Fitness Seller

Contest Log Skatermarvins eeuwige cutlog (2014)

godver, vond het al raar dat je log zo stil was :$ in en succes!

dunno of je het wist maar ik log tegenwoordig ook weer actief. kijk maar wat je er mee doet maar ik kon je inbreng in mijn log altijd wel waarderen :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan niet meer volledig van tapas genieten sinds ik in een tapaszaak heb gewerkt in de keuken.
potverdomme wat een veel werk :roflol:
Haha, dat begrijp ik..:rolleyes:

redelijk beperkt in carbs zegt die dan.. of bedoel je dat je daarna redelijk beperkt was omdat je zoveel carbs had gegeten? :scratch:
Voor mijn doen redelijk beperkt bij tapas. Nu waren het een paar aardappeltjes en een paar stukjes stokbrood...normaal gesproken is dat zo ongeveer 2 stokbroden en veeel aardappels..

Tja..en dan nog de sunday...ik had ook een Mcflurry kunnen nemen..:o

Wat betreft je vraag tot de woestijndroogheid: 1x per dag koolhydraten na het trainen (ong. 200gram)
Veel eieren, kip, vis en bergen met groenten + handje amandelen bij het avondeten.

Nu eet ik 3x per dag, 250gr kh post workout meal. In de ochtend 120gr havermout en savonds rijst of aardappels... en blijf droog :P
eet je serieus 750g koolhydraten per dag momenteel? Hoe heb je je metabolisme zo een schop onder zijn reet gegeven of begrijp ik je verkeerd?

Tijdens de cut at je dus alleen post workout carbs? En hoe ziet je dieet er momenteel verder uit qua macro's en wat weeg je momenteel? Wat een hoop vragen...

Pfoe! Vanmiddag wat extra cardio! Heb het trappengat naar de zolder van mijn huis vanmiddag even 2 keer gesaust!:thumbs:

Zoals beloofd nog de voeding van vandaag!

Voeding, donderdag 26-06-2014:
6:15 10g BCAA + 1 caps T5
9:00 1L groene thee
11:15 30g whey + 150g kipfilet + 100g spinazie + multivit + vit D
12:00 10g BCAA
12:30 Blik monster energy zero + 1 scoop cellmass
15:00 150g kipfilet + 100g spinazie + 1 scoop cellmass + 1 caps T5
17:00 25g notenmix
18:00 150g aardappels + 250g rode bieten + 125g kabbeljauwfilet + 40g casseine + 10g whey + 140g bevrorenfruit (proteinfluff)

~1500kcals, E/K/V: 205g (54%) / 55g (15%) / 50g (31%)

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

godver, vond het al raar dat je log zo stil was :$ in en succes!

dunno of je het wist maar ik log tegenwoordig ook weer actief. kijk maar wat je er mee doet maar ik kon je inbreng in mijn log altijd wel waarderen :o
Welkom hier. Ga jou log ook even volgen:thumbs:

Goed aan het klussen vriend!!

@ je vraag: tijdens periodes dat ik vet wil verliezen eet ik in de ochtend om 8 of 9 uur: 4 eieren heel + een scoup whey, maar geen KH.
Om 13:00 200gr kh, postworkout (post workout: havermout, rijst, rijstwafels, fruit) en wat eiwit uit kip en vis
Om 18:00 eet ik dan veel vis/kip/veeeel groenten en amandelen. en geen KH
Om 21:00 2 scoups casseine whey

Nu eet ik 250gr postworkout om 13:00 (havermout, rijstwafels, rijst, fruit etc), tevens in de ochtend 75gr KH en om 18:00 ook 75gr KH.

Enige verschil tussen gewicht winnen of verliezen is 150gr KH per dag (75 in de ochtend en 75 in de avond) = -600 kcal p.dag ( of plus 600 kcal in mijn geval)

Ik eet nu zo'n 3000 kcal p.dag.... te weinig! ik voer het op met zo'n 10.... voornamelijk KH!

Koekiemonster tel je dan de KH van je berg groenten mee? Want ik zit bv voor 400gr broccoli aan 116kcal en 8 KH

Goed aan het klussen vriend!!

@ je vraag: tijdens periodes dat ik vet wil verliezen eet ik in de ochtend om 8 of 9 uur: 4 eieren heel + een scoup whey, maar geen KH.
Om 13:00 200gr kh, postworkout (post workout: havermout, rijst, rijstwafels, fruit) en wat eiwit uit kip en vis
Om 18:00 eet ik dan veel vis/kip/veeeel groenten en amandelen. en geen KH
Om 21:00 2 scoups casseine whey

Nu eet ik 250gr postworkout om 13:00 (havermout, rijstwafels, rijst, fruit etc), tevens in de ochtend 75gr KH en om 18:00 ook 75gr KH.

Enige verschil tussen gewicht winnen of verliezen is 150gr KH per dag (75 in de ochtend en 75 in de avond) = -600 kcal p.dag ( of plus 600 kcal in mijn geval)

Ik eet nu zo'n 3000 kcal p.dag.... te weinig! ik voer het op met zo'n 10.... voornamelijk KH!
Thanks hiervoor! Ga eens kijken wat ik er mee kan!:thumbs:

Wat voor werk doe je overigens dat je een dergelijk schema kunt aanhouden?

Koekiemonster tel je dan de KH van je berg groenten mee? Want ik zit bv voor 400gr broccoli aan 116kcal en 8 KH
Tja, wat zijn nu 8g koolhydraten? Heb je weleens 400g gekookte broccoli op je bord gehad...das veel, heel veel ;)

---------- Toegevoegd om 07:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:13 ----------

De planning voor vandaag...wederom uit eten ivm laatste dag van een collega. Chinees it is going to be!

Dag 3: Benchpress (Wendler) + UB:
Benchpress:
47.5kg: 5
57.5kg: 5
65kg: 3
67.5kg: 3
80kg: 3
90kg: 3+
95kg (jokerset +5%): 3?
67.5kg (first set last): 1-3x8
Dumbel shoulder press (alternate):4x8-12
Chin-up:30-40reps (Myo)
Close grip cable row:3x8-12
Hang clean & (push)press:
Barbell shrugs:3x8-12
Face-pulls:3x8-15
Preacher curl:3x8-12
Pushdown:2x8-12

Voeding, vrijdag 27-06-2014:
6:15 1 caps T5
9:00 1L groene thee
11:00 80g havermout + 30g whey + 20g rozijnen + appel + multivit + vit D
12:30 100g rijst + 150g kipfilet + 120g spinazie + 1 caps T5
14:45 100g rijst + 150g kipfilet + 120g spinazie
Pre-workout: 20g maximize + 1g agmatine + 6g citruline malaat + 1 scoop cellmass
Post-workout: 30g whey +20g casseine + 1 scoop cellmass + banaan
18:00 Uit eten: Chinees (IIFYM again..:o)

Exclusief Chinees ~1635kcals, E/K/V = 160g (180%) / 180g (44%) / 30g (17%)

400gr broccoli is niet zoveel hoor. Dat is ongeveer 1 verse broccoli zonder de stengel onderaan.

Btw, ik merk dat je geen 1gr vet/bw aanhoud is hier een reden voor?

Laatst bewerkt:
400gr broccoli is niet zoveel hoor. Dat is ongeveer 1 verse broccoli zonder de stengel onderaan.

Btw, ik merk dat je geen 1gr vet/bw aanhoud is hier een reden voor?
Ik doe body recomposition waarbij ik op trainingsdagen zo min mogelijk vet (<50-60g) binnen probeer te krijgen en op rustdagen compenseer ik dit normaliter door minimaal 80g vet te nemen. Tijdens cutten en momenteel nu ik even thuis woon lukt dit niet altijd om op rustdagen mijn vetten te verhogen en carbs daarbij laag te houden. Zit dus momenteel vrijwel dagelijks redelijk laag in vet. Gelukkig junk ik regelmatig en zijn dat vaak maaltijden waarbij het vet behoorlijk omhoog schiet.

Dit was woensdag het geval (Tapas) en zal vanavond ook het geval zijn (Chinees). Zolang ik geen hormonale of libido issues heb weet ik dat het geen probleem is. In een later stadium van mijn cut wil ik rustdagen echt low carb gaan doen en ben ik niet van plan mijn eiwitten tot het 'extreme' op te voeren en zal ik daarom weer de vetten naar een normaal niveau moeten brengen.

De richtlijnen voor mijn recomp zijn ongeveer als volgt:

Trainingsdag:
Eiwit: 2.5-3g / kg VVM
Vet: <50-60g
Koolhydraten: Rest (relatief hoog)

Rustdag:
Eiwit: 2.5-3g / kg VVM
Vet: >80-100g
Koolhydraten: <100g (relatief laag)

Ja door uw vetten aan 1gr x bw te houden gaan je kcals natuurlijk de hoogte in. Wat is het voordeel van die recomposistion?

Ja door uw vetten aan 1gr x bw te houden gaan je kcals natuurlijk de hoogte in. Wat is het voordeel van die recomposistion?
Het grote voordeel is dat je op trainingsdagen redelijk wat kcals en carbs kunt eten. Vorig jaar tijdens mijn cut ben ik pas in de laatste weken onder mijn onderhoud gaan eten op trainingsdagen. Rustdagen daarentegen.eet ik altijd onder onderhoud. Zowel bulk als cut tussen 1700-2200kcals. Gisteren was dus even.een uitschieter naar beneden ter compensatie van woensdag en vandaag.

Recomp is ook leuker/langer vol te houden imo.
Ben nu een 'gewone' cut aan het doen & na een paar weken slaagt het toch dik tegen.
Weinig eten, not even once.

Ben nu een 'gewone' cut aan het doen & na een paar weken slaagt het toch dik tegen.

Weinig eten is verschrikkelijk. Ik heb op 3400-3500 nog enorme honger de hele dag :o

True that! Reguliere cut vind ik niks!

Weinig eten is verschrikkelijk. Ik heb op 3400-3500 nog enorme honger de hele dag :o
Hou op zeg! Ik ben gewoon een obesitas ventje met binge eating disorder die fit probeert te blijven en worden..

En moet nu nog een halfuur vasten na de vies lage dag van gisteren!:o

I'm really getting hangry now!:mad:

hangry.jpg

Ik zit nu al een aantal maanden op max 1900kcals en heb soms ook serieuze cravings hoor!

Ik kom van 74kg op 1,71m
Nu 67,4kg op 1,71m

Vet percentage geen idee. Enkel bovenste buikspieren zichtbaar

let wel op dat je niet te weinig gaat eten, gaat je echt opbreken. been there

Ik merk nu al dat ik vaak vermoeid ben.
Heb ook heel vaak vermoeide benen.
Blijf ook al even hangen op dit gewicht maar zie het niet zitten om nog minder te eten en nog minder cardio te gaan doen.

Laatst bewerkt:
ik zit op 4000KCal per dag :) wordt al redelijk droog.

Ik kom van 74kg op 1,71m
Nu 67,4kg op 1,71m

Vet percentage geen idee. Enkel bovenste buikspieren zichtbaar
Even uitgaande van ongeveer 12% bf heb je een BMR van ongeveer 1650kcals. Hierbij komt nog sport en eventueel werk toeslag zeg een factor 1.4. Je onderhoud ligt dan op ongeveer 2300kcals.

Normaliter cut je op ~20% onder onderhoud = 2300*0.8 = 1840kcals. dus opzich is met jou lengte en gewicht 1900kcals niet raar.

Doe je weleens refeeds?

let wel op dat je niet te weinig gaat eten, gaat je echt opbreken. been there
True story! Het is de meest gemaakte fout met cutten/afvallen. Te weinig eten

Ik merk nu al dat ik vaak vermoeid ben.
Heb ook heel vaak vermoeide benen.
Blijf ook al even hangen op dit gewicht maar zie het niet zitten om nog minder te eten en nog minder cardio te gaan doen.
Begrijp ik graag..is denk ook niet the way to go. Hoe ziet je macro verdeling eruit?

ik zit op 4000KCal per dag :) wordt al redelijk droog.
Lucky you! Werd ik daar maar droger van :heart: food!

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

wut is jouw onderhoud zo hoog ?
Ben ik totaaaaal niet jaloers op:rolleyes:

Terug
Naar boven