Goldberg1987
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 141
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Nee, het was geen bb'er. Gewoon een kast van een vent. En oh ja, ik noem hem wel n*ger, maar hij was niet echt heel donker. qua kleur komt hij wel overeen met die foto. Verder had hij een langwerpige gezicht, was hij kolossaal en niet spraakzaam. Volgens mij droeg hij een blauw T-shirt, maar ik weet het niet meer zeker (dat laatste kan ik onbewust erbij verzonnen hebben)
---------- Toegevoegd om 01:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:39 ----------
MWah, dat lijkt me sterk. Ik zit niet aan de drugs, daarnaast was ik volgens mij echt wakker. (mijn ogen waren open (denk ik)
Want zodra ik de controle over mijzelf had, kon ik mijn mes pakken. Als het een nachtmerrie was geweest, dan was ik te versuft om dat te doen. (denk ik)
Als ik de GGZ ga bellen, dan is het om te vragen of ze werk voor me hebben![]()
I was just kidding

Heb ook weleens zoiets gehad, maar dan zonder beelden. Ik werd gewoon wakker maar mn lichaam was gevoelloos en ik kon het niet bewegen. Zelfs mn hoofd kon ik niet bewegen en slikken ging amper. Uiteraard schrok ik me kapot, maar enkele seconden later voelde mn lichaam net alsof ik me uitrekte en kon ik alles weer bewegen. Toen ik het in grote paniek aan mn ouders vertelde, zeiden ze dat je geestelijk dan gewoon wakker bent, maar je lichaam nog slaapt. Je lichaam reageert dan gewoon wat trager op prikkelingen vanuit de hersenen. Het schijnt vooral veel voor te komen bij mensen met stres. Het kan heel angstig zijn.
Bij waanbeelden kan ik me echter niks voorstellen, maar wellicht was je geestelijk nog aan het dromen. Klinkt gek, maar het kan echt.
Je hebt ook wel eens dat het lijkt alsof je in een gat valt... Dan probeer je te slapen en ineens voel je dat je valt. Ook dat is zoiets geks, maar het schijnt dat je lichaam dan tussen slaap en wakker in zit. Wellicht dat dit lichamelijk/geestelijk ook kan. Dat het ene deel al wakker is, maar het andere deel nog slaapt.
Stres kan overigens de meest gekke dingen veroorzaken.
Laatst bewerkt:

Nee, het was geen bb'er. Gewoon een kast van een vent. En oh ja, ik noem hem wel n*ger, maar hij was niet echt heel donker. qua kleur komt hij wel overeen met die foto. Verder had hij een langwerpige gezicht, was hij kolossaal en niet spraakzaam. Volgens mij droeg hij een blauw T-shirt, maar ik weet het niet meer zeker (dat laatste kan ik onbewust erbij verzonnen hebben)