AndroidHealthClinic

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Zit hier laaste tijd zovaak 😆 zal ik een cut logje maken? en bevalt het vervolgt door bulk log road to old physique.

Zijn nu anderhalve maand verder na je eerst post hier. Heb je naast je spanje verzonnen avontuurtje nog wat anders gepresteerd of niks afgevallen, want als dat laatste zo is ben je een echte dbber en zou ik een log aanmaken.

Zijn nu anderhalve maand verder na je eerst post hier. Heb je naast je spanje verzonnen avontuurtje nog wat anders gepresteerd of niks afgevallen, want als dat laatste zo is ben je een echte dbber en zou ik een log aanmaken.
Jaa ben ook pas 2 weken me cut begonnen haha zat eerst ff bulk daarna weer maintaince want wist niet wat ik moest doen
verzonnen? waarom zou ik liegen dat ik op vakantie zit?
verder klein beetje afgevallen ja
begin cut was ik 78 kg nu ben ik 76.75 niet super veel maar het is wat

verzonnen? waarom zou ik liegen dat ik op vakantie zit?
als je op vakantie bent is het als ik op vakantie ben? En als je weer terug bent is het liegen dat ik op vakantie was?
School Teacher GIF by Sesame Street

Eet je toevallig keto?
Je doet me aan een oude vriend van me denken!

Vooral doordat er geen gains gemaakt worden
Oohh zo maar heb ook geen foto’s gedeeld sinds dien he dus moeilijk oordelen.
maar zat meeredeeld gewoon te struggelen met wat ik moest doen kwa diet
bulken te hoog % maintaince heb ik meeredeeld gedaan maar geen fan van dus nu lekker cutten.
maar ik geef toe sinds ik terug ben in de gym heb ik veel lopen kutten ( niet cutten ) had de drive niet meer die ik eerst had om 1 of andere reden

Sporten er veel dames in strakke leggings en te korte topjes in je gym dan? Misschien dat je daardoor wat afgeleid raakt.

Sporten er veel dames in strakke leggings en te korte topjes in je gym dan? Misschien dat je daardoor wat afgeleid raakt.
Afgelopen tijd helaas niet echt was in algemeen erg rustig in de gym , Maar vandaag was de gym wel weer erg druk en zat het weer vol met lekkere wijven , Wat een konten johh pfff testo gaat ff op tilt 😂
Vakantie en zomer is voorbij iedereen gaat weer naar de gym 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven