MuscleMeat

Sjorslog

Ik moet momenteel zelfs van ademen een beetje binnensmonds kotsen, dus ik sla deze ronde over :o

Ja dat zeggen vrouwen wel vaker. (tegen mij) Dat ze een beetje binnensmonds over moeten geven maar vaak kunnen ze dan best gewoon praten. Dat geloof ik dus niet.

irl hadden ze een paar stompen te pakken

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Goede training, vreselijke aftermath. Niet geslapen, toch eigenwijs gaan trainen. Nooooit meer.

Deadlift

1 x 5 x 50
3 x 5 x 60
2 x 5 x 65 eindelijk :o

Db BOR

1 x 5 x 14
5 x 5 x 16 Natty, je had gelijk ^_^ Db's gaan echter per 2kg omhoog dus was wel ff wennen.

Cble seated row

1 x 5 x 55
5 x 5 x 65

Straight arm pulldown (cable station)

4 x 5 x 30

Lat Pulldown

6 x 5 x 45

Db rear lateral raise

1 x 12 x 6
1 x 10 x 6
1 x 8 x 7

cardio & core afgehaakt wegens misselijk.

pref je db BOR boven bb BOR?

Prima training verder.

• #2.284
Ja, vind db heerlijk. Mogelijk later bb bor er nog naast doen

Proud of your coherence.

2x bor? Zou je kunnen doen zijn wel verschillende varianten van. Maar zou zelf 1 bor en andere oefening kiezen afhankelijk van hoe je de bor pakt. Denk dat 2x bor iets teveel zou zijn. ( zou ik wel hebben, lang in houding etc. )

• #2.287
Maar jij traint ook met grote mensen gewichten he, ik zit nog in de jr league. Kan prima denk ik, althans, ik wil kijken of het werkt.

Ik hou zoveel van rug trainingen. Bijna net zoveel als van mijn moeder :heart:

Rug trainingen zijn ook mijn wortel. Coherente spiergroep.

Maar jij traint ook met grote mensen gewichten he, ik zit nog in de jr league. Kan prima denk ik, althans, ik wil kijken of het werkt.

Ik hou zoveel van rug trainingen. Bijna net zoveel als van mijn moeder :heart:

Thats true:rolleyes:

niet geschoten altijd mis.

Rug is zeker fijn om te trainen. :heart:

Jezus jou deadlift gaat ook als een trein he.. Hoe krijg je het voor elkaar?! Hahaha.. I want toooo! :p

• #2.291
Gewoon bukken en weer omhoog komen. Ik moet einde zomer op 100 van mezelf, dus ik moet een beetje opschieten .

• #2.293
Nou; ik begon in februari met 20 kg. 3 maanden later is dat 60kg.
In theorie zou ik in dit tempo toch minstens de 90 moeten aantikken in augustus. Ik zit ook al sinds feb in een cut, die is in juli klaar dus dan ga ik me volproppen voor mijn lifts en met pr's strooien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Inb4 eigenwijs
Inb4 opportunistisch
Inb4 dream on

Nou; ik begon in februari met 20 kg. 3 maanden later is dat 60kg.
In theorie zou ik in dit tempo toch minstens de 90 moeten aantikken in augustus. Ik zit ook al sinds feb in een cut, die is in juli klaar dus dan ga ik me volproppen voor mijn lifts en met pr's strooien.

[Link niet meer beschikbaar]

Inb4 eigenwijs
Inb4 opportunistisch
Inb4 dream on

:roflol: hahaha

gaat je wel lukken die 100kg deadlift..trouwens je hebt nog wel even de tijd..zomer is nog lang niet begonnen.. dus gaan met die banaan! Lekkere bezig geweest trouwens!

En die core overgeslagen..gelukkig pak je een groot gedeelte ook met je training mee, dat scheelt;)

Nou als je van 20 naar 60 bent gegaan gaat het snel in 3 maanden.
Doe het je niet na... Ik ging van 20 naar vandaag 42,5... vond het al heel wat. :o
Dus die 100 ga je wel halen!!
Mooi hoor!

• #2.297
Ik weeg dan ook 15 kilo meer dan jij ;)

En thnx dames, ik ben er ook van overtuigd dat het gaat lukken :P

Wat? Eerst cutten en dan weer volproppen?
Is toch zonde?

• #2.299
Ik ben overwegend meso, wat er aankomt, gaat er ook net zo snel weer af. Ook geen dispositie om dik te worden.
Zolang je geen wedstrijd ambities hebt zie ik geen enkel nut in die anale benadering van voeding. Ik vind een 6mnd op, 6mnd af een prima streven.
Kan ik ook nog een beetje lol hebben tussendoor.

Nou niks mis met anaal :eyebrow:

Nee ff serieus.
Als je dik sixpack hebt is toch zonde dat je die weer laat verdwijnen onder een wintervacht?
Iets erbij natuurlijk.
Maar je kan echt wel year round er goed bijstaan en genieten;)

Vraag evelien maar

Terug
Naar boven