MuscleMeat

Sjorslog

Bezoekers in dit topic

Mooi!! :)
en wat Galen al zegt.. veel vetvrije massa! :D
 
De gainz lopen aardig uit de hand inmiddels. De telg ligt een beetje boven de groeicurve. Mijn buik ook trouwens, want die staat op exploderen.
Gelukkig heeft ie nog zeker 6 weken om nog meer te groeien en mijn lijf voorgoed te verpesten.

2v275uv.jpg
 
Haha nice..

Goeie striae gains ook waarschijnlijk.
 
Haha nice..

Goeie striae gains ook waarschijnlijk.

Ik heb echt een hele bijzondere huid. Geen striae ^_^
Zelfs de VK vind het maar wonderlijk hoe dat kan.
 
Je lijkt een beetje op een IFBB pro zo met die gut.
 
Mooi strakke buik. ;)
 
Je lijkt een beetje op een IFBB pro zo met die gut.

Ik noem mijn buik ook liefkozend 'Phil' <3

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Mooi strakke buik. ;)

Strak is het zeker, je kunt als je goedkijkt ook zo zijn kont zien zitten boven de navel.

(hij is al ingedaald, dus ligt met zijn hoofd tussen mijn benen. Heeft ie van zijn vader denk ik )
 
:roflol: hij bumpt zichzelf al aardig naar buiten dus he! ;)
 
Ben een tijdje niet zo actief geweest op dbb. Ik had wel gelezen dat er een romance was tussen jullie maar niet dat het al zo ver gevorderd was.
 
Ben een tijdje niet zo actief geweest op dbb. Ik had wel gelezen dat er een romance was tussen jullie maar niet dat het al zo ver gevorderd was.

Had ik jou niet op facebook Trench? Of ben je daar tussenuit gepiept?
 
Had ik jou niet op facebook Trench? Of ben je daar tussenuit gepiept?
Ik had een nieuwe account gemaakt. Ik ben er langzamerhand achter gekomen dat mijn uitlatingen op internet gewoon niet spoorden. Wilde mezelf niet opdringen aan mensen door ze opnieuw een friendrequest te sturen.
 
Ik had een nieuwe account gemaakt. Ik ben er langzamerhand achter gekomen dat mijn uitlatingen op internet gewoon niet spoorden. Wilde mezelf niet opdringen aan mensen door ze opnieuw een friendrequest te sturen.

:D

Er zijn uberhaupt weinig mensen die echt sporen hoor Trench, maak je niet druk.
 
Na een zwangerschap van 42 fucking weken, hebben we'm met een beetje geweld gehaald.

Maximilian George Constantin is op 19 augustus, de verjaardag van zijn opa, geboren.

6ia4nb.jpg



Hij heeft mijn goede haar :P en de eetlust en kracht van zijn paps. Zijn grote klauwen voorspellen ook veel goeds ^_^

Nu nog even een paar weken uitbloeden en ik kan weer aan het ijzer.
 
Back
Naar boven