- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
En wat ga je dan doen op basis van het weekgemiddelde en dat de daling is niet groot genoeg is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat ga je dan doen op basis van het weekgemiddelde en dat de daling is niet groot genoeg is?
Calorieën verlagenEn wat ga je dan doen op basis van het weekgemiddelde en dat de daling is niet groot genoeg is?
Of weegschaal kapot gooienEn wat ga je dan doen op basis van het weekgemiddelde en dat de daling is niet groot genoeg is?
Maar wat ik niet snap heb deze dagen juist minder geweest en meer actief geweest maar nu valEn wat ga je dan doen op basis van het weekgemiddelde en dat de daling is niet groot genoeg is?
Yes daddyOKe oke oke oke oke oke.
Ik kauw nog 1 keer iets voor hier in dit topic en als die het dan nog niet snapt dan kap ik ermee hier.
Je weegt jezelf elke dag (van maandag tot en met zondag)
Op zondag tel je alles bijelkaar op. Die uitkomtst deel je door 7 (want 7 dagen in de week)
Wat daar uitkomt DAT is je weekgemiddelde en daar moet je uiteindelijk naar kijken.
Ik eet geen chocoladeKijk naar je week gemiddelde kerel en niet zo janken en stiekem een reep chocola op eten.
Ik sport ook bij de basic fit met allerlei tuig maar ik kom om te trainen en schijt hebben aan de rest.
Stel je voor je weekgemiddelde zakt niet dan of meer cardio of minder eten simpel. Kijk dus echt naar je week gemiddelde mijn gewicht schommelt ook veel
Ben jij daar ook zo afgeleid door "wijven*" of weet jij je op je training te concentreren?Ik sport ook bij de basic fit met allerlei tuig maar ik kom om te trainen en schijt hebben aan de rest.
Ik weet dat masr hebben nog 1 dag te gaan en daarop lijkt dat er geen 450 gram verlies uit gaat komenOKe oke oke oke oke oke.
Ik kauw nog 1 keer iets voor hier in dit topic en als die het dan nog niet snapt dan kap ik ermee hier.
Je weegt jezelf elke dag (van maandag tot en met zondag)
Op zondag tel je alles bijelkaar op. Die uitkomtst deel je door 7 (want 7 dagen in de week)
Wat daar uitkomt DAT is je weekgemiddelde en daar moet je uiteindelijk naar kijken.
Raak soms wel afgeleid maar dat komt niet door de vrouwen 😉Ben jij daar ook zo afgeleid door "wijven*" of weet jij je op je training te concentreren?
*) or whatever floats your boat
Cutten is gewoon ff een proces waar je in moet gaan en je kan hetIk weet dat masr hebben nog 1 dag te gaan en daarop lijkt dat er geen 450 gram verlies uit gaat komen
Naar weekgemiddelden kijken betekent dat je volgende week hetzelfde doet en het weekgemiddelde daarvan vergelijkt met het vorige (huidige) weekgemiddelde.Ik weet dat masr hebben nog 1 dag te gaan en daarop lijkt dat er geen 450 gram verlies uit gaat komen
Naam van de log?Als ik jou was @Skinnyfatloser zou ik de log van @RLS lezen. Je heb vrijwel exact dezelfde start shape als toen hij begon en als je een half uur de tijd neemt om zijn log te lezen dan is alles duidelijk. Jij moet exact hetzelfde doen als hem namelijk.
klik op zijn naam, klik op de topics waarin hij actief is, de rest wijst voor zich.
Sterkte met wat?Ik heb even meegelezen: heel veel sterkte en succes iedereen hier! En jij ook, skinnyfatloser!