MuscleMeat

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Ik heb standaard 23 dagen...werk dan 40 op een 36-urige werkweek, dus bouw inderdaad ADV op...Dan kom ik in totaal op 49 dagen per jaar uit. En die neem ik niet eens allemaal op :o

zo te zien ben jij ook een ambtenaar:p?

Yep, al bijna 20 jaar...maar heb nog steeds moeite met het scheve beeld dat veel mensen van ambtenaren hebben (met dank aan de oude generatie blijkbaar...). Ik kom van oorsprong uit de commercie en heb sinds ik ambtenaar ben, nog nooit zo hard gewerkt. Je durft van ellende soms niet eens tegen mensen te zeggen dat je ambtenaar bent, bang voor de reacties die je krijgt :o:D

Ik ben ambtenaar. 25 dagen per jaar + 2 uur adv-opbouw per week. Ik krijg m'n uren niet op ivm drukte op het werk. Overwerk dien ik niet eens in. Als ik het wel doe komt het er toch niet van het op te nemen, want er is altijd meer werk dan tijd. Maar ik mag niet klagen, want ik kan 1x p/w sporten in de tijd van de baas.

Kunnen een eigen praatgroepje hier oprichten joh! :D

Ik mag mijn overwerk niet schrijven...Dus dat doe ik dan ook zo min mogelijk. "Vroeger" genoeg gedaan, maar het levert geen ruimte op. Dus dan net zo goed niet doen ;)

Potver, wat zijn wij hier een slechte werkgever dan ; 40-urige week en het personeel krijgt 'maar' 25 dagen per jaar.

:whip::devilnana:

Dan win ik: 40 urige week en 20 vakantiedagen (precies het wettelijke minimum) per jaar. :p
Je kan overigens wel dagen bijKOPEN :(

Ik zoek nog mensen hoor :p, a.s. vrijdag staat weer een heerlijke bedrijfsbbq gepland :D

• Topic Starter Topic Starter
Man, man..ik heb met jullie te doen.

dit post ik terwijl ik op het strand lig :trollface:

Heb nog zat vrije dagen..

Ja, overwerken is de standaard in deze branche. Aan de andere kant is de remuneratie (eenmaal je wat bent opgeklommen) zeer bovengemiddeld.

Ik vind woorden zoals remuneratie sexy :cool:

Man, man..ik heb met jullie te doen.

dit post ik terwijl ik op het strand lig :trollface:

Heb nog zat vrije dagen..

Dus je krijgt EN teveel verlof EN voortdurend traktaties van collega's EN trainen tijdens de werkuren?

Lucky bastard :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Haha..
Zit je op het strand op het forum....??????
jup..beetje social media en forum tussendoor..

Haha wie is er dan zielig bedoel je? :trollface:
Zo voelt het niet hoor..
Ik vind woorden zoals remuneratie sexy :cool:

Dus je krijgt EN teveel verlof EN voortdurend traktaties van collega's EN trainen tijdens de werkuren?

Lucky bastard :sad:
Correct. Ik tref het zeker met mijn werk..
Yep :roflol:
Doe ik liever in de baas zn tijd ;)
Doe ik ook:roflol:
Ik zei het ook speciaal voor jou :eyebrow:.
aaawh wat een liefde hier op maandag

Terug
Naar boven