- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 20%
Zal ik doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal ik doen
En wij hier ook niet

Nee dan houd het op haha
@Bullshark @ELTraint Pak hem ff aan 😆Ik zou bulken.
Je lichaamvetpercentage is lager dan 20%. Het lijkt hoger door gebrek aan spiermassa in de core
Dat durf ik niet, hij is huge.
Jaa daarom vroeg ik het ook aan jou , wie weet durft @ELTraint het wel.
Precies!Cutten, zoveel mogelijk je buikvet wegwerken. Langzaam afvallen tot 8/12% en dan vervolgens een lange bouw fase ingaan.
Geef jezelf de tijd en je lichaam om langzaam dit proces aan te gaan, het gaat opgegeven moment zwaar worden in de zin van weinig energie.
De honger is echt prima te stillen door of je maaltijd wat later te eten/ veel water drinken en zero drankjes.
Jaa 1ntje , Alleen volgens mij heb ik een soa van haar gekregen want mij vriend daar beneden heeft ineens allerij problemen 🥲Had je trouwens nog wat aan de haak geslagen op vakantie in Spanje?
Goeie moment terug in NL hahaViste is bedoelde viste met vissen.
Warmte slaat toe...
Word er niet beter op hier.
Jaa was al ff op 300Precies!
Zulke dingen zeggen wij ook steeds.
Hij begint gelijk me -500Kcal . Komt wel goed.
Zal zelf met -200 max -300 beginnen om te kijken wat mijn lichaam doet enzo de eerste week al wel niet de eerste 2 weken.
Zeker omdat er dingen veranderen in zijn leven. School en dat soort dingen.
Maar goed joh he komt wel goeeeeeeeeeeeeeeed.
Toe maar, heb je iig al meer gescoord als de gemiddelde dbber!Jaa 1ntje , Alleen volgens mij heb ik een soa van haar gekregen want mij vriend daar beneden heeft ineens allerij problemen 🥲
HAHAHAHAHAHAHAHAToe maar, heb je iig al meer gescoord als de gemiddelde dbber!