- Waardering
- 1.075
- Lengte
- 1m90
dandyman zei:
hahahaL
dlIk weet niet hoor. Ik voel me eigenlijk best buitengesloten hier. Ik heb nooit ruzie. Heb sinds mijn tiende niet meer gevochten.

Oh ik had wel met oud en nieuw ruzie gehad als het aan een of andere marrokaan lag. Ik was bij een feesie waar ik nooit meer naartoe ga want het was de gaarste en aggressiefste sfeer die ik ooit geproeft heb. Toen ik na afloop eenmaal buiten was was ik met een vriend aan het wachten op een andere vriend die mijn jas had. Komt er in eens zo'n kl***zak op me af ga achter me staan en met zijn rug tegen mij aan staan. Beetje duwen enzo. Die gast heeft wel een reputatie dat hij een kl***zak is en dat je wel voor hem moet oppassen, veel "vrienden" en wapens zeg maar. Ik keek hem beetje boos aan. Zegt hij wat doe je nou stoer, wat kijk je. Ik zag zijn groepje (10 man) vrienden al van een afstandje kijken dus ik zei ik zoek geen ruzie. Hij mompelde k**kerlijer en liep weg. Tja simpel volk. Ik snap niet dat sommige mensen ruzie zoeken. Ik vind dat nou echt neit strak.