AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

• Topic Starter Topic Starter
Heb je dit berekend? die max te behalen?
SBB stuurde mij deze excel file (te downloaden via rapid share) [Link niet meer beschikbaar]

Goed man! Foto doet me denken aan Keun vorig jaar.
Bedankt voor het compliment! Het fysiek van Keun vorig jaar is IMO een mooi streven!:D

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 15:50 ----------

Om mezelf even te citeren uit mijn andere log:

Ik heb even volgens de volgende site mijn max potentieel uitgerekend wat betreft omtrekken! Er valt dus zeker nog het 1 en ander te behalen! Op advies van SBB (http://www.weightrainer.net/potential.html)

Straks ook even mijn max bw potential uitrekenen volgens deze site

Max potentieel.jpg

Met name mijn borst en kuiten mogen nog wel wat gebruiken dus. Deze berekening schijnt best vaak te kloppen, dus het is fijn om te weten dat er nog wel iets te halen valt.

1 minuut rust tussen de setjes squat en dan nog steeds zoveel reps draaien met 120... klasse!

Klasse man. Goed droog ook. Ben benieuwd hoe je cut verloopt & hoeveel massa je kan vasthouden als je echt diep wilt gaan :thumb:

Mwhuaha, heb ik eens mooi een paar quotes verprutst :p

Yo.

Ik vind dat je er goed bijstaat bro, en ondanks je grotere benen wilt (wilt iedereen denk ik wel) zeggen centimeters ook niet alles vind ik. Totaal plaatje is ook heel erg belangrijk. Die 65 cm benen haal je vast nog wel als je zo dedicated blijft doorgaan dan heeft je lichaam geen keus... groeien zal het ;)

Thanks!:D & welkom..
Mwhuaha, heb ik eens mooi een paar quotes verprutst :p
Dat viel mij ook al op inderdaad..:rolleyes:

Mc = back..
Yo.

Ik vind dat je er goed bijstaat bro, en ondanks je grotere benen wilt (wilt iedereen denk ik wel) zeggen centimeters ook niet alles vind ik. Totaal plaatje is ook heel erg belangrijk. Die 65 cm benen haal je vast nog wel als je zo dedicated blijft doorgaan dan heeft je lichaam geen keus... groeien zal het ;)
Laat ik het hopen, want een paar goede benen maakt je fysiek toch echt af! We groeien gestaag verder...het enige doel nu is bf verliezen en massa behouden!

Thanks...zal ik nodig hebben binnen het huidig deelnemers veld ;)

Maar de grootste competitie is de competitie met mezelf! Ik wil gewoon een duidelijk beter fysiek neerzetten als voorgaande jaren:D

Hier de planning voor vandaag! Zit IMO nog ongeveer 100-200kcals te laag , dus misschien voeg ik post-workout nog wat extra fruit/vlees of iets dergelijks toe.

C1 Schouders – armen
Dumbbell shoulder press: 5x8-12
Bent over lateral raise: 3x8-12
Lateral raise: 3x8-12
Seated frontraise: 3x8-12

EZ-bar tricep extention: 4x8-12
Dumbbell curl: 4x8-12
Dippen: 3x8-12
Preacher curl: 2x8-12 + pompset
Pushdown: 2x8-12 + pompset

Voeding, woensdag 05-06-2013:
7:00 1 capsule ripped
9:00 1L groene thee
12:00 80g brinta + 30g whey + 30g rozijnen + 150g rijst + 135g kipfilet + 85g spinazie + multivit + biergist
15:00 200g rijst + 135g kipfilet + 75g spinazie
Tijdens training: 1 scoop muscle protect (BCAA, Glutamine etc.)
Post workout: 25g whey + 5g BCAA + 40g dextro + banaan
18:30 Avondeten (uitgaande van 300g aardappels/150g vlees/kip & 250g groene groente) + 35g casseine

~2550kcals, E/K/V = 220g (34%) / 330g (52%) / 40g (14%)

je draait best wel nog een aardig volume tijdens je cut man... nog geen last van dipjes tijdens trainen?

je draait best wel nog een aardig volume tijdens je cut man... nog geen last van dipjes tijdens trainen?
Valt mee, en voeding op trainingsdagen zit nog om en nabij onderhoud :D

Net als gisteren naar mijn werk fietsen op 30g carbs is een ander verhaal...:rolleyes:

Training zit erop!

Voeding gaat iets wijzigen...heb een BBQ bij mij schoonouders..:meal:

C1 Schouders – armen
Dumbbell shoulder press: 15x12kg, 15x18kg, 2x12x24kg, 2x11x24kg, 9x24kg
Bent over lateral raise: 14x8kg, 12x12kg, 11x12kg, 10x12kg (1 forced)
Lateral raise: 3x12x6kg (MMC kan beter)
Seated frontraise: 3x12x12kg (Wat gooi werk erbij)

EZ-bar tricep extention: 2x12x34.5kg, 10x34.5kg, 8x34.5kg
Dumbbell curl: 2x14kg, 12x14kg (3 forced), 2x10x14kg (2 forced)
Dippen: 12xbw+5kg, 10xbw+10kg, 6xbw+10kg+5xbw
Preacher curl: 12x32.5kg, 9x32.5kg, 19x17.5kg
Pushdown: 12x55kg, 9x55kg, ~15-20x32kg

Armen waren na de training circa 2cm groter..:rolleyes:

POMP!:eek:

Ik ga even wat vlees weg stouwen! Eet ik morgen wel nog iets lager...want this ain't going to fit my macro's...:trollface:

Flinke training man heerlijk zo'n schouder/armen dag ;)
Flinke Dumbbell Presses ook, ben zelf bij me laatste reps wel altijd flink shaky, jij toevallig ook last van?
Have fun bij de BBQ en eet lekker je buikje rond zou ik zeggen!

Geniet van je bbq lekkere training

Mmm nu krijg ik ook zin om te bbq'en have fun!
Nette training!

Mooi man, lekkere workout.
Jelly, ik wil ook terug mijn biceps kunnen trainen :(
Geniet van je BBQ!

Flinke training man heerlijk zo'n schouder/armen dag ;)
Flinke Dumbbell Presses ook, ben zelf bij me laatste reps wel altijd flink shaky, jij toevallig ook last van?
Have fun bij de BBQ en eet lekker je buikje rond zou ik zeggen!
Het bevalt me prima zo'n schouder en armen dag! Ben niet echt shaky met de dumbbell shoulder presses en vind eerlijk gezegd het gewicht wat laag, maar MMC staat nu voorop en die is prima!:thumbs:

Geniet van je bbq lekkere training
Thanks maat!:D
Mmm nu krijg ik ook zin om te bbq'en have fun!
Nette training!
BBQ was heerlijk
Mooi man, lekkere workout.
Jelly, ik wil ook terug mijn biceps kunnen trainen :(
Geniet van je BBQ!
Balen dat je met die blessure loopt man! Hoop dat je snel weer vol aan de bak kunt!

BBQ was heerlijk, maar met dat soort all you can eat meals kan ik me helaas niet inhouden!:eek:
IMO dus echt veel te veel gegeten! Hier even een kleine opsomming:

200g kipfilet, 200g kalfsentrecote, 5 satestokjes, 2 hamburgers, 5 gehakt stokjes en iets teveel stokbrood met satesaus en kruidenboter...

Vandaag dus maar even iets minder (vet) en kcals en eten..:rolleyes:

Terug
Naar boven