XXL Nutrition

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bedoelt sinds ik weer terug in de gym ben?
ja over de afgelopen week of hoelang je aan het trainen bent.

Heb ik hier al aangegeven qua wegen en meten ?
Het is niet fout dat je op 2300kcals begint, je kunt vanaf daar je weeg en meetresultaten over afgelopen periode vergelijken, en evt je Kcals aanpassen

Waar heb je dat onderhoudsniveau van 2600 op gebaseerd? Is dat gemeten met krachttraining erbij?
Hey je bent me voor.
Wilde dat ook wel weten.
Is dit met je studie er al bij?
Of met je werk? Doe je zwaar werk of zit je op je reet de hele dag.
Hoeveel stappen loop je gemiddeld op een dag?
Hoe slaap je?
Hoe vaak heb je sex?
Zou ik kan nog wel ff doorgaan.
Moet je natuurlijk wel allemaal mee rekenen.

• Topic Starter Topic Starter
ja over de afgelopen week of hoelang je aan het trainen bent.

Heb ik hier al aangegeven qua wegen en meten ?
Het is niet fout dat je op 2300kcals begint, je kunt vanaf daar je weeg en meetresultaten over afgelopen periode vergelijken, en evt je Kcals aanpassen
Afgelopen maanden zit ik op 2600 calorieën
met elke dag wegen
en me gewicht is meeredeels stabiel gebleven of tewel hetzelfde

Hey je bent me voor.
Wilde dat ook wel weten.
Is dit met je studie er al bij?
Of met je werk? Doe je zwaar werk of zit je op je reet de hele dag.
Hoeveel stappen loop je gemiddeld op een dag?
Hoe slaap je?
Hoe vaak heb je sex?
Zou ik kan nog wel ff doorgaan.
Moet je natuurlijk wel allemaal mee rekenen.
Zonder studie en geen zwaar werk
probeer 10 k stappen te zetten

en me gewicht is meeredeels stabiel gebleven of tewel hetzelfde
Blij dat je dit erbij zette. Want zo slim zijn we hier niet
Kamala Harris Waiting GIF by Election 2020

• Haha
Waarderingen: RLS
vanaf 2600 kun je ook 3 lage dagen op 2000Kcals doen, zou wel tijdje hier op blijven en niet te snel meer zakken. in theorie is het mooi als je dan ~ 250g per week afvalt. dat zal stagneren op bepaald moment, dan gewoon door trekken en niet gelijk gaan zakken. Dan heb je de meeste kans op spierwinst

vanaf 2600 kun je ook 3 lage dagen op 2000Kcals doen, zou wel tijdje hier op blijven en niet te snel meer zakken. in theorie is het mooi als je dan ~ 250g per week afvalt. dat zal stagneren op bepaald moment, dan gewoon door trekken en niet gelijk gaan zakken. Dan heb je de meeste kans op spierwinst
De echt DBB coach 😘

Waarom niet eerst elke dag die -300?

Zou kunnen ja maar ik denk dat ik het gewoon op 2300 hou elke dag ben er nu al mee begonnen haha

Vraagje hoezo vinden de “ normale niet fitness mensen “ mij niet dik?
Terwijl ik en jullie mij zwaar out of shape vinden wat ik ook ben
Maar als ik het aan een niet fitness persoon vraag vinden ze me juist aan de dunne kant en schrikken ze al bij het idee dat ik minder eet en op me voeding let
Zelfs klappen van familie gehad omdat ik zei ik ging afvallen en ze vonden ik meer moest eten hahahaha

Maar als ik het aan een niet fitness persoon vraag vinden ze me juist aan de dunne kant en schrikken ze al bij het idee dat ik minder eet en op me voeding let
Zelfs klappen van familie gehad omdat ik zei ik ging afvallen en ze vonden ik meer moest eten hahahaha
Omdat die mensen geen verstand hebben van een normaal vet % zodra je een buikje hebt en dik oogt val je onder dik. Dat is de norm maar er zijn vele mensen die boven de 25% vetpercentage zitten.

• Like
Waarderingen: RLS
Jou moeder zegt ook dat jij de slimste bent en je vriendin zal waarschijnlijk ook zeggen dat je de knapste bent.

Beide liegen, maar zeggen dit omdat ze van je houden.

Ps: je bent echt dik, geen bril voor nodig.

Waar denk je dat het hele idee van skinny-fat vandaan komt?
:thinking:

Er zijn ook mensen, die mij mager vinden. Vragen of ik ziek ben, omdat ik geen bolle hamsterkop heb, en geen dikke pens onder T-shirt. Wat hun zelf of hun man wel hebben, en tegenwoordig ook als normaal wordt gezien in huidige straatbeeld.

Draag ook meestal oversized hahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven