XXL Nutrition

sleeping paralyze (slaapverlamming)

• Topic Starter Topic Starter
Meme-You-will-never-know-true-fear-until.jpg

Zo eng! Heb dat vorig jaar een tijdje best vaak gehad. Stemmen, ruis en gewoon enge shit en dan wilde ik gillen of mijn vriend aanstoten en dan kun je je helemaal niet bewegen.
Ik heb nog altijd de boven genoemde 'vrouw' dan een n*ger :roflol:

Merkte je vriendje helemaal niks aan je, en voelde je ook 'iets' in je kamer?

Ja precies, ik word dan wel wakker

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Was het niet gewoon je vriend die iets in je drankje gedaan had en die jou 's nachts aan liep te randen ?
Zou wel sociaal van hem zijn als hij daar voor iets in mijn drankje zou doen. Maar nee :( Het zijn echt de demonen die me lastig vallen

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Ik heb nog altijd de boven genoemde 'vrouw' dan een n*ger :roflol:

Merkte je vriendje helemaal niks aan je, en voelde je ook 'iets' in je kamer?

Nee ik lig dan gewoon helemaal stil hij merkt er niks van! Terwijl ik helemaal panisch ben dan. En ja ik hoor dan een hele harde ruis in mijn oor en wind. Maar ik heb dus altijd mijn ogen dicht dan, jullie zien dan echt dingen? Dat lijkt me echt helemaal afschuwelijk.

bbc? wat is dat?

Met de vrom van een n*ger bedoel ik de gedaante van een n*ger. alleen voelde het/hij niet menselijk aan. Ik kon hem niet zien (omdat hij achter mij lag), alleen voelen, maar ik kreeg automatisch een beeld over zijn uiterlijk.

Jij weet niet waar bbc voor staat? je stelt me teleur adil.
Het is zwart, het is groot en er ''cumt'' iets uit als je eroverheen wrijft.

Zou wel sociaal van hem zijn als hij daar voor iets in mijn drankje zou doen. Maar nee :( Het zijn echt de demonen die me lastig vallen

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Nee ik lig dan gewoon helemaal stil hij merkt er niks van! Terwijl ik helemaal panisch ben dan. En ja ik hoor dan een hele harde ruis in mijn oor en wind. Maar ik heb dus altijd mijn ogen dicht dan, jullie zien dan echt dingen? Dat lijkt me echt helemaal afschuwelijk.

Zien/voelen. Ik weet het zelf niet. Denk eerder zien, door het voelen. (als je snapt wat ik bedoel)

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:47 ----------

Jij weet niet waar bbc voor staat? je stelt me teleur adil.
Het is zwart, het is groot en er ''cumt'' iets uit als je eroverheen wrijft.
:roflol: Ah ik snap hem:D. En nee, dat is het laatste waar ik aan dacht op dat moment.

Zien/voelen. Ik weet het zelf niet. Denk eerder zien, door het voelen. (als je snapt wat ik bedoel)

Ja ik snap wel wat je bedoeld! Maar is er iets aan de hand nu? Ik had het vaak toen mijn hond net dood was gegaan en daar had ik altijd nachtmerries/dromen over en daarna kreeg ik dan heel vaak die slaapverlamming. Heb het nu ook al echt lang niet meer gehad.

Ja ik snap wel wat je bedoeld! Maar is er iets aan de hand nu? Ik had het vaak toen mijn hond net dood was gegaan en daar had ik altijd nachtmerries/dromen over en daarna kreeg ik dan heel vaak die slaapverlamming. Heb het nu ook al echt lang niet meer gehad.

Zie Adil. Ik zei het toch... meestal gebeurd zoiets als je last van stress of iets dergelijks hebt. Zie hier het bewijs.

@adil.

Wat mocht ik willen ?
Snap je karma niet..

Bij mij was het eenmalig en daarna nooit meer. Had ook niks emotioneel meegemaakt oid.

adil ben je aan t trollen of srs?

want hoe kon je voele n dat t een n*ger was? ofeee.... was die heeel dicht bij je? he, voelde je dat t een negsr was? zatti er dan zo diep in? XD

HOE DAN OOK t wordt beweerd dat je dit 2 keer in je leven mee maakt... heb t nog niet mergemaakt... mocht t gebeuren dan hoop ik dat t een lekker meisje is in me kamer...

want hoe kon je voele n dat t een n*ger was? ofeee.... was die heeel dicht bij je? he, voelde je dat t een negsr was? zatti er dan zo diep in? XD

HOE DAN OOK t wordt beweerd dat je dit 2 keer in je leven mee maakt... heb t nog niet mergemaakt... mocht t gebeuren dan hoop ik dat t een lekker meisje is in me kamer...

Gast loopt gewoon te trollen. Maar het onderwerp zelf is wel de moeite waard om serieus op in te gaan :)

Ik ben niet religieus en weet al wat het ongeveer is: iets met Remslaap en dat de hersenen nog in de droomfase zitten, maar het lichaam nog 'slaapt'.

Het schijnt dat veel culturen dit kennen, maar er dan een paranormale draai aan geven.

Heerlijk weer deze nuchterheid komende van een sahbi, blijf er versteld van staan want ik ken er aardig wat en ook die ontwikkeld zijn maar toch blijven ze enorm (bij)gelovig.

Ik ben bloedzereneus:D

Geen idee hoe ik het kon voelen, het was raar en vaag.

Een knap meisje, vergeet het maar! Ik hoop dat het een homo Orang-oetang is:D

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Gast loopt gewoon te trollen. Maar het onderwerp zelf is wel de moeite waard om serieus op in te gaan :)
Ik loop niet te trollen, Crisje. Shit echt meegemaakt

Meme-You-will-never-know-true-fear-until.jpg

Zo eng! Heb dat vorig jaar een tijdje best vaak gehad. Stemmen, ruis en gewoon enge shit en dan wilde ik gillen of mijn vriend aanstoten en dan kun je je helemaal niet bewegen.

Is het raar als ik dit plaatje beetje geil vind?

Ik zou wel sleep paralized willen zijn met een keiharde en dat zo een demonen wijf zich dan op me klaar rijdt

• Like
Waarderingen: mat
enigste wat ik mee gemaakt heb is dat ik pratend wakker werd...

Laatst bewerkt:
download sleep talk recorder, en neem elke dag op totdat je zon sleeping paralyze hebt
dan upload je de opnames naar hier en krijg je karma van me

download sleep talk recorder, en neem elke dag op totdat je zon sleeping paralyze hebt
dan upload je de opnames naar hier en krijg je karma van me
Ik zie het nut ervan niet in.
Ik heb het tot nu toe 1x meegemaakt en ten tijde dat het gebeurde, praatte ik niet, omdat ik verlamd was. ;) Lijkt me dus sterk dat ik het op korte termijn weer ga meemaken en of dat überhaupt op te nemen is.
Wat is de reden dat je mij niet gelooft?

Ook gehad ja, paar maanden geleden.

Een soort kwaadaardige zwarte rook die me verstikte, ook niet echt je-van-het :roflol:

Daarna wat over gelezen, en na wat uitproberen een "Lucid Dream" gehad, waarin ik heel hard rond aan het fietsen was. Het dromen controleren is niet helemaal gelukt dus :roflol: Nu nooit meer geprobeerd eigenlijk.

Yep, heb het zelf ook en ik vind het enorm fascinerend. De eerste keer was wel ff doodsangst ondergaan wtf, echt ziekelijk. Tegenwoordig ben ik meer bewust wanneer ik weer prijs heb en krijg ik me er binnen een paar seconden terug uit.

Rare is dat ik er pas last van begon te krijgen nadat ik er een documentaire over had gezien, echt een paar dagen daarna had ik het de eerste keer. Begon er iets vaag naar mij te sluipen vanuit de hoek van m'n kamer en kwam dan op m'n borst zitten en begon in m'n oor te fluisteren. Echt eng als je dan half wakker niet kunt bewegen. Ik heb dan altijd een vaag maar erg duister gevoel alsof er echt een boosaardige aanwezigheid is.

Creepy shit iig.

Terug
Naar boven