sinds woensdag!

Deze doe ik dus morgen:
http://www.youtube.com/watch?v=pZCyfbdBlSM

Pff ziet er ziek uit man lijkt me ook facking zwaar!

Pff ziet er ziek uit man lijkt me ook facking zwaar!

Is het ook. Had woensdag Schouder Shred al gedaan en vrijdag Arms War.

Gewichten ga ik ook niet opschrijven ervan hoor, is echt veel te veel werk. Ik kan wel zometeen even het schema'tje als wordbestand posten.

Zie bijlage:)

Heb alleen beentraining nog niet getypt. Het probleem is wel dat ik niet vijf dagen in de week kan trainen, dus misschien dat ik benen wat samen met rug aanpak ofzo. Ik train ze namelijk toch al bij taekwon-do.

Bijlagen

Jaa snap k man is echt veel werk.
K zal hem morgen Ff doorlezen op me pc ;)

Jaa snap k man is echt veel werk.
K zal hem morgen Ff doorlezen op me pc ;)

Had hem voor mezelf gemaakt hoor, dus moet je zelf weten of je hem leest of niet.

Zoveel oefeningen kan ik voorlopig toch niet uit m'n hoofd, dus is wel handig om bij me te hebben in de gym:D

Even kleine edit: Gisteren en vandaag +-30min wezen hardlopen.

Morgen Borst training!
Ik volg btw MFT28 Training Program van Greg Plitt sinds woensdag!

Deze doe ik dus morgen:
http://www.youtube.com/watch?v=pZCyfbdBlSM
Is het niet wat teveel van het goeie? :p Maar wel interessant en hoogst waarschijnlijk een leuk schema met een hele zieke verzuring?

Wat zijn je ervaringen tot nu toe, hoe lang is de spierpijn, raad je het aan etc etc?

Is het niet wat teveel van het goeie? :p Maar wel interessant en hoogst waarschijnlijk een leuk schema met een hele zieke verzuring?

Wat zijn je ervaringen tot nu toe, hoe lang is de spierpijn, raad je het aan etc etc?

Ik krijg in elk geval spierpijn terwijl ik dit vooreen niet meer zo vaak had. Ik heb nog geen volle week gedaan, maar ik heb tot nu toe de spierpijn op tijd weg gekregen wanneer ik die spiergroepen nodig had.

De workouts zijn zwaar, iedere training is gewoon een beulentraining (Als je je aan de regels houdt tenminste). Maar het geeft wel een tevreden gevoel en ziekste pumps :)

Heb alleen het gevoel dat het zonde is om deze workouts nu te doen tijdens de cut. Omdat het juist zo'n goeie spierprikkel is. Maja het burnt wel goed.

Net gemeten
Bicep: 36cm
Taille: 81cm

Ik meet het dan wel midden op de dag (met volle buik van water) maar ik snap er echt geen hol van dat mijn buik niet smaller wordt. Hoop dat ik überhaupt gain, ben al ****ing bezig sinds 1 januari en mijn deadline was zichtbare abs op 1 april.

Net gemeten
Bicep: 36cm
Taille: 81cm

Ik meet het dan wel midden op de dag (met volle buik van water) maar ik snap er echt geen hol van dat mijn buik niet smaller wordt. Hoop dat ik überhaupt gain, ben al ****ing bezig sinds 1 januari en mijn deadline was zichtbare abs op 1 april.
Je moet je kcals ook minderen als je bijvoorbeeld een kilo afvalt. Of meer cardio/hoger activiteits niveau bereiken, en maybe cleaner eten. Met de tips die ik je gaf wat je wel en niet moet eten.

-En verder wat zegt de spiegel? Die vind ik namelijk belangrijker dan getalletjes :)

Je moet je kcals ook minderen als je bijvoorbeeld een kilo afvalt. Of meer cardio/hoger activiteits niveau bereiken, en maybe cleaner eten. Met de tips die ik je gaf wat je wel en niet moet eten.

-En verder wat zegt de spiegel? Die vind ik namelijk belangrijker dan getalletjes :)

-Kcals zijn iets minder
-Trainingsintensiteit verhoogd
-Ik eet cleaner (vorige pagina kun je uit op maken wat ik nu eet)

In principe zou het zo goed moeten gaan.. Maja we zien het wel over een week. Misschien ben ik wel ongeduldig.

Vandaag deze workout gedaan:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEStniYlcUg

Vanochtend had ik nog maar 3 minuten om op tijd op school te komen, dus had gecheat door snel 500ml melk naar binnen te gieten + Snelle Jelle Ontbijtreep met boter, dit neem ik vaker als ik bijna te laat ben.

Na de workout ff 1km hardgelopen

Laatst bewerkt:
Vandaag deze workout gedaan:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEStniYlcUg

Vanochtend had ik nog maar 3 minuten om op tijd op school te komen, dus had gecheat door snel 500ml melk naar binnen te gieten + Snelle Jelle Ontbijtreep met boter, dit neem ik vaker als ik bijna te laat ben.

Na de workout even wat pics geschoten en daarna ff 1km hardgelopen
35bdnye.jpg

dx1dnm.jpg

18m99k.jpg

Niks aangespannen, alleen met armentraining pump dus. Aders op onderarmen waren in het echt duidelijker maja.
Gisteren ook die arms workout gedaan, heerlijke pomp man. Aders op je armen beginnen flink door te komen! Gaat lekker, behalve..................

-Vanochtend had ik nog maar 3 minuten om op tijd op school te komen, dus had gecheat door snel 500ml melk naar binnen te gieten + Snelle Jelle Ontbijtreep met boter, dit neem ik vaker als ik bijna te laat ben.

Haha ga eerder opstaan. Je kon ook gwn shake met melk, havermout/brinta en whey meenemen en opdrinken. Gaat nog sneller, bespaart je snelle jelle smeren :p Dus niet meer nemen als je 'te laat' bent.

( Snelle Jelle Ontbijtreep met boter NO GO bomvol suiker, zonder enige toegevoegde waarden op je nutritions. )

Gisteren ook die arms workout gedaan, heerlijke pomp man. Aders op je armen beginnen flink door te komen! Gaat lekker, behalve..................

-Vanochtend had ik nog maar 3 minuten om op tijd op school te komen, dus had gecheat door snel 500ml melk naar binnen te gieten + Snelle Jelle Ontbijtreep met boter, dit neem ik vaker als ik bijna te laat ben.

Haha ga eerder opstaan. Je kon ook gwn shake met melk, havermout/brinta en whey meenemen en opdrinken. Gaat nog sneller, bespaart je snelle jelle smeren :p Dus niet meer nemen als je 'te laat' bent.

( Snelle Jelle Ontbijtreep met boter NO GO bomvol suiker, zonder enige toegevoegde waarden op je nutritions. )

Ja ik zal eerder proberen op te staan, maar is een moeilijk iets voor mij..

Ik maak voortaan anders gewoon de whey met 500ml melk van tevoren, hoef ik er alleen brinta bij te doen in de ochtend.

Heb alleen wisselende gedachten over mijn vooruitgang.. Ik wacht volgende meting maandag af.. Mocht ik dan weinig tot niets vooruit zijn gegaan dan begin ik met carb cycling oid.

Update: Gisteren en vandaag hardgelopen in deze barre wind.

Terug
Naar boven