XXL Nutrition

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit soort uitspraken moet je met korreltje zout nemen, en ook rekening houden met iemand zijn gezondheid
korreltje zout....
Just Kidding Oh Snap GIF by Travis

• Topic Starter Topic Starter
Ohjaa ff iets anders he ik heb hoge TSH waardes laaste keer toen ik bloedwaardes van dokter moest testen.
zou dit juist nadelig werken of juist in me voordeel in me cut?

Tsh was 7 t4 was wel goed. Moest in juli opnieuw testen maar te lui geweest om afspraak in te plannen haha dus wanneer school wat rustiger is opnieuw prikken
Kan een subklinische hypo zijn. Laat je anti-TPO ook eens prikken, dan heb je wat meer inzicht of die hypo (Hashimoto) er ooit aan gaat komen .

Tsh was 7 t4 was wel goed. Moest in juli opnieuw testen maar te lui geweest om afspraak in te plannen haha dus wanneer school wat rustiger is opnieuw prikken
7 of 0.7 ?

7 is een traag werkende schildklier, dus eerder nadeel dan voordeel in cut !
Als een defecte hypofyse te veel TSH produceert voor een gezonde schildklier, dan stijgt zowel de TSH als de hoeveelheid schildklierhormonen. En als een defecte hypofyse te weinig TSH produceert voor een gezonde schildklier, dan daalt zowel de TSH als de hoeveelheid schildklierhormonen.

7 of 0.7 ?

7 is een traag werkende schildklier, dus eerder nadeel dan voordeel in cut !
Als een defecte hypofyse te veel TSH produceert voor een gezonde schildklier, dan stijgt zowel de TSH als de hoeveelheid schildklierhormonen. En als een defecte hypofyse te weinig TSH produceert voor een gezonde schildklier, dan daalt zowel de TSH als de hoeveelheid schildklierhormonen.
7 niet 0,7

T4 is normaal alleen TSH is te hoog

en waardoor zou dit kunnen komen?

Kan een subklinische hypo zijn. Laat je anti-TPO ook eens prikken, dan heb je wat meer inzicht of die hypo (Hashimoto) er ooit aan gaat komen .
Zal ik ff vragen hopelijk doet me dokter het dokter doet moeilijk met veel dingen.

Wat zou de oorzaak van sub hypo kunnen zijn?
want vroeger had ik juist een snelle stofwisseling ik gainde gewoon maar niet.
en in bulk bleef ik meestal lean

Wat zou de oorzaak van sub hypo kunnen zijn?
want vroeger had ik juist een snelle stofwisseling ik gainde gewoon maar niet.
en in bulk bleef ik meestal lean
Indien Hashimoto als oorzaak: auto-immuun ziekte. Maar ga naar je arts. Dat is de enige die het kan vaststellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven