Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor deze keer geloof ik chrisje wel, hij was toen aan de crack, shit happens.![]()

Ik wel
---------- Toegevoegd om 19:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------
Ja dat zal het zijn![]()
Het verschil is (als ik het goed begrijp) dat die van jou een droom/nachtmerrie is, en dat van mij een ook een droom is, maar dan bij bewustzijnMijn ervaring:
Ik loop op een brug en ga ineens het water induiken (dit heb ik wel 5/6x meegemaakt), dit natuurlijk in slowmotion.
Op het moment dat ik in het water val, word ik bezweet wakker en zit ik helemaal te hijgen.

Ja ik gebruik dus niet vaak xtc heb pas 3* gedaan en was al hele tijd geleden.
Maar wat me opviel is dat deze ****ed up shit aantal weken na gebruik gebeurde
Het verschil is (als ik het goed begrijp) dat die van jou een droom/nachtmerrie is, en dat van mij een ook een droom is, maar dan bij bewustzijn
Tenminste, ik denkt dat ik bij bewust zijn was. Volgens mij waren mijn ogen gewoon open.

Maar drugs zijn helemaal niet nodig voor deze ''sleep paralyze'', je kan het namelijk zelf opwekken.
Zorg dat je extreem moe bent, dat je dus elk moment in slaap kan vallen.
Ga helemaal recht liggen, beste is op je rug, probeer zo stil mogelijk te liggen, hou je ogen open en ga het inslaap vallen tegen.
Het kan zijn dat je een ''aanwezigheid'' voelt, op dit moment kan je ws je lichaam al niet meer bewegen.
Let op het woordje ''kan'' he.
Er zijn veel verschillende soorten drugs, maar drugs kunnen jou een heel klein beetje door het gordijn laten kijken als het ware.
Kijk bijvoorbeeld naar indianenstammen die brouwsels maakten van planten met psychoactieve stoffen om met hun voorvaderen te kunnen communiceren.
Maar drugs zijn helemaal niet nodig voor deze ''sleep paralyze'', je kan het namelijk zelf opwekken.
Zorg dat je extreem moe bent, dat je dus elk moment in slaap kan vallen.
Ga helemaal recht liggen, beste is op je rug, probeer zo stil mogelijk te liggen, hou je ogen open en ga het inslaap vallen tegen.
Het kan zijn dat je een ''aanwezigheid'' voelt, op dit moment kan je ws je lichaam al niet meer bewegen.

Dit klinkt misschien heel raar, maar de kans is groot dat ik dat binnenkort eens ga proberen.
Tnx btw voor alle info![]()

Dit klopt. Ik ken mensen (ouwe klasgenoten) die het geprobeerd hebben en die konden in principe gaan dromen in het echte leven, lopen door hun kamer, hun zelf zien liggen enz.
Het is echter niet aan te raden, want je kan echt rare shit zien.
Dit is precies wat ik ook voelde, alleen had het bij mij een vorm van een n*ger aangenomen.Had ik er idd bij moeten zetten, dat het niet aan te raden is.
Heb het zelf geprobeerd, voelde op een gegeven moment ''iets'' heel dichtbij me en alsof ik zijn adem in me gezicht voelde, was een nare ervaring.
inb4 je je buurmeisje gaat proberen te rapen en het straks echt doet![]()
Dit is precies wat ik ook voelde, alleen had het bij mij een vorm van een n*ger aangenomen.
Kon je je ook niet bewegen?

1x gehad dat het leek dat ik vanuit de lucht me bed in viel. ( het leek alsof ik een vrije val op mijn matras maakte )
Ja dit soort shit heb ik ook vaak meegemaakt, dat ik opeens uit bed viel, maar dat het leek alsof ik van het dak af pleurde of van een of ander heel hoog gebouw
bbc? wat is dat?Moet het toch vragen, de vorm van een n*ger? heb je het dan over bbc of?![]()
En wanneer je net de grond aantikt word je wakker? Zo maak ik het meestal mee.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zo eng! Heb dat vorig jaar een tijdje best vaak gehad. Stemmen, ruis en gewoon enge shit en dan wilde ik gillen of mijn vriend aanstoten en dan kun je je helemaal niet bewegen.