Fitness Seller

Sleutelbeen bij flat en incline benchpress Hulp en advies nodig!

Bezoekers in dit topic

1ronman

Cool Novice
Lid geworden
10 jan 2013
Berichten
61
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
150kg
Vetpercentage
5%
Hallo iedereen,

3 weken geleden begon mijn rechter sleutelbeen te kraken, waardoor het gekomen is weet ik denk ik we'll, door te zwaar trainen met slechte uitvoering en alles tot failure deze combinatie kwam dus keihard aan voor mijn gewrichten. Maar nu heb ik telken als ik bankdruk schuin of vlak maakt niet uit een heel vervelend gevoel in mijn rechter sleutelbeen, het doet niet pijn of wat dan ook het voelt alleens alsof die zo uit zijn plek schieten wil ofzo. Ook steekt mijn rechter sleutelbeen aanzienlijk meer uit als mijn linker, en voel ik die bult aan het uitijnde naar je nek toe heel goed, deze voel ik bij mijn linker bijna niet het is net alsof die dieper ligt. Ook merkte ik dat als ik op een bankje lig en mijn schouderbladen bij elkaar doe dat mijn rechter schouderblad wat meer uitsteek misschien is dit in combinatie met het sleutelbeen wat naar voren zit.

Mijn vraag is nu moet ik stoppen met trainen, of komt het vaker voor en is het niet erg of moet ik naar een physio toe of wat dan ook. Ik wil natuurlijk geen levenslange blessure oplopen en weet even niet meer wat ik moet doen nu. Ik ging al 2 weken niet meer tot failure maar dit is tog wat ik ervan overgehouden heb, beter hat ik niet naar youtube filmpjes gekeken van gozers die al ripped zijn met een trainingstijd van 6 jaar die zeggen every set to failure en heel zwaar gaan maarja ik heb ervan geleerd.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
Hier een fto je kan het alleen lang niet zo goed zien als in het echt.

IMG-20130122-02751.jpg
 
voorleggen aan een fysio kan weinig kwaad lijkt me.

kost je afh v je polis ong 0 - 25€ ter beoordeling.

Dat gekraak heb ik ook bij incline (zelfde oorzaak ook) dus doe ik niet meer. plat gaat prima. nja, prima... fly's vinden mn sleutelbeentjes leuker. Mss kun je een tijdje fly's doen om in iig de sleutelbeen-gewrichtjes wat te ontlasten.
 
Back
Naar boven