MuscleMeat

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Creatine moet je snuiven, dit leidt tot een euforisch gevoel omdat de creatine sneller in je bloedstroom komt en je hersenen vinden dit lekker. Euforisch gevoel = energie = hard trainen = gains :P

Moet je eens met Limitless preworkout proberen :angstig::roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
Moet je eens met Limitless preworkout proberen :angstig::roflol:
Ik heb onlangs Limitless geprobeerd (in een ander topic over DMHA/DMAA hier nog over gepost), ik kreeg een rush die ik sinds de eerste keer dat ik een PWO nam niet meer heb gehad. Ik neem overigens niet vaak een PWO (< 1 x pw), maar voelde hier meer bij dan bijv. oude formule Jack3d.

Jaja.. zat wel eerst 2 minuten naar die gewichten te kijken maar uiteindelijk zag ik flex.

Ohja best onduidelijk zie ik nu, vond het ook zo lullig om hem vol in beeld te zetten nadat hij eindelijk weer de moed verzameld heeft.

• Topic Starter Topic Starter
Jaja.. zat wel eerst 2 minuten naar die gewichten te kijken maar uiteindelijk zag ik flex.
Huh..ook in Amerika dan?

Want dat is wel waar hij nu is ;)

Of mis ik de clou hier?
Ik heb onlangs Limitless geprobeerd (in een ander topic over DMHA/DMAA hier nog over gepost), ik kreeg een rush die ik sinds de eerste keer dat ik een PWO nam niet meer heb gehad. Ik neem overigens niet vaak een PWO (< 1 x pw), maar voelde hier meer bij dan bijv. oude formule Jack3d.
Klinkt goed!:woot:
Ohja best onduidelijk zie ik nu, vond het ook zo lullig om hem vol in beeld te zetten nadat hij eindelijk weer de moed verzameld heeft.
???

Enfin..de meting en weging van vanmorgen..:eek!:

Meting & weging (3 days out):
Gewicht: 76.1kg (-1.1kg t.o.v gister :toilet:)
Taille: 70.5cm (:woot: -0.5cm)

En nog twee shape updates...

33573950_2024308594309445_654496421126340608_n.jpg

33579818_2024308477642790_353740339791527936_n.jpg

En dan zo mijn vriendin bij de trein brengen en vervolgens de laatste legday voor mijn vakantie..vanavond gaan we in verband met onze 'anniversary' beschaafd uit eten, bij Vapiano's.:meal:

Geen planning voor alsnog..

Legday!
??

Ziet er netjes uit. Toch zonde om je weer weer vol te proppen op vakantie :P

Terug
Naar boven