- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Oogkleppen op en gaan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij hebt makkelijk praten..jij fit cola en koekjes in je dieet

Jij hebt makkelijk praten..jij fit cola en koekjes in je dieet![]()

Jij fit het niet in je dieet maar toch zie ik 2x per week een cocktail voorbij komen. Alsnog er zo bij staan. Niks te klagen die marvin

Er zijn mensen die paprika's en courgette op de BBQ gooienHmm, voor mijn vakantie 78.5-79kg zou mooi zijn..
Heb alleen nog het volgende op mijn agenda staan voor die tijd:
20 mei: Gourmet / BBQ
21mei: Verjaardag
27 mei: BBQ
En heb zojuist mijn strafcardio voor de helft ongedaan gemaakt, met een zooitje snoep
Morgen maar aan de prep-meals op zaterdag, en mijn nest in wanneer ik honger krijg!![]()

Er zijn mensen die paprika's en courgette op de BBQ gooien
Pleur die snoep toch eens het huis uit, daar heb je echt niks aan....

Als je aan het cutten bent of als je vegan bent, snap ik het wel. Groenten zijn gezond trouwens.Er zijn mensen die paprika's en courgette op de BBQ gooien

Maar ze zijn helemaal tevergeefs, dat weet ik ook wel

Zeker. Maar ook lekker als garnering bij de moeder van alle entrecotes, mooi rare van binnenAls je aan het cutten bent of als je vegan bent, snap ik het wel. Groenten zijn gezond trouwens.![]()

Volgens mij had ik je bericht verkeerd gelezen; ik dacht even dat je groenten op de BBQ niks vond. Ik bedoelde juist ook dat groenten prima zijn, ook op de BBQ. Ik BBQ echt zelden (i.v.m. de macro's), maar als je vlees + groenten en eventueel (gezonde salade) neemt, is het best prima.Maar ze zijn helemaal tevergeefs, dat weet ik ook wel
Zeker. Maar ook lekker als garnering bij de moeder van alle entrecotes, mooi rare van binnen![]()

Dan ken je mijn vriendin nog niet. Geen vreetzooi in huis is geen optie..

TRue trueTrue dat, maar ik zou op jouw dieet ook nooit dit formaat kunnen blijven![]()

hmm, sta er alleen niet heel goed bij momenteelJij fit het niet in je dieet maar toch zie ik 2x per week een cocktail voorbij komen. Alsnog er zo bij staan. Niks te klagen die marvin

Het is niet anders..
Er kan best een stukje paprika op de BBQ en wat plakjes komkommer..naast al het vlees/visEr zijn mensen die paprika's en courgette op de BBQ gooien

Heel wijs...maar doen we niks mee
Niks mis met groenten, maar vegan BBQ is een nogoAls je aan het cutten bent of als je vegan bent, snap ik het wel. Groenten zijn gezond trouwens.![]()
Maar ze zijn helemaal tevergeefs, dat weet ik ook wel
Zeker. Maar ook lekker als garnering bij de moeder van alle entrecotes, mooi rare van binnen![]()
En 1 stokbrood met pindasaus....Volgens mij had ik je bericht verkeerd gelezen; ik dacht even dat je groenten op de BBQ niks vond. Ik bedoelde juist ook dat groenten prima zijn, ook op de BBQ. Ik BBQ echt zelden (i.v.m. de macro's), maar als je vlees + groenten en eventueel (gezonde salade) neemt, is het best prima.![]()
Kijk ik moet veel compenseren, maar erg veel restricties leg ik mezelf niet op..lijkt me vreselijk.
)Staat zo op dat schema. Dinsdag is chest al weer aan de beurt, samen met rug...
Het gaat nu aankomen op een goede fotograaf en dito belichtingVanmorgen weer even wegen en meten..half kilootje zwaarder![]()

Het heeft beide zijn voor- en nadelen. Nou is het niet dat ik nooit iets buiten mijn schema eet, maar ik pas het er wel in. Ik hoef buiten de cut nooit beneden de 3000 kcal te gaan en zit momenteel op 4400 kcal, dus ik kom niets tekortWat maak jij je leven vervelend zegKijk ik moet veel compenseren, maar erg veel restricties leg ik mezelf niet op..lijkt me vreselijk.
Maar goed..ieder zijn of haar ding![]()
.
Hoe bevalt SARMs? ben echt nieuwsgierig ernaarIk heb nog wat Cardarine en Ostarine over...dat maak ik op en dan de laatste pot Yohimbine en vind ik het wel weer mooi geweest
Zonder die zooi kom ik misschien de dag niet eens door...
Het gaat nu aankomen op een goede fotograaf en dito belichting![]()
Daar komt het vaak op neer bij deze contest. Ik denk dat ik gemiddeld gewoon op onderhoud eet het hele jaar (zeg 2600-2800kcals), echter bestaat dat voor een behoorlijk deel uit rotzooiHet heeft beide zijn voor- en nadelen. Nou is het niet dat ik nooit iets buiten mijn schema eet, maar ik pas het er wel in. Ik hoef buiten de cut nooit beneden de 3000 kcal te gaan en zit momenteel op 4400 kcal, dus ik kom niets tekort.
Je ben ook wel ietsje zwaarder en langer als ik.
Ik zou willen dat ik het op dezelfde manier als jij zou kunnen, maar dan heb ik op mijn low dagen echt geen energie en focus voor mijn werk en training en ik ben bang dat ik dan ook weinig progressie boek. Jij blijft altijd shredded trouwens, ik voel mij nu een dik varken.![]()

Echt shredded ben ik nu ook niet, maar voel me ook weer geen varken.Gelukkig krijg ik steeds meer medestanders..het is gewoonweg niet voor iedereen weg gelegd om naturel t*ring buff te worden..Altijd shredded betekent nooit progressie. Daar raak ik langzaam wel van overtuigd (tenzij de spuit erin gaat). Maar als de huidige shape prima is, en je permanent shredded zijn belangrijk vindt, is daar natuurlijk niets mis mee. Ieder zijn eigen doelen....

Ostarine en MK47 schijnen best ok te zijn..
), 8+5 snelle halve reps (pittig!
)
)
)
)
) ss 15kg: 15 (paar reps hold bovenin..)
), 10 (paar reps 3-1-X-1) ss 15kg: 15 (doodgaan!), 15 (afgestorven, laatste 3 reps na korte pause
)
)
), 6 (fuaaark
)
)
)
)
)
)
)

(Ik ben tevreden!)Damn... heb jij de barbell curls moeten skippen, of toch nog een alternatief gevonden?
De training van vandaag...het squatrack was bezet toen ik ehm nodig had...fijn!