Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Ja, ik twijfelde de laatste tijd ook nog tussen Volac en Ilco Ralf Kim Jong-Un. We hebben gelukkig nog wat maandjes om er over na te denken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------
Jazeker. Voor beiden geslachten waren we er supersnel uit.
Vanuit familietraditie worden ze vernoemd en krijgen ze 3 namen.
Meisje zal Anastasia Victoria heten en jongetje gaat Alpha George heten. Uiteraard krijgen ze V's achternaammee.Buda

Damn ben al weer aantal keer bij RPB geweest en die Vlad heeft t niet eens gemeld. Van harte nog beide! Wanneer verwachten jullie de kleine strongman/woman? Waar heb je die peuter bench besteld of was dat eeem joke?Ik heb inmiddels ook een kleine krachtpatser van bijna 7 maanden en was al op zoek naar zo'n ding![]()

Mooi buikje! Zelf vader van een dochter van 8 maanden. Het is echt super![]()
(minder slaap went op den duur ook)
Succes en geniet van je zwangerschap

Ha ik was op zoek naar je logje om te zien hoe je herstel vordert, maar dit is een heel andere wending
Van harte gefeliciteerd! Mooie buik.
Minder slaap went voor mij nooit
Ik laat V de nachtvoedingen doen, die kan tegen alles.
Kom je nog aan trainen toe?

Die gains die ze nu maakt in 9 maanden zijn anders moeilijk true natural te evenaren.Blijkbaar heb ik heel wat gemist! Gefelecitering met kleine Alpha George Buda
Bye bye gains....hello mood swings![]()
Die gains die ze nu maakt in 9 maanden zijn anders moeilijk true natural te evenaren.
Die gains die ze nu maakt in 9 maanden zijn anders moeilijk true natural te evenaren.