- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, dat begrijp ik..Ik kan niet meer volledig van tapas genieten sinds ik in een tapaszaak heb gewerkt in de keuken.
potverdomme wat een veel werk![]()

Voor mijn doen redelijk beperkt bij tapas. Nu waren het een paar aardappeltjes en een paar stukjes stokbrood...normaal gesproken is dat zo ongeveer 2 stokbroden en veeel aardappels..redelijk beperkt in carbs zegt die dan.. of bedoel je dat je daarna redelijk beperkt was omdat je zoveel carbs had gegeten?![]()

eet je serieus 750g koolhydraten per dag momenteel? Hoe heb je je metabolisme zo een schop onder zijn reet gegeven of begrijp ik je verkeerd?Wat betreft je vraag tot de woestijndroogheid: 1x per dag koolhydraten na het trainen (ong. 200gram)
Veel eieren, kip, vis en bergen met groenten + handje amandelen bij het avondeten.
Nu eet ik 3x per dag, 250gr kh post workout meal. In de ochtend 120gr havermout en savonds rijst of aardappels... en blijf droog![]()
Welkom hier. Ga jou log ook even volgengodver, vond het al raar dat je log zo stil was :$ in en succes!
dunno of je het wist maar ik log tegenwoordig ook weer actief. kijk maar wat je er mee doet maar ik kon je inbreng in mijn log altijd wel waarderen
Thanks hiervoor! Ga eens kijken wat ik er mee kan!Goed aan het klussen vriend!!
@ je vraag: tijdens periodes dat ik vet wil verliezen eet ik in de ochtend om 8 of 9 uur: 4 eieren heel + een scoup whey, maar geen KH.
Om 13:00 200gr kh, postworkout (post workout: havermout, rijst, rijstwafels, fruit) en wat eiwit uit kip en vis
Om 18:00 eet ik dan veel vis/kip/veeeel groenten en amandelen. en geen KH
Om 21:00 2 scoups casseine whey
Nu eet ik 250gr postworkout om 13:00 (havermout, rijstwafels, rijst, fruit etc), tevens in de ochtend 75gr KH en om 18:00 ook 75gr KH.
Enige verschil tussen gewicht winnen of verliezen is 150gr KH per dag (75 in de ochtend en 75 in de avond) = -600 kcal p.dag ( of plus 600 kcal in mijn geval)
Ik eet nu zo'n 3000 kcal p.dag.... te weinig! ik voer het op met zo'n 10.... voornamelijk KH!
Tja, wat zijn nu 8g koolhydraten? Heb je weleens 400g gekookte broccoli op je bord gehad...das veel, heel veelKoekiemonster tel je dan de KH van je berg groenten mee? Want ik zit bv voor 400gr broccoli aan 116kcal en 8 KH

)Ik doe body recomposition waarbij ik op trainingsdagen zo min mogelijk vet (<50-60g) binnen probeer te krijgen en op rustdagen compenseer ik dit normaliter door minimaal 80g vet te nemen. Tijdens cutten en momenteel nu ik even thuis woon lukt dit niet altijd om op rustdagen mijn vetten te verhogen en carbs daarbij laag te houden. Zit dus momenteel vrijwel dagelijks redelijk laag in vet. Gelukkig junk ik regelmatig en zijn dat vaak maaltijden waarbij het vet behoorlijk omhoog schiet.400gr broccoli is niet zoveel hoor. Dat is ongeveer 1 verse broccoli zonder de stengel onderaan.
Btw, ik merk dat je geen 1gr vet/bw aanhoud is hier een reden voor?
Het grote voordeel is dat je op trainingsdagen redelijk wat kcals en carbs kunt eten. Vorig jaar tijdens mijn cut ben ik pas in de laatste weken onder mijn onderhoud gaan eten op trainingsdagen. Rustdagen daarentegen.eet ik altijd onder onderhoud. Zowel bulk als cut tussen 1700-2200kcals. Gisteren was dus even.een uitschieter naar beneden ter compensatie van woensdag en vandaag.Ja door uw vetten aan 1gr x bw te houden gaan je kcals natuurlijk de hoogte in. Wat is het voordeel van die recomposistion?
Recomp is ook leuker/langer vol te houden imo.
Ben nu een 'gewone' cut aan het doen & na een paar weken slaagt het toch dik tegen.
Weinig eten, not even once.

True that! Reguliere cut vind ik niks!Recomp is ook leuker/langer vol te houden imo.
Ben nu een 'gewone' cut aan het doen & na een paar weken slaagt het toch dik tegen.
Weinig eten, not even once.
Hou op zeg! Ik ben gewoon een obesitas ventje met binge eating disorder die fit probeert te blijven en worden..Weinig eten is verschrikkelijk. Ik heb op 3400-3500 nog enorme honger de hele dag![]()

Een aantal maandenIk zit nu al een aantal maanden op max 1900kcals en heb soms ook serieuze cravings hoor!
Wat weeg je bij welke lengte en vetpercentage (schatting?)?Ik zit nu al een aantal maanden op max 1900kcals en heb soms ook serieuze cravings hoor!
let wel op dat je niet te weinig gaat eten, gaat je echt opbreken. been there
ik zit op 4000KCal per dagwordt al redelijk droog.
Even uitgaande van ongeveer 12% bf heb je een BMR van ongeveer 1650kcals. Hierbij komt nog sport en eventueel werk toeslag zeg een factor 1.4. Je onderhoud ligt dan op ongeveer 2300kcals.Ik kom van 74kg op 1,71m
Nu 67,4kg op 1,71m
Vet percentage geen idee. Enkel bovenste buikspieren zichtbaar
True story! Het is de meest gemaakte fout met cutten/afvallen. Te weinig etenlet wel op dat je niet te weinig gaat eten, gaat je echt opbreken. been there
Begrijp ik graag..is denk ook niet the way to go. Hoe ziet je macro verdeling eruit?Ik merk nu al dat ik vaak vermoeid ben.
Heb ook heel vaak vermoeide benen.
Blijf ook al even hangen op dit gewicht maar zie het niet zitten om nog minder te eten en nog minder cardio te gaan doen.
Lucky you! Werd ik daar maar droger vanik zit op 4000KCal per dagwordt al redelijk droog.
food!Ben ik totaaaaal niet jaloers op