AndroidHealthClinic

Smerig tuig

Snaper zei:
Inderdaad. Met kleine ventjes moet je juist extra voorzichtig zijn, die weten dat jij een fysiek overwicht hebt en zullen daarom sneller een mes of ander steekgerei gebruiken.

of ze hebben een grote broer om de hoek staan. bij mij zit ook zon fijn wijkkie. een maat van me reed een paar jaar terug op zn fiets door die wijk waar kleine kinderen aan t spelen waren op straat..een alledaags gezicht, en belde om aan te geven dat hij er langs moest..netjes zou je zeggen

die kleine blagen m uitschelden en hij doet alsof er niets aan de hand is en fiets er gewoon netjes langs..niet lang daarna...jawel, 2 scootertjes achter m waarna die m de pas afsnijden en gelijk verhaal komen halen..want wat was er gebeurd..mannetje van een jaar of 10 was naar zn grote broer gehold..broer van een jaar of 18 met de melding dat hij zn kleine broerje bijna vd weg had gefiets en had lopen uitschelden...tja, leg dan maar uit dat je niets had gedaan...hij had toen ook flink wat petsen opgelopen en met een groepje langsgaan had ook geen zin, die hele wijk kon je beter laten voor wat t is en zo blijf je bezig

ps, gaan we hier een film van maken aangezien die in die sectie staat..of wordt t enkel op papier gezet?:D

zolang onze regering doorgaat met het toepassen van een knuffelbelijd t.o.v. criminele vreemdelingen zullen zo van die dingen meer en meer gaan gebeuren vrees ik, het spijtige is dat de autochtone jeugd een voorbeeld neemt aan die vreemdelingen.
en nee het zeggen van de waarheid is geen racisme

twjunk zei:
zolang onze regering doorgaat met het toepassen van een knuffelbelijd t.o.v. criminele vreemdelingen zullen zo van die dingen meer en meer gaan gebeuren vrees ik, het spijtige is dat de autochtone jeugd een voorbeeld neemt aan die vreemdelingen.
en nee het zeggen van de waarheid is geen racisme
hahahaha, van al die moppen die je tot nu toe geplaatst hebt is dit de beste :p

hehehe en de autochtone jeugd die volgens jou een voorbeeld neemt aan de 'vreemdelingen' zijn juist vaak de types die zo fel tegen onze medelanders zijn :)

maar verder vind ik je natuurlijk een beste kerel :D

Lang leve de studentenstad!

De standaardstudent is 1. alleen of met twee 2. bezopen 3. zwak 4. heeft 5-10kg overgewicht als ie een gevecht begint. Wat meestal niet eens lukt wegens te belachelijk om serieus genomen te worden. En zo is er ook niks aan natuurlijk...

Big Byron zei:
Lang leve de studentenstad!

De standaardstudent is 1. alleen of met twee 2. bezopen 3. zwak 4. heeft 5-10kg overgewicht als ie een gevecht begint. Wat meestal niet eens lukt wegens te belachelijk om serieus genomen te worden. En zo is er ook niks aan natuurlijk...
idd! ik heb er begin dit jaar toevallig nog 2 afgestraft voor hun arrogante gedrag, maar die gaan hard tegen de grond, en staan ook niet snel meer op....
leuk is anders!

boogie zei:
hehehe en de autochtone jeugd die volgens jou een voorbeeld neemt aan de 'vreemdelingen' zijn juist vaak de types die zo fel tegen onze medelanders zijn :)

zoveelste beter, ff door eurosport kijken , is muay tai bezig :D

Greetzz.

Tja, heb vorige week ook problemen gehad. Een of andere psychopaat van in de 40 die voor de hele regio coke etc levert aan dealers kwam naar me toe dat 'ie me compleet zou slopen en omleggen als ik nog n's van een andere gast (vriend van mij) zou kopen.
Ik heb het 'm toen 'duidelijk gemaakt' dat ik 't niet pik als iemand me bedreigt. t*ring je had die ogen moeten zien, werd helemaal gek maar ik bleef strak voor 'm staan en volhouden en uiteindelijk ging 'ie weg waarna een maat van me (ook niet de lekkerste in het verleden) in janken uitbarstte en vroeg of ik gek geworden was en dat ik m'n eigen graf groef.
Nou ja die gast heeft idd voor minder figuren gesloopt, voor veel gezeten en voor nog meer niet gezeten en is helemaal vertieft door de sos, misschien niet al te slim maar ik heb ook geen zin om maar naar z'n ppen te gaan dansen omdat hij psychopaat is, oprotten. Kwam 'ie van de week naar me toe om te zeggen dat ik lef had en of ik niet zin had om dealer te worden voor hem voor een bepaald gebied. Nou maar niet...

Word ik later ook nog gebeld door z'n neuksletje of ik wat met haar wou. Waarom trek ik toch altijd de verkeerde wijfen aan: gaat met zware criminelen om en heeft op haar 22 al geen tussenschot meer :rolleyes:

Zoutzak zei:
idd! ik heb er begin dit jaar toevallig nog 2 afgestraft voor hun arrogante gedrag, maar die gaan hard tegen de grond, en staan ook niet snel meer op....
leuk is anders!
:D :D

JFS zei:
Tja, heb vorige week ook problemen gehad. Een of andere psychopaat van in de 40 die voor de hele regio coke etc levert aan dealers kwam naar me toe dat 'ie me compleet zou slopen en omleggen als ik nog n's van een andere gast (vriend van mij) zou kopen.
Ik heb het 'm toen 'duidelijk gemaakt' dat ik 't niet pik als iemand me bedreigt. t*ring je had die ogen moeten zien, werd helemaal gek maar ik bleef strak voor 'm staan en volhouden en uiteindelijk ging 'ie weg waarna een maat van me (ook niet de lekkerste in het verleden) in janken uitbarstte en vroeg of ik gek geworden was en dat ik m'n eigen graf groef.
Nou ja die gast heeft idd voor minder figuren gesloopt, voor veel gezeten en voor nog meer niet gezeten en is helemaal vertieft door de sos, misschien niet al te slim maar ik heb ook geen zin om maar naar z'n ppen te gaan dansen omdat hij psychopaat is, oprotten. Kwam 'ie van de week naar me toe om te zeggen dat ik lef had en of ik niet zin had om dealer te worden voor hem voor een bepaald gebied. Nou maar niet...

Word ik later ook nog gebeld door z'n neuksletje of ik wat met haar wou. Waarom trek ik toch altijd de verkeerde wijfen aan: gaat met zware criminelen om en heeft op haar 22 al geen tussenschot meer :rolleyes:

waaaaah

trouwens de enige marokkanen die ik ken zijn diegene waarmee ik altijd voetbal, en zijn echt aardige jongens, behalve dat ze altijd mijn bal stelen, maarja dat laat ik maar zo he, integratie boven alles!

CQ_Demolisher zei:
waaaaah

trouwens de enige marokkanen die ik ken zijn diegene waarmee ik altijd voetbal, en zijn echt aardige jongens, behalve dat ze altijd mijn bal stelen, maarja dat laat ik maar zo he, integratie boven alles!
:haha: CabaretierQ_Demolisher ? :cool:

Zo heb ik nu bijna 2 jaar terug een gebroken neus opgelopen tijdens een knokpartijtje van 4 man tegen 8-10 marokkanen. Die vent trekt zo zonder pardon een pistool ( gaspistool bleek later ) waarmee ie eerst op je richt en vervolgens 2 x met de kolf vol op je neus inramt. Nou lekker hele nacht ziekenhuis. Nu 2 jaar later eindelijk schadevergoeding een keer binnen. En ik zie em nog regelmatig fietsen.

Sinds dat acefietje ben ik gaan trainen en sindsdien heb ik nooit geen gezeik meer gehad. Ja, vorig jaar op vakantie toen reden lui op scooters langs en slaan een maat van mij zo zonder pardon met een boek op zijn smoel. En dan gelijk doorrijden... oeeee als je lef hebt stop je dan ff :yell: :fire: Maar nee dat durven ze niet... pfff zo erg laf he op deze manier :mad:

Ik merk ook dat ik minder ruzie heb sinds ik train.
Vroeger nog wel eens dat gepest meegemaakt gehad en er nog 3 tegen gekomen gehad alleen die hadden niet echt meer de neiging een ruzie te beginnen.
Wel grappig als je ze ziet zover mogelijk uit je buurt te blijven als ze langs je moeten op een meter of 15 afstand, hun jas schurend tegen de muur :D

Wel merk ik op dat als ik in strakke kleding loop dat ze me meer met rust laten, heb ik bv mijn jas aan of ruimere kleding aan wil het nog wel voorkomen dat er een paar je willen uitdagen.

Sinds ik train heb ik ook minder problemen! Ik merk ook dat ik de laatste tijd ietwat aggressiever ben geworden. Ik weet niet hoe het komt; zit niet aan de bollen of anabolen ofzo, maar ik kan me soms mateloos irriteren aan het asociaal en aggressief gedrag van anderen.

Zo ging ik vorige keer bijna door het dolle heen. Ik wou een rondpunt oprijden, komt daar zo'n loser van een johnny aan met zonnebril en met één hand plat op zijn stuur. Normaal moest ik hem voorrang verlenen, maar gezien de afstand kon ik er nog makkelijk voor. Begint die kl***zak ineens gas bij te geven totie bijna in mijn linkerflank knalt. Ik zag hem een paar enorm stoere gebaren maken in mijn achteruitkijkspiegel zo van; wat is het met jou hè en daarbovenop achtervolgt hij mij nog (hij reed namelijk terug de richting uit waar hij vandaan kwam).
Ik weet niet hoe het kwam, maar dat was gewoon de druppel. Ik ben op mijn rem gaan staan en wilde uitstappen. Mijn vriendin die niet wist wat er gebeurde, greep me nog bij men arm en zij dat ik moest kalmeren. Het toppunt is dat die kerel, toen ik terug wat verder reed, zich gauw aan de zijkant zette omdat ie zo verschoot dat ik stopte.

had mijn vriendin er niet bijgeweest had ik hem echt vastgehad en gevraag wat zijn verdomd probleem was.

klempic zei:
heb je hem nog teruggepakt? :D
maar is wel zo, sinds ik train heb ik amper nog ruzie. steeds meer vrienden opeens :p :(

Ik zal je serieus zeggen, dat als ik hem bijv. in een kroeg zie staan dat ik een barkkruk op zijn k*nus kapot ram.. Op straat krijgt hij een fiets om ze nek!

B.A. Baracus zei:
komt daar zo'n loser van een johny aan met zonnebril en met één hand plat op zijn stuur.

had mijn vriendin er niet bijgeweest had ik hem echt vastgehad en gevraag wat zijn verdomd probleem was.
stuur m dan gewoon een pm:D

Terug
Naar boven