MuscleMeat

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kijk naar je week gemiddelde kerel en niet zo janken en stiekem een reep chocola op eten.

Ik sport ook bij de basic fit met allerlei tuig maar ik kom om te trainen en schijt hebben aan de rest.

Stel je voor je weekgemiddelde zakt niet dan of meer cardio of minder eten simpel. Kijk dus echt naar je week gemiddelde mijn gewicht schommelt ook veel

OKe oke oke oke oke oke.
Ik kauw nog 1 keer iets voor hier in dit topic en als die het dan nog niet snapt dan kap ik ermee hier.
Je weegt jezelf elke dag (van maandag tot en met zondag)
Op zondag tel je alles bijelkaar op. Die uitkomtst deel je door 7 (want 7 dagen in de week)
Wat daar uitkomt DAT is je weekgemiddelde en daar moet je uiteindelijk naar kijken.

OKe oke oke oke oke oke.
Ik kauw nog 1 keer iets voor hier in dit topic en als die het dan nog niet snapt dan kap ik ermee hier.
Op zondag tel je alles bijelkaar op. Die uitkomtst deel je door 7 (want 7 dagen in de week)
Wat daar uitkomt DAT is je weekgemiddelde en daar moet je uiteindelijk naar kijken.
Yes daddy

Kijk naar je week gemiddelde kerel en niet zo janken en stiekem een reep chocola op eten.

Ik sport ook bij de basic fit met allerlei tuig maar ik kom om te trainen en schijt hebben aan de rest.

Stel je voor je weekgemiddelde zakt niet dan of meer cardio of minder eten simpel. Kijk dus echt naar je week gemiddelde mijn gewicht schommelt ook veel
Ik eet geen chocolade
En klopt is al bijna een week voorbij vandaar
en grappige is dat ik afgelopen dagen juist meer actief was en gisteren veel minder gegeten had ipv 2100 1900 maar goed we zien het morgen wel
en ja ik kom er ook om te trainen rest boeit me niet alleen het is wel irritant als je aparaat en je bankjes steeds bezet zijn maar goed is niet anders

OKe oke oke oke oke oke.
Ik weet dat masr hebben nog 1 dag te gaan en daarop lijkt dat er geen 450 gram verlies uit gaat komen

Ik weet dat masr hebben nog 1 dag te gaan en daarop lijkt dat er geen 450 gram verlies uit gaat komen
Naar weekgemiddelden kijken betekent dat je volgende week hetzelfde doet en het weekgemiddelde daarvan vergelijkt met het vorige (huidige) weekgemiddelde.

Het gemiddelde van 1 week zegt je nog niks.

Het gaat er om of je week tot week met de verwachtte hoeveelheid aankomt, gelijk blijft, of afvalt, niet dag tot dag dat zegt te weinig. Misschien moet je zelfs nog van meer dan 2 weken vergelijken, kijken wat de trend er in is.

Als ik jou was @Skinnyfatloser zou ik de log van @RLS lezen. Je heb vrijwel exact dezelfde start shape als toen hij begon en als je een half uur de tijd neemt om zijn log te lezen dan is alles duidelijk. Jij moet exact hetzelfde doen als hem namelijk.

Vandaag dag 7 1 week in me cut voorbij.
en week 2 van me cut in.
We zijn van 77.20 naar 77.15 gegaan.
Op een 500 calorieën defecit
Momenteel al 3 dagen vast op 77.15 maar goed je moet op week basis gaan kijken ipv dag basis.

Is ongv zo gegaan
Dag 1 77.20
dag 3 77.10
dag 4 76.75
Dag 5 77,15
Dag 6 77,15
Dag 7 77,15

Hoeveel calorieën onder me onderhoud denken jullie dat ik momenteel zit?

Ik heb even meegelezen: heel veel sterkte en succes iedereen hier! En jij ook, skinnyfatloser!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven