djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het wel vaag; db's zouden meer mobiliteit moeten geven dat is ook de reden dat ie zo in mijn schema staat.
Vandaag kom ik er achter dat de bar veel prettiger voelt. Ik snap het niet hoor, enige wat ik kan bedenken is dat positie van mijn polsen/onderarmen door de knik in de ez mij ontlast op de een of andere manier.

Dan had iemand die tip wel ff kunnen geven. Honderd pagina's aan trainingen en gejank over zijdelt issues en niemand die zegt: Hey k*t, gebruik de ez eens!
GODSAMME!!

Dan had iemand die tip wel ff kunnen geven. Honderd pagina's aan trainingen en gejank over zijdelt issues en niemand die zegt: Hey k*t, gebruik de ez eens!
GODSAMME!!

sorry, iedereen hier was in de veronderstelling dat je wel zo slim was.
Niemand zal die fout weer maken![]()
OK now he was close, tried to domesticate you
But you're an animal, baby it's in your nature
Just let me liberate you
GODSAMME!!
Hehe, wist ik veel dat je m met rechte stang deed
Had alleen gelezen dat t met db's moest vanwege je schouders en dat zal je zelf t beste weten.
Zoveel mogelijk uitproberen!
En dan weer een heel gezeik aan: "ik kan dat niet doen" of "waarom zou ik dat wel doen" of
"ik kan niet zwaarder dus moet met dumbbells" of etc etc ...