- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
moeten jullie daar de hele dag in lopen, of is dat voor calamiteiten?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
moeten jullie daar de hele dag in lopen, of is dat voor calamiteiten?
Helm is voor in de fabriek, niet voor op het lab. Zelfde geldt voor de jassen.moeten jullie daar de hele dag in lopen, of is dat voor calamiteiten?
Helm is voor in de fabriek, niet voor op het lab. Zelfde geldt voor de jassen.
Zelf zie ik er op werk meer zo uit (mmaar dan net iets knapper):
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is in mijn kantoor

en er kwam een lucht van me af
)
), 5 (barbell rolt van mijn mini delts..
), 4 (mèèh..)
)
)
)
)
)
), 8 (top
), 8 (AU!
), 8 (fik erin
), 8 (oef..
)
) ss 85kg: 15 (controlled!)

)
)

(Helemaal doorweekt, walgelijk gewoon!
)Hij is serieus weleens in een gaashemd binnen gekomen..ik wist niet wat ik zagBen al lang blij dat Wim niet met petje, mouwloos shirt en slippers voorbij komt. Dat zou me direct blind maken volgens mij!![]()

Hij is serieus weleens in een gaashemd binnen gekomen..ik wist niet wat ik zag![]()

Helm is voor in de fabriek, niet voor op het lab. Zelfde geldt voor de jassen.
Zelf zie ik er op werk meer zo uit (mmaar dan net iets knapper):
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Who cares.... gewoon doorbuffelen gast!Ik was letterlijk doorweekten er kwam een lucht van me af
![]()

Ik was letterlijk doorweekten er kwam een lucht van me af
![]()
Mijn benen waren zo ook wel verrot hoor. Don't worry..

Niet zo heel best soms. Ik zit er met nog 2 collega's. Met beide kan ik het goed vinden, maar je kunt goed merken wanneer hij er wel of niet is
Dat dus..kille vent
Ik begin ook wel nieuwsgirig te worden, aan de andere kant is het ook geen discussie die op een openbaar forum thuishoort.... lekker zelf laten uitzoekenIk heb hier iets gemist denk ik. Ik heb geen flauw idee wie Wim is.

Niet zo heel best soms. Ik zit er met nog 2 collega's. Met beide kan ik het goed vinden, maar je kunt goed merken wanneer hij er wel of niet is