AndroidHealthClinic

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen tijd helaas niet echt was in algemeen erg rustig in de gym , Maar vandaag was de gym wel weer erg druk en zat het weer vol met lekkere wijven , Wat een konten johh pfff testo gaat ff op tilt 😂
Vakantie en zomer is voorbij iedereen gaat weer naar de gym 😂
Scheelt weer spuiten :p

Maar wat is nu je plan van aanpak ?
je mag me ook een PB sturen als het hier niet wilt bespreken, en foto van ontspannen body, wel met boxer aan graag. Kan ik je wat opties geven, en rustig chatten.

Afgelopen tijd helaas niet echt was in algemeen erg rustig in de gym , Maar vandaag was de gym wel weer erg druk en zat het weer vol met lekkere wijven , Wat een konten johh pfff testo gaat ff op tilt 😂
Vakantie en zomer is voorbij iedereen gaat weer naar de gym 😂
Kan je daar niet tegen dan?
Die (hoe jij dat zegt wijven) schijten ook gewoon he.
En je bent er toch voor jezelf daar? Of niet dan?

• Topic Starter Topic Starter
Scheelt weer spuiten :p

Maar wat is nu je plan van aanpak ?
je mag me ook een PB sturen als het hier niet wilt bespreken, en foto van ontspannen body, wel met boxer aan graag. Kan ik je wat opties geven, en rustig chatten.
Plan van aanpak : gewoon cutten tot ik droog ben

Plan van aanpak : gewoon cutten tot ik droog ben
The Rookie Planning GIF by ABC Network

• Topic Starter Topic Starter
Heel groot probleem
zit nu op dag 6 en dit is hoe het is gegaan

Dag 1 77.20
dag 3 77.10
dag 4 76.75
Dag 5 77,15
Dag 6 77,15

Vanaf dag 4 ben ik opeens weer omhoog gegaan naar 77,15 kg en vandaag weer het zelfde terwijl ik me calorieën juist voor 1 dag lager had gegooid omdat ik was aangekomen.

Denkje dat dit wel een 500 defecit is? of moet ik calorieën verlagen want dit is geen 450 gram per week die ik ben afgevallen.

Heel groot probleem
zit nu op dag 6 en dit is hoe het is gegaan

Dag 1 77.20
dag 3 77.10
dag 4 76.75
Dag 5 77,15
Dag 6 77,15

Vanaf dag 4 ben ik opeens weer omhoog gegaan naar 77,15 kg en vandaag weer het zelfde terwijl ik me calorieën juist voor 1 dag lager had gegooid omdat ik was aangekomen.

Denkje dat dit wel een 500 defecit is? of moet ik calorieën verlagen want dit is geen 450 gram per week die ik ben afgevallen.
Weekgemiddelde, ken je die uitdrukking?

Je bent hier vaker op gewezen, kijk naar je weekgemiddelde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven