MuscleMeat

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie ook niks

Glazenbol-1-800x510.jpg

• Haha
Waarderingen: RLS
Ik zou bulken.
Je lichaamvetpercentage is lager dan 20%. Het lijkt hoger door gebrek aan spiermassa in de core

• Wow
Waarderingen: RLS
B.B.B....Bu....BULK... BUUUUULKEEEEEEEEEEEEEN BIJ 20%!!!!!!

Had je trouwens nog wat aan de haak geslagen op vakantie in Spanje?

Wist niet dat die fiste..

Paar buckets paella zeker

Viste is bedoelde viste met vissen.

Warmte slaat toe...
Word er niet beter op hier.

Cutten, zoveel mogelijk je buikvet wegwerken. Langzaam afvallen tot 8/12% en dan vervolgens een lange bouw fase ingaan.

Geef jezelf de tijd en je lichaam om langzaam dit proces aan te gaan, het gaat opgegeven moment zwaar worden in de zin van weinig energie.

De honger is echt prima te stillen door of je maaltijd wat later te eten/ veel water drinken en zero drankjes.

Cutten, zoveel mogelijk je buikvet wegwerken. Langzaam afvallen tot 8/12% en dan vervolgens een lange bouw fase ingaan.

Geef jezelf de tijd en je lichaam om langzaam dit proces aan te gaan, het gaat opgegeven moment zwaar worden in de zin van weinig energie.

De honger is echt prima te stillen door of je maaltijd wat later te eten/ veel water drinken en zero drankjes.
Precies!
Zulke dingen zeggen wij ook steeds.
Hij begint gelijk me -500Kcal . Komt wel goed.
Zal zelf met -200 max -300 beginnen om te kijken wat mijn lichaam doet enzo de eerste week al wel niet de eerste 2 weken.
Zeker omdat er dingen veranderen in zijn leven. School en dat soort dingen.
Maar goed joh he komt wel goeeeeeeeeeeeeeeed.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Precies!
Zulke dingen zeggen wij ook steeds.
Hij begint gelijk me -500Kcal . Komt wel goed.
Zal zelf met -200 max -300 beginnen om te kijken wat mijn lichaam doet enzo de eerste week al wel niet de eerste 2 weken.
Zeker omdat er dingen veranderen in zijn leven. School en dat soort dingen.
Maar goed joh he komt wel goeeeeeeeeeeeeeeed.
Jaa was al ff op 300
keek hoeveel calorieën we op 500 hadden en dacht johh als we de carbs hoog houden kunnen we dit zeker wel volhouden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven