- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
vaak in max 2 uur oid
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geniet er maar van! Tapas zijn echt heerlijk, ondanks het maar charcuterie met streken is!![]()
super!
precies wat je zegt...al kan ik met tappas echt blijven eten..Oeff la cubanita ga ik ook vaak heen hier in utrecht... het is super satisfying, maar alles is doordrenkt van het vet haha
Bij la cubanita is het uitgezonderd van vrijdag en zaterdag all you can eat. Volgens mij niet echt met een tijdlimiet..we zaten er gister van 19:30-22:45.
Wahaha, lach maar. En dan staan de volgende twee bbq's alweer op het programma. Maar goed het moet er wel in te fitten zijn!
Bij lacubanita zijn ze niet zo streng..sumo daarentegen
Ik snapte er ook maar de helft van..hahaha ' tapas met streken'super!
deze reactie kon niet anders dan afkomstig zijn van een Vlaming![]()
Hmm, daar ben ik ook benieuwd naar! Een gezondere tapas tent is altijd welkom!La Cubanita's nadeel is idd veel frituur. Vrijdag ga ik in lelystad naar de 4 engelen tapas, ben benieuwd of er verschil is![]()
)True story!Weet wat je zegt, lelystad is echt in the middle of nowhere![]()
Mwoah..met deads valt het mee..of althans, dragelijke pijn...

Ik heb het vast ergens gemist, maar wat is die T5 net wat je neemt?
Is ECA (3mg E, 250mg C, ?mg AIk heb het vast ergens gemist, maar wat is die T5 net wat je neemt?

Kom er helaas vandaan. Vier engelen is een mooie tent aan de Lelystadse Boulevard. Ga lekker binnenzitten en kijk niet te veel naar buiten als je je eetlust wilt bewaren.Weet wat je zegt, lelystad is echt in the middle of nowhere![]()
Die ja

Yes

Krijg jew geen spijt van!Is kijken naar zoon tapas restaurant , nog nooit gegeten maar klinkt goedSucces met de training ! weet je al de oorzaak van je rugklachten ?
Was het maar zo'n feest!
Haha, is het zo erg buiten op straatKom er helaas vandaan. Vier engelen is een mooie tent aan de Lelystadse Boulevard. Ga lekker binnenzitten en kijk niet te veel naar buiten als je je eetlust wilt bewaren.

Hmm, dan had ik liever toch een zwaardere kuur gedaan..