Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja Marvin, je koolhydraten beperken tot enkel ná het trainen is echt een makkelijke manier om snel vet te verliezen. Heb al veel geprobeerd, maar het werkt echt.... 200-250gr KH, lekker verschillend: aardappels, fruit, rijst, rijstwafels, havermout! Dan heb je ook iets om naar uit te kijken als je het zwaar hebt tijdens het trainen
S'morgen veel vetten en eiwtten en geen KH (4 eieren, halve eetlepel MCT olie, en een schep choco-whey) dan alles mixen en bakken in een koekepan (erg lekker!!!)
PS: Ik ben leerling HBO-V (verpleegkunde) en werk als aankomend wondverpleegkundige in de thuiszorg. Daarnaast ga ik 1 dag per week naar school. A.s september start ik mijn vierde (laatste) jaar. Ik werk 3 dagen per week in de ochtend van 7 tot 10.30 en dan ook 3 dagen per week in de avond van 6 tot 10.
Ja Marvin, je koolhydraten beperken tot enkel ná het trainen is echt een makkelijke manier om snel vet te verliezen. Heb al veel geprobeerd, maar het werkt echt.... 200-250gr KH, lekker verschillend: aardappels, fruit, rijst, rijstwafels, havermout! Dan heb je ook iets om naar uit te kijken als je het zwaar hebt tijdens het trainen
S'morgen veel vetten en eiwtten en geen KH (4 eieren, halve eetlepel MCT olie, en een schep choco-whey) dan alles mixen en bakken in een koekepan (erg lekker!!!)
PS: Ik ben leerling HBO-V (verpleegkunde) en werk als aankomend wondverpleegkundige in de thuiszorg. Daarnaast ga ik 1 dag per week naar school. A.s september start ik mijn vierde (laatste) jaar. Ik werk 3 dagen per week in de ochtend van 7 tot 10.30 en dan ook 3 dagen per week in de avond van 6 tot 10.
Ik ga in op mijn bevindingen, mijn ervaring en ZIJN vraag.
Als jij zweert bij je koolhydraatjes voor je performance dan consumeer jij ze lekker toch? Wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Ik snap het ook niet haha, als ik op die manier zou cutten zou ik echt compleet leeglopen en slechts peanuts kunnen liften. En dan heb ik het niet over de peanuts van Ronnie Coleman
Aha, vandaar dat je je eetschema zo kunt doen. Je traint dus smiddags! Nogmaals bedankt voor je inzicht, het is dus eigenlijk een beetje zoals ze bij Leangains/IF adviseren
Hmm, dit is erg persoonsafhankelijk denk. Ik geloof dat Mitrenz ook nog wel een aardige performance neerzette vorig jaar op zijn high fat/protein en low carb dieet
Ik ga in op mijn bevindingen, mijn ervaring en ZIJN vraag.
Als jij zweert bij je koolhydraatjes voor je performance dan consumeer jij ze lekker toch? Wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Ik heb je toendertijd een keer ontmoet met een gezamelijke meet toen stond je nog bol en vochtig as shit. Je hebt nu een droog fysiek, dus kunnen we concluderen at dit voor jou werkt.
Of het ook voor een ander werkt zullen ze proefondervindelijk moeten testen.
Tijdens de cut is het voor mij misschien wel een optie. Binnen bulk een no-go, want ben te verliefd op mijn havermout..
Ik snap het ook niet haha, als ik op die manier zou cutten zou ik echt compleet leeglopen en slechts peanuts kunnen liften. En dan heb ik het niet over de peanuts van Ronnie Coleman
Hmm, het na je workout laden van carbs zal er voor zorgen dat je niet leegloopt denk ik..Je loopt over het algemeen pas leeg als je 2 of 3 dagen <50-100g carbs gaat zitten..
Indd, die meet destijds, jaartje of 3 geleden denk ik. Was net ''serieus'' aan het trainen. Ik was een ballonetje dat leefde op een kilo kwark per dag en 0,5 ltr cola na het trainen
Wat betreft je chinups.... helpen die myo-reps je veel? Als ik jou was zou ik setjes van 5 gaan maken... dus niet elke set tot fail. Minuutje rust, dan weer 5 reps.... totdat je de 50 hebt gehaald. De keer erop werk je naar 60 total reps, dan 70,80,90,100. Wanneer je de 100 hebt gehaald (20 sets van 5) ga je over naar 6 reps per set. Werkt goed Marvin, try it!
Indd, die meet destijds, jaartje of 3 geleden denk ik. Was net ''serieus'' aan het trainen. Ik was een ballonetje dat leefde op een kilo kwark per dag en 0,5 ltr cola na het trainen
Wat betreft je chinups.... helpen die myo-reps je veel? Als ik jou was zou ik setjes van 5 gaan maken... dus niet elke set tot fail. Minuutje rust, dan weer 5 reps.... totdat je de 50 hebt gehaald. De keer erop werk je naar 60 total reps, dan 70,80,90,100. Wanneer je de 100 hebt gehaald (20 sets van 5) ga je over naar 6 reps per set. Werkt goed Marvin, try it!
Hmm, zou kunnen. Maar daarmee schiet ik soms voorbij aan het feit dat ik weleens een zware dag heb en dus targets niet ga halen. Wat dat betreft train ik liever op gevoel al ben ik wel eerlijk te zeggen dat ik mezelf dan soms niet uitdaag.
Echter heb ik soms ook het idee dat je ook niet oneindig sterker kunt worden..net als groter overigens.
Bij deze de planning van vandaag. Ivm het weekend skip ik met pijn in mijn hart mijn geliefde havermout vanmorgen...