MuscleMeat

Skyblazer failing to get shredded

Bezoekers in dit topic

Alee manneke
Haha
K*t taal :trollface:
 
Weer eens getraind, deze week met cut begonnen en even rust gehouden ivm. schouder. Vandaar ook geen borst en schouder presses. Ondanks de rust voelt me schouder pijnlijker aan.


BOR ss overhands vs onderhands
8x90 8x90
6x100 6x100
5x105 pr 6x105 pr
Chin ups
6xbw (slow reps fully stretched)
8xbw
6xbw
DB Row reps per arm
8x40
8x40
6x40
pekdek shrugs
20x100
10x130
10x130
hammer curls reps per arm
8x18
6x20
Triceps pushdown
8x40 easy, te makkelijk
4x45 ging ineens superzwaar en ik voelde me pijnlijke schouder
10x35
 
Rust is ook een keer niet slecht bro, ondanks je pijn toch nog een lekkere training neer gezet! En die PR's op BOR zijn lekker man, congratz! :D
 
Rust is ook een keer niet slecht bro, ondanks je pijn toch nog een lekkere training neer gezet! En die PR's op BOR zijn lekker man, congratz! :D

meh, was ok :p

zit nu op 2000kcal, 1ste 2 weken van cut ga ik diep zitten zodat verschil met bulk het grootst is. Bedacht me vandaag dat 2000kcal icm eca toch wel heel weinig is. misschien na weekend al wat opschroeven.
 
meh, was ok :p

zit nu op 2000kcal, 1ste 2 weken van cut ga ik diep zitten zodat verschil met bulk het grootst is. Bedacht me vandaag dat 2000kcal icm eca toch wel heel weinig is. misschien na weekend al wat opschroeven.

Niet zo bescheiden man. :p

Wel redelijk laag ja, je zou het wel kunnen opschroeven en kijken wat het doet. Alleen ik vind het lastig om aan mijn kcal te komen clean.. Nu neem ik ook MCT olie, dan gaat het wat sneller :p
 
Niet zo bescheiden man. :p

Wel redelijk laag ja, je zou het wel kunnen opschroeven en kijken wat het doet. Alleen ik vind het lastig om aan mijn kcal te komen clean.. Nu neem ik ook MCT olie, dan gaat het wat sneller :p

MCT??

Ga morgen nog ff benen doen, leg press, walking lunges, kuiten en wat isolatie. Met me schouder kan ik niet squaten. (pijn bij vast houden stang)
 
Groter kcal tekort creeren in het begin bevalt beter?

Liep vanmorgen duizelig van station naar school en op de terug weg kwam ik bijna de stations trap niet op :roflol:

Geen kracht verlies verder nog getuige mijn bor pr. Hou eiwitten oog zoals ook tijdens vorige cut, maakte toen ook kracht gains op de laatste week na toen ik er door heen zat.
 
MCT??

Ga morgen nog ff benen doen, leg press, walking lunges, kuiten en wat isolatie. Met me schouder kan ik niet squaten. (pijn bij vast houden stang)

MCT heb ik van huismerk B&F, word niet gelijk als vet opgeslagen en is wel een handige energie bron bij bijv low carb. En handig om aan je (goede) vetten te komen.

Know that feeling bro, schouder pijn is ****ed up. Maar leg press en lunges is ook niet erg voor een keer.
 
MCT heb ik van huismerk B&F, word niet gelijk als vet opgeslagen en is wel een handige energie bron bij bijv low carb. En handig om aan je (goede) vetten te komen.

Know that feeling bro, schouder pijn is ****ed up. Maar leg press en lunges is ook niet erg voor een keer.

Overrated imo. Supplementatie van omega 3 is beter.
 
Overrated imo. Supplementatie van omega 3 is beter.

Mee eens, maar wel handig om aan je kcal te komen zonder junk naar binnen te werken :p dat is vooral de reden voor mij, neem het ook maar zelden alleen als ik moeilijk aan kcal kom (zoals met veel groente etc.)
 
Mee eens, maar wel handig om aan je kcal te komen zonder junk naar binnen te werken :p dat is vooral de reden voor mij, neem het ook maar zelden alleen als ik moeilijk aan kcal kom (zoals met veel groente etc.)

Ooit PAM Spray overwogen? Bovendien staat kcal en junk niet los van elkaar hé. In fastfood zit ook kcal, als je het gemiddelde kcal weet hoef je ook niet MCT olie te gebruiken en kun je wel genieten van je eten. :)
 
Ooit PAM Spray overwogen? Bovendien staat kcal en junk niet los van elkaar hé. In fastfood zit ook kcal, als je het gemiddelde kcal weet hoef je ook niet MCT olie te gebruiken en kun je wel genieten van je eten. :)

Ik kook zelf niks, eet wat de pot schaft. :o Mijn ouders kunnen niet echt waarderen waar ik mee bezig ben. Ik geef je daarin wel gelijk, het liefst bereid ik zelf mijn eten maar dan krijg ik weer gezeik. :o dan is MCT olie dus wel weer handig om het tekort te compenseren.
 
Leg press plateloaded kan geen squat ivm schouder (iets met stangvasthouden)
8x225
8x225
6x235
6x235
Standing leg curl reps per been
8x35
8x40
8x40
Leg extension
10x120
10x120
9x120
Triceps pushdown
8x40
6x45 schouder :mad:
8x40
Preacher curls ez-bar
8x45
8x45
6x50
Latteral side raises
10x12
8x14
8x14
Triceps extension reps per arm en 1ste keer dat ik deze oefening deed.
10x12
10x14



Als schouder toelaat begin ik volgende week met FB, anders doe ik volgende week 3 trainingen zoals vandaag en gister.
 
Wat klote van je schouder zeg! nu weer erger dus? :(

Toch nice training. En energie komt vanzelf wel weer, je lichaam moet ook ff weer wennen aan de veranderingen wbt voeding.
 
Back
Naar boven