MuscleMeat

Sjorslog

:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Jazeker. Voor beiden geslachten waren we er supersnel uit.
Vanuit familietraditie worden ze vernoemd en krijgen ze 3 namen.
Meisje zal Anastasia Victoria heten en jongetje gaat Alpha George heten. Uiteraard krijgen ze V's achternaam
Buda
mee.

Ik loop weer eens hopeloos achter zie ik, nou in ieder geval nog met zeer terugwerkende kracht gefeliciteerd!

Alpha George :roflol:

mohammed jezus buda zou ook wel leuk klinken

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.424
Dikke gains. + 4 kilo

24fxqj7.jpg

Ik kan alle hardgainers écht aanraden om gewoon zwanger te worden.

Ha ik was op zoek naar je logje om te zien hoe je herstel vordert, maar dit is een heel andere wending :D

Van harte gefeliciteerd! Mooie buik.

Damn ben al weer aantal keer bij RPB geweest en die Vlad heeft t niet eens gemeld. Van harte nog beide! Wanneer verwachten jullie de kleine strongman/woman? Waar heb je die peuter bench besteld of was dat eeem joke?Ik heb inmiddels ook een kleine krachtpatser van bijna 7 maanden en was al op zoek naar zo'n ding :D

Mooi buikje! Zelf vader van een dochter van 8 maanden. Het is echt super :)
(minder slaap went op den duur ook;))
Succes en geniet van je zwangerschap

• #4.428
Damn ben al weer aantal keer bij RPB geweest en die Vlad heeft t niet eens gemeld. Van harte nog beide! Wanneer verwachten jullie de kleine strongman/woman? Waar heb je die peuter bench besteld of was dat eeem joke?Ik heb inmiddels ook een kleine krachtpatser van bijna 7 maanden en was al op zoek naar zo'n ding :D

Je weet dat V niet zo'n prater is he ;)
Peuterbench kun je bij ToysRus bestellen! Volgens mij alleen in Duitsland, Engeland en VS.

De kleine draak zal zich rond 2 augustus melden.

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Mooi buikje! Zelf vader van een dochter van 8 maanden. Het is echt super :)
(minder slaap went op den duur ook;))
Succes en geniet van je zwangerschap

Minder slaap went voor mij nooit :o
Ik laat V de nachtvoedingen doen, die kan tegen alles.
Kom je nog aan trainen toe?

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:22 ----------

Ha ik was op zoek naar je logje om te zien hoe je herstel vordert, maar dit is een heel andere wending :D

Van harte gefeliciteerd! Mooie buik.

Thnx!

Heel mooi om je progressie te zien. :)

• #4.431
En hier het bewijs dat vrijdag de 13e geluk brengt, want ook vandaag heb ik gewoon mijn zin gekregen.
Er zit een p**mel in!

331ot3t.jpg

Nu kan ik met een gerust hart weer gaan liften. ^_^

Blijkbaar heb ik heel wat gemist! Gefelecitering met kleine Alpha George Buda :P

Bye bye gains....hello mood swings :P

• #4.438
*15 weeks out*

2sbo3f5.jpg

Voor het eerst in mijn leven de 80kg aangetikt. Ah yeh. :cool:

Laatst bewerkt:
Dacht even dat dit de log van Dieaphi was :o

Goed bezig sjors!

Merendeel VVM ah yeh.

Terug
Naar boven