Fitness Seller

sleeping paralyze (slaapverlamming)

Lol.
Ik werd het na een tijdje helemaal zat dat ik tijdens het dromen om wat voor reden dan ook begon te vallen en wakker werd, dat ik tegenwoordig dat vallen "herken" en dan bij mezelf denk dat ik gewoon op mijn voeten moet laten. Dan val je uit een vliegtuig ofzo, land je als een baas op je voeten, en daarna is het bewuste dromen weer over en gaat de droom gewoon verder :roflol:

:roflol:

Achterlijke droom gehad dat ik appels kapot wilde knijpen, werd ook wakker met een krampachtig gevoel in m'n onderarmen :o

enigste wat ik af en toe heb is dat ik opeens het gevoel heb dat ik van de trap val, meestal als ik bijna slaap. ben dan meteen wakker en hartslag van 180

herkenbaar, hebben wel meerdere ook als ik dit topic lees :)

vannacht weer verschillende dromen gehad over men ex, dat ik naar de gym ging en zij was er ook wtf ???
ik zei vriendelijk goede dag en ze praatte wat vriendelijk terug, niemand was boos ofzo
wil niet over haar dromen :o

herkenbaar, hebben wel meerdere ook als ik dit topic lees :)

vannacht weer verschillende dromen gehad over men ex, dat ik naar de gym ging en zij was er ook wtf ???
ik zei vriendelijk goede dag en ze praatte wat vriendelijk terug, niemand was boos ofzo
wil niet over haar dromen :o

eerste liefde? :roflol:

Had dit het eerste half jaar ook. had ook daarna meteen bindingsangst, relatie never again.

not srs, had half jaar later weer chick.

eerste liefde? :roflol:

Had dit het eerste half jaar ook. had ook daarna meteen bindingsangst, relatie never again.

not srs, had half jaar later weer chick.

haha niet eerste liefde dat was nog erger toen, denk derde serieuze relatie met feels

nu bindingsangst nooit meer feels, relatie never again :D agh komt goed zo niet dan toch jwt :cool:

haha niet eerste liefde dat was nog erger toen, denk derde serieuze relatie met feels

nu bindingsangst nooit meer feels, relatie never again :D agh komt goed zo niet dan toch jwt :cool:

denk niet dat ik ooit zo erg nog verliefd ga worden als bij de eerste :P maar is maar beter ook denk.

Nu zou ik het jammer vinden maar toch al snel weer op jacht gaan.

Ik weet het niet meer. Het is allemaal heel vaag

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Pics van dat meisje?

ik weet niet hoe je een foto kan uploaden maar als je je emailadres in een pm stuurt mail ik je een pic van haar. kan jij hem mischien uploaden

denk niet dat ik ooit zo erg nog verliefd ga worden als bij de eerste :P maar is maar beter ook denk.

Nu zou ik het jammer vinden maar toch al snel weer op jacht gaan.

op de 2 de was ik iets minder verliefd en op de derde ook nog iets minder dan op de 2de of minder slecht nadien je word harder voor jezelf, denk dat het beste is om zo snel mogelijk op jacht te gaan en niet te veel achterom te kijken indd :)

moet nu toch wel echte de juiste zijn eer ik er nog aan begin, wat tussendoortjes zijn altijd welkom natuurlijk :p

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
geen drugs? en dat dan

Zijn er hier nog kloonen ?

Ray, ga terug in je hol.

Een combi van paddo's en een paar roze pillen, waarvan de houdbaarheidsdatum al ver verstreken was..

(Ik gebruik geen drugs. Hoogstens snoep ik wat van de morfine die ik aan de patiënten dien te geven :roflol:)

Als ik drugs op heb droom ik niet raar weet ik er eigenlijk niets van heel vast, maar de dagen erna droom ik raar dan neemt men geheugen wraak ofzo, hehe.

Bassie is een clown en Adriaan is een acrobaat. huhuhu

Als ik drugs op heb droom ik niet raar weet ik er eigenlijk niets van heel vast, maar de dagen erna droom ik raar dan neemt men geheugen wraak ofzo, hehe.

Bassie is een clown en Adriaan is een acrobaat. huhuhu

Adriaan is best sexy

(heb geen idee waarom ik dat nu opeens zo zeg)

---------- Toegevoegd om 01:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:09 ----------

2x morfine genomen tot nu toe. Valt dus wel mee;)

Lol.
Ik werd het na een tijdje helemaal zat dat ik tijdens het dromen om wat voor reden dan ook begon te vallen en wakker werd, dat ik tegenwoordig dat vallen "herken" en dan bij mezelf denk dat ik gewoon op mijn voeten moet laten. Dan val je uit een vliegtuig ofzo, land je als een baas op je voeten, en daarna is het bewuste dromen weer over en gaat de droom gewoon verder :roflol:

nice!

ik heb altijd pretty twisted dreams en eigenlijk vaak ook "nachtmerries", als je het zo nog mag noemen.
Vaak wil ik zo graag ontwaken en dan kan ik dus ook wat bewust doen en ik weet onderhand dat als ik zelfmoord pleeg (op welke manier dan ook) dat ik ontwaak en dan schiet ik dus overeind met een hoge hartslag..

Echt fucked up, heb ook helemaal geen zelfmoord neigingen ofzo xD maar nu ik dit "weet" in mijn droom gebeurd het heel vaak.

na hard drugs droom ik sowieso niet.. eerder een soort coma.
Na paddo's kan je wel gigantisch dromen.

Terug
Naar boven