XXL Nutrition

sleeping paralyze (slaapverlamming)

Adil 23

Competitive Bodybuilder
Waardering
453
Lengte
1m77
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Voor de verandering een serieus topic;)

Ongeveer een halfjaar geleden had ik dit voor het eerst ( en tot nu toe laatst) meegemaakt.

Ik lag in bed en werd vroeg in de ochtend wakker omdat ik een 'aanwezigheid' voelde in de kamer. Ik lag om mijn linkerzij maar kon mij niet bewegen. Naar mijn gevoel kwam er een grote (en kwaadaardige) n*ger achter mij in bed liggen. Ik kon hem niet zien, enkel voelen. Een paniek gevoel begon zich in mij meester te maken.
Ik had een mes onder mijn kussen liggen, maar kon deze niet pakken, omdat ik totaal verlamd was. Omdat de gedaante achter mij lag, had ik het gevoel dat ik iedere moment de pijp uit kan gaan.
Na 10-30 seconderen (was het gevoel van tijd kwijt), kon ik mij eindelijk bewegen. Ik draaide mij in een fractie van een seconde om, door eerst om mijn buik te liggen, mijn mes te pakken en richting de gedaante te draaien. Uiteraard was er niks behalve de muur...

Omdat ik dit fenomeen eerder in een documentaire ben tegengekomen, wist ik wat het was en was ik het daarna zo goed als vergeten.
Vandaag had ik mij toevallig verder in verdiept, en dacht ik dit even te posten, in de hoop ervaringen van anere leden te horen.

Hebben jullie dit, of iets soortgelijks meegemaakt?

En dan post je het in Humor en geouwehoer? Maare... grote n*ger? Wut.

Je vind gespierde grote n*gers nog zo leuk. Ik denk niet dat ze iets voor jou zijn Adil.

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
En dan post je het in Humor en geouwehoer? Maare... grote n*ger? Wut.

Je vind gespierde grote n*gers nog zo leuk. Ik denk niet dat ze iets voor jou zijn Adil.

Tjah, ik vind nergens een geschikte plaats om het te posten.

En ja, het was een grote (naar mijn geveol 2m+) en enge (lees kwaadaardige) n*ger. Hoewel ik hem niet kon zien, voelde ik dat op de een of ander manier en kon ik een goed beeld visualiseren.

Was dus niet de standaard knappe n*ger :D

Check de Koran voor antwoord op al je vragen, 72e soera volgens mij.

En ja, het was een grote en enge (lees kwaadaardige) n*ger. Hoewel ik hem niet kon zien, voelde ik dat op de een of ander manier en kon ik een goed beeld visualiseren.

Effe over je bezoekersberichtje. Je ziet een soort van iemand (demoon?) die je wilt laten stikken ofzo, maar een hand heeft met een gat erin, waardoor je net niet stikt. Zoiets heeft een jongen mij is keer verteld, die ook een slaapverlamming had meegemaakt.

Dit vroeg ik na bij me pa en die zei dat het achterhaald is. Slaapverlammingen komen vaak voor bij mensen die last van stress ofzo hebben of bij vrouwen die zwanger zijn.

Laatste tijd erg druk geweest? of last van stress? Ik heb dit niet gezien (wel wat anders), maar ik heb volgens mij wel eens een keer een slaapverlamming meegemaakt, wat ik meegemaakt had, hadden in ieder geval wel de symptonen van een slaapverlamming.

Check de Koran voor antwoord op al je vragen, 72e soera volgens mij.
Ik ben niet religieus en weet al wat het ongeveer is: iets met Remslaap en dat de hersenen nog in de droomfase zitten, maar het lichaam nog 'slaapt'.

Het schijnt dat veel culturen dit kennen, maar er dan een paranormale draai aan geven.

Ongeveer een halfjaar geleden had ik dit voor het eerst ( en tot nu toe laatst) meegemaakt.

Ik lag in bed en werd vroeg in de ochtend wakker omdat ik een 'aanwezigheid' voelde in de kamer. Ik lag om mijn linkerzij maar kon mij niet bewegen. Naar mijn gevoel kwam er een grote (en kwaadaardige) n*ger achter mij in bed liggen. Ik kon hem niet zien, enkel voelen. Een paniek gevoel begon zich in mij meester te maken.
Ik had een mes onder mijn kussen liggen, maar kon deze niet pakken, omdat ik totaal verlamd was. Omdat de gedaante achter mij lag, had ik het gevoel dat ik iedere moment de pijp uit kan gaan.
Na 10-30 seconderen (was het gevoel van tijd kwijt), kon ik mij eindelijk bewegen. Ik draaide mij in een fractie van een seconde om, door eerst om mijn buik te liggen, mijn mes te pakken en richting de gedaante te draaien. Uiteraard was er niks behalve de muur...

Omdat ik dit fenomeen eerder in een documentaire ben tegengekomen, wist ik wat het was en was ik het daarna zo goed als vergeten.
Vandaag had ik mij toevallig verder in verdiept, en dacht ik dit even te posten, in de hoop ervaringen van anere leden te horen.

Hebben jullie dit, of iets soortgelijks meegemaakt?

Het is bewezen dat Sleep paralyze je grootste angst opwekt.

Blijkbaar is jouw grootste angst een n*ger van 2m+.

Effe over je bezoekersberichtje. Je ziet een soort van iemand (demoon?) die je wilt laten stikken ofzo, maar een hand heeft met een gat erin, waardoor je net niet stikt. Zoiets heeft een jongen mij is keer verteld, die ook een slaapverlamming had meegemaakt.

Dit vroeg ik na bij me pa en die zei dat het achterhaald is. Slaapverlammingen komen vaak voor bij mensen die last van stress hebben of bij vrouwen die zwanger zijn.
Klopt, dat verhaal is mij ook bekend (of iets wat erop leek).
de 'symptomen" die ik had, voldoen perfect aan de criteria van slaapverlamming (behalve verstikking/moeilijk ademhalen dan). Ik ben dan ook zeker van mezelf dat het dat was.

Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen hierover.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Het is bewezen dat Sleep paralyze je grootste angst opwekt.

Blijkbaar is jouw grootste angst een n*ger van 2m+.

Ik heb hetzelfde gehad, op dat n*ger shit na dan.
Ook heb ik geen mes onder mijn bed...

Maar had het dus ook dat ik ineens wel bij bewustzijn was, maar totaal verlamd en ik kon helemaal niks meer bewegen, hoeveel moeite ik ook deed. ( duurde ook rond de 30 sec ).

Ook heb ik een keer 's nachts gehad dat ik mijn tand uit mijn mond wou trekken ( ja wtf) en gewoon wist dat ik moest stoppen maar op een of andere manier kon me lichaam niet stoppen met die tand er uit te trekken. Uiteindelijk tand er niet uit gekregen, dag daarna wel tandpijn en tand los.

Ik moet zeggen dat dit toch redelijk freaky en best wel vaag is, had op internet gelezen dat het demonen zijn die je geest binnendrongen. Doe vanaf nu ook gewoon de deur dicht op me kamer.

Klopt, dat verhaal is mij ook bekend (of iets wat erop leek).
de 'symptomen" die ik had, voldoen perfect aan de criteria van slaapverlamming (behalve verstikking/moeilijk ademhalen dan). Ik ben dan ook zeker van mezelf dat het dat was.

Maar ben je de laatste tijd druk of gestresst ofzo? Ik denk dat dat dan de oorzaak is hiervan.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Maar had het dus ook dat ik ineens wel bij bewustzijn was, maar totaal verlamd en ik kon helemaal niks meer bewegen, hoeveel moeite ik ook deed. ( duurde ook rond de 30 sec ).

Ook heb ik een keer 's nachts gehad dat ik mijn tand uit mijn mond wou trekken ( ja wtf) en gewoon wist dat ik moest stoppen maar op een of andere manier kon me lichaam niet stoppen met die tand er uit te trekken. Uiteindelijk tand er niet uit gekregen, dag daarna wel tandpijn en tand los.

Ik moet zeggen dat dit toch redelijk freaky en best wel vaag is, had op internet gelezen dat het demonen zijn die je geest binnendrongen. Doe vanaf nu ook gewoon de deur dicht op me kamer.

Dafuq... :roflol:

Ik slaapwandelde vroeger wel eens.
Kort nadat me pa me konijn had weggeven, heb ik blijkbaar me bed de lucht in gegooit en geprobeerd mijn konijn vast te pakken onder me bed. :rolleyes:

Ik ben niet religieus en weet al wat het ongeveer is: iets met Remslaap en dat de hersenen nog in de droomfase zitten, maar het lichaam nog 'slaapt'.

Het schijnt dat veel culturen dit kennen, maar er dan een paranormale draai aan geven.

Ben ook niet religeus hoor en was ook een beetje sarcastisch.
Wanneer je slaapt raakt je ''geest'' los van je lichaam, waardoor je dus in je droom kunt bewegen zonder dat je lichaam mee beweegt.
Welleens met wilde bewegingen wakker geworden? Dat komt dus doordat je lichaam en geest weer half connected waren en je lichaam half mee begon te bewegen met je droom.

Wanneer je je lichaam dus niet kan bewegen is die connectie verdwenen, dat je aanwezigheid voelde van andere wezens/demonen, je grote n*ger dus, dat kan omdat je al gedeeltelijk in een andere dimensie zat.

Duidelijk? :p

Maar ben je de laatste tijd druk of gestresst ofzo? Ik denk dat dat dan de oorzaak is hiervan.
Het was ongeveer een halfjaar gelden, dus dat weet ik niet meer.
Er is volgens mij ook niet veel wetenschappelijke onderzoek gedaan hierover. Info hieromtrent blijft schaars.

Kan XtC btw ook een hoofdrol spelen ?

Het was ongeveer een halfjaar gelden, dus dat weet ik niet meer.
Er is volgens mij ook niet veel wetenschappelijke onderzoek gedaan hierover. Info hieromtrent blijft schaars.

Misschien ben je wel zwanger dan... al een zwangerschaps test gedaan?

Sorry kon het niet laten :D

Al aantal keer gehad. Af en toe echt nare shit, niet kunnen bewegen en dan een wolfbeer naast je bed hebben staan die langzaam op je afkomt.. :,)

Ik heb geen idee of je dolt of serieus bent ;)

Ben ook niet religeus hoor en was ook een beetje sarcastisch.
Wanneer je slaapt raakt je ''geest'' los van je lichaam, waardoor je dus in je droom kunt bewegen zonder dat je lichaam mee beweegt.
Welleens met wilde bewegingen wakker geworden? Dat komt dus doordat je lichaam en geest weer half connected waren en je lichaam half mee begon te bewegen met je droom.

Wanneer je je lichaam dus niet kan bewegen is die connectie verdwenen, dat je aanwezigheid voelde van andere wezens/demonen, je grote n*ger dus, dat kan omdat je al gedeeltelijk in een andere dimensie zat.

Duidelijk? :p
Van dat geest loszitten ben ik niet echt overtuigd. Heb je hier ook (wetenschappelijke) bronnen/literatuur?
Voor de rest kan ik mij wel in vinden

Van dat geest loszitten ben ik niet echt overtuigd. Heb je hier ook (wetenschappelijke) bronnen/literatuur?

Ik ben dus gewoon echt bloedserieus.
Srs. Het is eigenlijk te ****ed up om te geloven, maar deze keer is het dus gewoon nog serieus ook :o

Voor deze keer geloof ik chrisje wel, hij was toen aan de crack, shit happens. :o

Kan XtC btw ook een hoofdrol spelen ?
Ik gebruik geen drugs ;)
Misschien ben je wel zwanger dan... al een zwangerschaps test gedaan?

Sorry kon het niet laten :D

Al aantal keer gehad. Af en toe echt nare shit, niet kunnen bewegen en dan een wolfbeer naast je bed hebben staan die langzaam op je afkomt.. :,)
Heb je dan altijd last van het zelfde beeld (wolfbeer)?
En wat denk je dat de oorzaak is?
kan je het gevoel die je op dat moment voelde ook beschrijven?

Dan zet je ipv geest iets wat voor jou relevanter overkomt? Hersenen edit bewustzijn ofzo?
Heb direct niks om alles te onderbouwen, maar dromen en voornamelijk lucide dromen is in de wetenschap weinig over te vinden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven