AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Gewoon zorgen dat je het niet in huis hebt.

Jij fit het niet in je dieet maar toch zie ik 2x per week een cocktail voorbij komen. Alsnog er zo bij staan. Niks te klagen die marvin

Hmm, voor mijn vakantie 78.5-79kg zou mooi zijn..

Heb alleen nog het volgende op mijn agenda staan voor die tijd:

20 mei: Gourmet / BBQ
21mei: Verjaardag
27 mei: BBQ

En heb zojuist mijn strafcardio voor de helft ongedaan gemaakt, met een zooitje snoep:marvin:

Morgen maar aan de prep-meals op zaterdag, en mijn nest in wanneer ik honger krijg!:o
Er zijn mensen die paprika's en courgette op de BBQ gooien :p

Pleur die snoep toch eens het huis uit, daar heb je echt niks aan....

Als je aan het cutten bent of als je vegan bent, snap ik het wel. Groenten zijn gezond trouwens. :D

Maar ze zijn helemaal tevergeefs, dat weet ik ook wel :D

Zeker. Maar ook lekker als garnering bij de moeder van alle entrecotes, mooi rare van binnen :)
Volgens mij had ik je bericht verkeerd gelezen; ik dacht even dat je groenten op de BBQ niks vond. Ik bedoelde juist ook dat groenten prima zijn, ook op de BBQ. Ik BBQ echt zelden (i.v.m. de macro's), maar als je vlees + groenten en eventueel (gezonde salade) neemt, is het best prima. :D

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon zorgen dat je het niet in huis hebt.
Dan ken je mijn vriendin nog niet. Geen vreetzooi in huis is geen optie..

Verder was het dit maal op werk trouwens ;)

True dat, maar ik zou op jouw dieet ook nooit dit formaat kunnen blijven :p
TRue true:roflol:
Jij fit het niet in je dieet maar toch zie ik 2x per week een cocktail voorbij komen. Alsnog er zo bij staan. Niks te klagen die marvin
hmm, sta er alleen niet heel goed bij momenteel:o
Precies :dunno:

moet je verder wel leven als Ethiopiër :roflol:
Het is niet anders..

Er kan best een stukje paprika op de BBQ en wat plakjes komkommer..naast al het vlees/vis:o
Heel wijs...maar doen we niks mee
Als je aan het cutten bent of als je vegan bent, snap ik het wel. Groenten zijn gezond trouwens. :D
Niks mis met groenten, maar vegan BBQ is een nogo
Maar ze zijn helemaal tevergeefs, dat weet ik ook wel :D

Zeker. Maar ook lekker als garnering bij de moeder van alle entrecotes, mooi rare van binnen :)
:thumbs:
Volgens mij had ik je bericht verkeerd gelezen; ik dacht even dat je groenten op de BBQ niks vond. Ik bedoelde juist ook dat groenten prima zijn, ook op de BBQ. Ik BBQ echt zelden (i.v.m. de macro's), maar als je vlees + groenten en eventueel (gezonde salade) neemt, is het best prima. :D
En 1 stokbrood met pindasaus....

Wat maak jij je leven vervelend zeg:o Kijk ik moet veel compenseren, maar erg veel restricties leg ik mezelf niet op..lijkt me vreselijk.

Maar goed..ieder zijn of haar ding:thumbs:

Vanmorgen weer even wegen en meten..half kilootje zwaarder:marvin:

Weging & meting (17 days out):
Gewicht: 81.5kg (+0.5kg t.o.v gister:o)
Taille: 73.5cm (gelijk t.o.v gister)

De planning voor vandaag..wederom even aankijken of ik kan supersetten

Dag 27: Quads & Chest:
Leg extentions (3-0-X-2):

4x8 + 5 halve

Incline legpress close stance (plate-loaded. Gewicht exclusief slee ~53kg) (3-0-X-2):
4x10-12

FSQ (4-1-X-0):
6x6-8

V-squat (plate-loaded) (3-1-X-0) ss Heel elevated db squats (3-0-X-0):
4x8-10 ss 4x15

Incline smith press (3-0-X-0) ss Machine chestpress (3-0-X-1):
4x6-8 ss 4x8-10

En de voeding..

Voeding, zaterdag 12-05-2018:
7:30 2 koppen koffie
Pre-workout: 1 scoop pump on the beach
Intra-workout: 10g BCAA (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (Prozis)
11:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
17:30 Avondeten(~750kcals)
19:30 25g nightprotein (XXL)

~1925kcals, E/K/V = 200g (41%) / 175g (36%) / 50g (23%)

maar 2 oefeningen voor chest?

Wat maak jij je leven vervelend zeg:o Kijk ik moet veel compenseren, maar erg veel restricties leg ik mezelf niet op..lijkt me vreselijk.

Maar goed..ieder zijn of haar ding:thumbs:
Het heeft beide zijn voor- en nadelen. Nou is het niet dat ik nooit iets buiten mijn schema eet, maar ik pas het er wel in. Ik hoef buiten de cut nooit beneden de 3000 kcal te gaan en zit momenteel op 4400 kcal, dus ik kom niets tekort :).

Ik zou willen dat ik het op dezelfde manier als jij zou kunnen, maar dan heb ik op mijn low dagen echt geen energie en focus voor mijn werk en training en ik ben bang dat ik dan ook weinig progressie boek. Jij blijft altijd shredded trouwens, ik voel mij nu een dik varken. :o

Altijd shredded betekent nooit progressie. Daar raak ik langzaam wel van overtuigd (tenzij de spuit erin gaat). Maar als de huidige shape prima is, en je permanent shredded zijn belangrijk vindt, is daar natuurlijk niets mis mee. Ieder zijn eigen doelen....

Het gaat nu aankomen op een goede fotograaf en dito belichting :p
:roflol: Daar komt het vaak op neer bij deze contest.

Al heb je een top shape, maar lever je aardappel foto's in win je ook niet..
Het heeft beide zijn voor- en nadelen. Nou is het niet dat ik nooit iets buiten mijn schema eet, maar ik pas het er wel in. Ik hoef buiten de cut nooit beneden de 3000 kcal te gaan en zit momenteel op 4400 kcal, dus ik kom niets tekort :).
Je ben ook wel ietsje zwaarder en langer als ik.

Ik zou willen dat ik het op dezelfde manier als jij zou kunnen, maar dan heb ik op mijn low dagen echt geen energie en focus voor mijn werk en training en ik ben bang dat ik dan ook weinig progressie boek. Jij blijft altijd shredded trouwens, ik voel mij nu een dik varken. :o
Ik denk dat ik gemiddeld gewoon op onderhoud eet het hele jaar (zeg 2600-2800kcals), echter bestaat dat voor een behoorlijk deel uit rotzooi:roflol:

Ik functioneer eigenlijk prima op low of zelfs zero carb. Kan daar prima op werken en trainen gelukkig:D Echt shredded ben ik nu ook niet, maar voel me ook weer geen varken.

Tja, en dan die progressie? Welke progressie na zo'n 10-12 jaar trainen?

Altijd shredded betekent nooit progressie. Daar raak ik langzaam wel van overtuigd (tenzij de spuit erin gaat). Maar als de huidige shape prima is, en je permanent shredded zijn belangrijk vindt, is daar natuurlijk niets mis mee. Ieder zijn eigen doelen....
Gelukkig krijg ik steeds meer medestanders..het is gewoonweg niet voor iedereen weg gelegd om naturel t*ring buff te worden..

Dan heb ik het over een droge: (Lengte in cm - 100) + 5-10kg @6-8%

Dat laatste, dus zeg mijn lengte bij 90kg @6% is volgens mij nagenoeg onmogelijk natty. Er zijn genoeg AAS gebruikers op het forum die slechtere stats hebben..:rolleyes:
Hoe bevalt SARMs? ben echt nieuwsgierig ernaar
Ostarine en MK47 schijnen best ok te zijn..

De training van vandaag...het squatrack was bezet toen ik ehm nodig had...fijn!

Dag 27: Quads & Chest:
Leg extentions (3-0-X-2):

47kg: 8+5 snelle halve reps
54kg: 8+5 snelle halve reps (niet zwaarder ivm MMC:fire:), 8+5 snelle halve reps (pittig!:fire:)
47kg: 8+5 snelle halve reps (pompje hoor!:D)

Incline legpress low-close stance (plate-loaded. Gewicht exclusief slee ~53kg) (3-0-X-2):
100kg: 12 (top:D)
140kg: 12 (pfff!)
160kg: 12 (t*ring, quads in de fik!), 11 (1f.:fire:)

V-squat (plate-loaded) (3-1-X-0) ss Heel elevated db squats (3-0-X-0):
50kg: 10 (easy!) ss 15kg: 15 (t*ring!)
65kg: 10 (top MMC:fire:) ss 15kg: 15 (paar reps hold bovenin..)
80kg: 10 (pff:o), 10 (paar reps 3-1-X-1) ss 15kg: 15 (doodgaan!), 15 (afgestorven, laatste 3 reps na korte pause:fire:)

Squatrack nog steeds bezet, maar in dit geval was ik er wel blij mee:o

Incline smith press (3-0-X-0):
60kg: 10 (warmup)
70kg: 8 (prima:D)
75kg: 8 (nipt:o), 6 (fuaaark:fire:)
70kg: 8 (t*ring!:fire:)

Paused FSQ (4-1-X-0):
40kg: 8 (prima!)
50kg: 8 (tempo 4-1-X-1), 8 (close stance met juiste tempo:D)
60kg: 8 (voelt als pompen. ook close stance)
70kg: 8 (laatste na korte pauze!:fire:)
75kg: 6 (sweet jezus!:eek!:)

Plate-loade Machine chestpress (gewicht/kant) (3-0-X-1):
15kg: 10 (warmup)
25kg: 10 (easy sqeezy)
35kg: 10 (nice:D)
40kg: 10 (1f.), 9 (1f.:fire:)

Extra, Rope pushdown (3-1-X-1):
7.5kg: 10
10kg: 10
12.5kg: 8 (pompje pakken, omdat het kan!)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins:(Ik ben tevreden!)

Terug
Naar boven