XXL Nutrition

sleeping paralyze (slaapverlamming)

• Topic Starter Topic Starter
Als Chrisje een paar dagen niet online komt, dan weten we wat er aan de hand is.

Ik zal in ieder geval proberen om de gladde (en ondertussen stijve) kontje van je lijk te pieren (no homo).

Of dat het al een tijdje gedaan is met je ex niet dat je haar echt mist ofzo, droom je van haar en lijkt het zo real, praat ze lief tegen je precies alsof er nooit iets gebeurd is en je nog met haar samen bent, ga je lekker vrijen enzo...
Word je wakker en tuurlijk herinner je die droom nog goed dan.
Suckt ook wel dan vind ik, haha.

Of dat het al een tijdje gedaan is met je ex niet dat je haar echt mist ofzo, droom je van haar en lijkt het zo real, praat ze lief tegen je precies alsof er nooit iets gebeurd is en je nog met haar samen bent, ga je lekker vrijen enzo...
Word je wakker en tuurlijk herinner je die droom nog goed dan.
Suckt ook wel dan vind ik, haha.
Herkuul, dat is gewoon een (verdomd lekkere) droom, geen slaapverlamming. (tenzij je ex een oran oetang is, dan kan ik het wel begrijpen...)

• Like
Waarderingen: Ot92
Afgelopen nacht weer wat naars meegemaakt.
Al weet ik niet of het een echte slaapverlamming was, of ik droomde dat ik een slaapverlamming had. Met andere worden, ik weet niet of ik bij bewust zijn was of niet.
Wat ik zag was een vage schim naast mijn bed die me aan mijn moeder deed denken. Ik probeerde te bewegen, maar kon dat natuurlijk weer niet. Ik besefte heel goed dat het niet waar was, maar vond het och best eng. na een aantal seconden (die heel lang leken te duren) was het mij gelukt, middels om mijn vingers te concentreren, deze te bewegen en was ik klaar wakker.

Ik ben al blij als er überhaupt een vrouw in mijn dromen voorkomt:D

ik heb nu al een paar keer gedroomd dat ik sex had met ons oppas meisje, baalde iedere keer dat ik wakker werd voor ik klaar kwam. de laatste keer vroeg ik haar in mijn droom of dit nu wel echt was en niet weer droomde, maar natuurlijk werd ik weer wakker voor het hoogtepunt :o we zijn altijd heel open tegen elkaar en heb het haar dus ook verteld, ze vroeg wel of ze het goed deed in mijn dromen maar ik krijg haar niet zover om het echt te doen :(

misschien je vrouw haar zover zien te laten krijgen?

misschien je vrouw haar zover zien te laten krijgen?

die heeft haar al gezegd dat ze het niet erg vind, maar de oppas is bang dat er toch iets zo veranderen in de verstandhouding en ze heeft sinds kort weer een vriendje dus nu is ze er zeker niet voor in (hoewel ze de aandacht verdomd interessant vind).

AH die zijn het leukst ... gawd those nicememories haha

Was deze hallucinatie met je ogen dicht of open? Als je ogen open waren heb je last van hypnopomic hallucinations. In het geval dat je ogen dicht waren zijn het hypnagogische hallucinaties. Beide zijn niet ernstig, het kan gewoon vervelend zijn omdat het vaak angstaanjagende hallucinaties zijn. Mensen die hieraan lijden rapporteren bijvoorbeeld ook dat ze 'wakker worden' naast een rottend lijk of iemand die het punt staat ze neer te steken. Er is zeer weinig bekend over beide fenomenen.

Was deze hallucinatie met je ogen dicht of open? Als je ogen open waren heb je last van hypnopomic hallucinations. In het geval dat je ogen dicht waren zijn het hypnagogische hallucinaties. Beide zijn niet ernstig, het kan gewoon vervelend zijn omdat het vaak angstaanjagende hallucinaties zijn. Mensen die hieraan lijden rapporteren bijvoorbeeld ook dat ze 'wakker worden' naast een rottend lijk of iemand die het punt staat ze neer te steken. Er is zeer weinig bekend over beide fenomenen.
Ik weet het niet meer. Het is allemaal heel vaag

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

ik heb nu al een paar keer gedroomd dat ik sex had met ons oppas meisje, baalde iedere keer dat ik wakker werd voor ik klaar kwam. de laatste keer vroeg ik haar in mijn droom of dit nu wel echt was en niet weer droomde, maar natuurlijk werd ik weer wakker voor het hoogtepunt :o we zijn altijd heel open tegen elkaar en heb het haar dus ook verteld, ze vroeg wel of ze het goed deed in mijn dromen maar ik krijg haar niet zover om het echt te doen :(
Pics van dat meisje?

Afgelopen nacht weer wat naars meegemaakt.
Al weet ik niet of het een echte slaapverlamming was, of ik droomde dat ik een slaapverlamming had. Met andere worden, ik weet niet of ik bij bewust zijn was of niet.
Wat ik zag was een vage schim naast mijn bed die me aan mijn moeder deed denken. Ik probeerde te bewegen, maar kon dat natuurlijk weer niet. Ik besefte heel goed dat het niet waar was, maar vond het och best eng. na een aantal seconden (die heel lang leken te duren) was het mij gelukt, middels om mijn vingers te concentreren, deze te bewegen en was ik klaar wakker.

had je drugs op?

Ik had het vanochtend, gelukkig ik wist ook precies wat er aan de hand was waardoor ik het stiekem ook wel fascinerend vond. Probeerde ook tegen de spook te praten maar er kwam niks uit mijn keel.

Het gene wat ik specifiek fascinerend vind is dat je op dat moment alleen je brein bent, niet je lichaam dus omdat die afgesloten is van je brein tijdens sleeping paralyze.

Maar de ervaring is gewoon té ongemakkelijk om het naar meer te laten smaken.

enigste wat ik af en toe heb is dat ik opeens het gevoel heb dat ik van de trap val, meestal als ik bijna slaap. ben dan meteen wakker en hartslag van 180

enigste wat ik af en toe heb is dat ik opeens het gevoel heb dat ik van de trap val, meestal als ik bijna slaap. ben dan meteen wakker en hartslag van 180

herkenbaar, hoewel ik altijd van een klif spring.. zodra ik de grond raak word ik keihard wakker en schiet ik overeind, bezweet en hoge hartslag.

herkenbaar, hoewel ik altijd van een klif spring.. zodra ik de grond raak word ik keihard wakker en schiet ik overeind, bezweet en hoge hartslag.

Lol.
Ik werd het na een tijdje helemaal zat dat ik tijdens het dromen om wat voor reden dan ook begon te vallen en wakker werd, dat ik tegenwoordig dat vallen "herken" en dan bij mezelf denk dat ik gewoon op mijn voeten moet laten. Dan val je uit een vliegtuig ofzo, land je als een baas op je voeten, en daarna is het bewuste dromen weer over en gaat de droom gewoon verder :roflol:

Terug
Naar boven