AndroidHealthClinic

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje hoezo vinden de “ normale niet fitness mensen “ mij niet dik?
Terwijl ik en jullie mij zwaar out of shape vinden wat ik ook ben
Maar als ik het aan een niet fitness persoon vraag vinden ze me juist aan de dunne kant en schrikken ze al bij het idee dat ik minder eet en op me voeding let
Zelfs klappen van familie gehad omdat ik zei ik ging afvallen en ze vonden ik meer moest eten hahahaha
Omdat het hier vol kuurders zit en hun bilmaatjes met bigorexia die niet begrijpen dat weinig massa er al met weinig vet zacht uitziet.

Er zijn er ook die vinden dat cutten in jouw situatie niet perse het beste advies is en je zeker vanwege je verleden/spiergeheugen snel veel gains terug naar je oude gewicht kunt maken zonder aanzienlijk vet bij te komen.

Waarbij theoretisch zelfs je vet% kan dalen als je de gains lean genoeg houdt, omdat dezelfde kleine hoeveel vet dan over meer lichaamsgewicht wordt verdeeld.

Omdat het hier vol kuurders zit en hun bilmaatjes met bigorexia die niet begrijpen dat weinig massa er al met weinig vet zacht uitziet.

Er zijn er ook die vinden dat cutten in jouw situatie niet perse het beste advies is en je zeker vanwege je verleden/spiergeheugen snel veel gains terug naar je oude gewicht kunt maken zonder aanzienlijk vet bij te komen.

Waarbij theoretisch zelfs je vet% kan dalen als je de gains lean genoeg houdt, omdat dezelfde kleine hoeveel vet dan over meer lichaamsgewicht wordt verdeeld.
Ik ben naturel maar geef a.u.b. geen domme en onjuiste adviezen want dit klopt gewoon niet

Deze jongen moet gewoon lekker droog worden en dan bouwen

• Like
Waarderingen: RLS
Ik ben naturel maar geef a.u.b. geen domme en onjuiste adviezen want dit klopt gewoon niet
Lees het anders nog een paar keer want het bleek weer erg ingewikkeld. "kuurders en hun bilmaatjes" Snap je het al?

Maar voel je vrij om proberen uit te leggen wat er dom en onjuist was.

Al eerder gezegd maar het is simpelweg niet veel vet, hij heeft geen dikke buik. In de verste verte geen ongezond BMI.

Hij is dus ook in een positie om met het voordeel van spiergeheugen snel z'n oude gains terug te krijgen en daarna pas te cutten.

En ik weet niet, zou nu cutten wat dat betreft voordeel missen?

Zou later cutten met die extra/oude spiermassa erbij dan niet ook makkelijker gaan dan dat nu doen?

Imho is het niet aan ons om te zeggen wat wij willen dat moet maar goede opties te onderbouwen en aan OP om zelf te beslissen wat hij wilt doen. Als hij wilt leanbulken waarover hij begon, kan imho want bovenstaande, als hij wil cutten soit.

(soit betekend laat het dan zo zijn)

BMI is onzin, ik zit zelf ook hoog 🤣😂🤣

IMG_1207.jpeg

SKinnyfatnog wat heb je geen foto's van je fysiek van toen?
Van de gains die je toen gemaakt had?

Ik heb bodybuilders op een bodyscan gehad en gemeten met een tang. Hun BMI was zo goed als altiijd te hoog maar hadden amper vet.

BMI is onzin, ik zit zelf ook hoog 🤣😂🤣

IMG_1207.jpeg
Welcome to the club, maar daarvoor moeten kuren..

1723827027000.gif

En de kennis hier blijkt weer beperkt...

Het is geen onzin in de juiste populaties en context.

Daarom neemt je eigen plaatje middelomtrek er ook bij. Wat ik ook noemde, meneer heeft geen dikke buik.

ps. kuren is ook niet gezond dus klopt het alsnog.

Welcome to the club, maar daarvoor moeten kuren..

1723827027000.gif

En de kennis hier blijkt weer beperkt...

Het is geen onzin in de juiste populaties en context.

Daarom neemt je eigen plaatje middelomtrek er ook bij. Wat ik ook noemde, meneer heeft geen dikke buik.

ps. kuren is ook niet gezond dus klopt het alsnog.
Praat eens niet zo’n onzin man.
Zoals je uit mijn eerdere berichten al weet ben ik gaan minderen in massa, over de afgelopen jaren.

• Topic Starter Topic Starter
SKinnyfatnog wat heb je geen foto's van je fysiek van toen?
Van de gains die je toen gemaakt had?

Rustagg hahaha ben ff op vakantie in spanje dus hier ff niet actief geweest afgelopen tijd dus alle berichten niet echt kunnen lezen.
Kan je via prive wel ff wat foto’s sturen
kan namelijk herkend worden door die foto’s heb ik geen zin in. blijf liever anoniem op dit forum

Eerst zeg je. Ik ben vandaga begonnen.... En nu zit je in Spanje.. Was je dat ff vergeten ofzo? :D
En je kan gewoon je koppie wegkrassen of die niet op de foto zetten. (had je bij eerst bericht hier toch ook gedaan)

Eerst zeg je. Ik ben vandaga begonnen.... En nu zit je in Spanje.. Was je dat ff vergeten ofzo? :D
En je kan gewoon je koppie wegkrassen of die niet op de foto zetten. (had je bij eerst bericht hier toch ook gedaan)
ZO dan ! ik was ook net wakker hier.
Ik bedoelde je koppoe van de oude foto's wegkrassen of er een smilie opzetten.

Dus ik kan niet cutten in spanje ofzo? is het daar verboden ofz? zo ja dan hoor ik alang in de gevangenis te zitten

ZO dan ! ik was ook net wakker hier.
Ik bedoelde je koppoe van de oude foto's wegkrassen of er een smilie opzetten.
Jaa ding is meer dat de foto’s die ik heb allemaal erg bekende foto’s zijn van mij of te wel je herkent me eraan zonder me hoofd er op te zien.
Die foto die ik heb gemaakt van nu is alleen hier gedeeld dus niemand kent die dus weet niet dat ik het ben
maar stuur je van middag ff alles op
eerst ff ontbijt trainen en naar het strand

Studie is begonnen verband niet super veel.
maar reis tijd is ook 2 uurtjes dus misschien ga ik switchen.

Anyway heb de calorieën naar 500 gegooid onderhoud is 2600 eet nu 2100.

Mijn vragen zijn

Is 2/2,2 x je doel gewicht in proteine goed?
Ik weeg 77 en wil naar de 70 toe dat ik dan 140 gram proteine eet

en is het oke om rond 220/250 gram carbs in je cut te eten is net wat voordeliger en laat me de cut net wat langer volhouden.

Dus momenteel

2100
140/150 gram proteïne
Carbs 220/250
Vet 70/80
hier functioneer zowel ik en me portemonnee het best op.
50 eu boodschappen per week terwijl het met low carbs 100+ is
en ook nog top energie levels en lekker vol zitten

Studie is begonnen verband niet super veel.
maar reis tijd is ook 2 uurtjes dus misschien ga ik switchen.

Anyway heb de calorieën naar 500 gegooid onderhoud is 2600 eet nu 2100.

Mijn vragen zijn

Is 2/2,2 x je doel gewicht in proteine goed?
Ik weeg 77 en wil naar de 70 toe dat ik dan 140 gram proteine eet

en is het oke om rond 220/250 gram carbs in je cut te eten is net wat voordeliger en laat me de cut net wat langer volhouden.

Dus momenteel

2100
140/150 gram proteïne
Carbs 220/250
Vet 70/80
hier functioneer zowel ik en me portemonnee het best op.
50 eu boodschappen per week terwijl het met low carbs 100+ is
en ook nog top energie levels en lekker vol zitten
Je bent er al met 1,8g/kg eiwit, maar dat geldt voor je huidige gewicht, niet je doelgewicht, tenzij je obees bent. Het goede nieuws is dat je bij 77kg aan die 140g al genoeg hebt.

Als je maar voldoende eiwit, vet en carbs binnenkrijgt is het vooral zaak in een redelijk defeceit te blijven zitten.

Hoe kom je aan het doel van 70kg? Het lijkt me weinig bij jouw lengte en het zegt weinig over je VP.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven