AndroidHealthClinic

Smerig tuig

dandyman zei:
:Dhahaha
L:Ddl

Ik weet niet hoor. Ik voel me eigenlijk best buitengesloten hier. Ik heb nooit ruzie. Heb sinds mijn tiende niet meer gevochten. :(

Oh ik had wel met oud en nieuw ruzie gehad als het aan een of andere marrokaan lag. Ik was bij een feesie waar ik nooit meer naartoe ga want het was de gaarste en aggressiefste sfeer die ik ooit geproeft heb. Toen ik na afloop eenmaal buiten was was ik met een vriend aan het wachten op een andere vriend die mijn jas had. Komt er in eens zo'n kl***zak op me af ga achter me staan en met zijn rug tegen mij aan staan. Beetje duwen enzo. Die gast heeft wel een reputatie dat hij een kl***zak is en dat je wel voor hem moet oppassen, veel "vrienden" en wapens zeg maar. Ik keek hem beetje boos aan. Zegt hij wat doe je nou stoer, wat kijk je. Ik zag zijn groepje (10 man) vrienden al van een afstandje kijken dus ik zei ik zoek geen ruzie. Hij mompelde k**kerlijer en liep weg. Tja simpel volk. Ik snap niet dat sommige mensen ruzie zoeken. Ik vind dat nou echt neit strak.

Ik heb ook al n tijd niet meer gevochten, 2 jr terug voor t laatst n paar schoppen uit moeten delen aan n paar stoere jochies...

Ik schopte dr 1 en tegelijkertijd viel 1 van zn maten me ook aan...toen was het 2 tegen 1.

Maar ik heb uiteindelijk 'gewonnen' want heb dr 1 n gebroken hand geschopt.

Wilde jongens die groningers :)

als ik al uitga is dat in Groningen, nooit problemen gehad, dus het valt best mee hiero.

B.A. Baracus zei:
Zo ging ik vorige keer bijna door het dolle heen. Ik wou een rondpunt oprijden, komt daar zo'n loser van een johnny aan met zonnebril en met één hand plat op zijn stuur.

had mijn vriendin er niet bijgeweest had ik hem echt vastgehad en gevraag wat zijn verdomd probleem was.

Was jij dat?? Ik had idd net mn nieuwe Ray-ban op :D :D

Bedank je vriendin van me even ;)

Whehe, lol @ Dandy!

Maaruh, ik merk zelf ook dat ik stukken minder gezeik heb sinds ik train. Vroeger kwam het nog wel eens voor dat ik 'wat jij nou kijken sjukkel??' ergens achter me hoorde en dat r zo'n b*ch begon te dissen. Maar tegenwoordig niet mee zo veel probs mee.

Ik heb ook nog nooit gevochten. In ieder geval heeft nooit iemand mij iets laten incasseren. In het dorp kent iedereen me en is een groot deel familie of vriend. En bij me op school in 'de grote stad' den bosch :) heb ik ook nooit gevochten. Soms doen er wel eens van die mannen (toch weer de marokkanen) een beetje stoer. Schuur ik net langs ze heen, draaien ze om en zeggen ze: 'Jij moet uitkijken jongen'. En dan draai ik me in een of andere slow motion manier rustig om, en zeg ik:...... Hoef ik niks meer te zeggen zijn ze weg :D . Wat een mong*len. Komt niet doordat ik zo gigantisch ben, weet eigenlijk ook niet precies waarom wel. Volgens mijn weten ze iets meer dan ik :rolleyes:

haha, loop ik laatst door de stad:
wat jij sjeggen over mein fader?

sjukkels...

jou fader is een ..... LULLO :p

KaLe zei:
Toen ben ik gaan trainen en sinds ik wat groter word heb ik nooit meer last van dat soort lui.
Bij mij is het andersom. Word de laatste tijd steeds vaker uitgedaagd door gastjes van zeg 12/13. Met name als ik op de fiets door een bepaalde wijk rijdt. Ik negeer het tot nu toe maar soms heb ik zin om er een op z'n plaat te slaan. Doe ik dat, dan kan ik z'n hele familie op de koffie verwachten. ;)

haha toen ik 15 was had ik dat ook nog een keer weet ik wel. Kijk ik ben geen super saiyan dus alle 20 marokanen kon ik no way aan. EN ja hoor ook zo lulletje van 13 met grote bek en ik dacht van neee ryu je staat dik voor lul. En hij begon te duwen en ik dacht dit kan toch niet.

Vervolgens riep ik heel hard : He Tony Kom eens hier! En keek achter de groep.

Hahaha de hele groep keek achterzich om en ik geef me toch een rot schop in de kleine jochie's zijn ballen . Maar dan ook zo aller jezus hard en ben toen gaan rennen naar me fiets en gefietst voor mijn leven :D

Sommige dingen zijn onbetaalbaar :D

Ryu zei:
haha toen ik 15 was had ik dat ook nog een keer weet ik wel. Kijk ik ben geen super saiyan dus alle 20 marokanen kon ik no way aan. EN ja hoor ook zo lulletje van 13 met grote bek en ik dacht van neee ryu je staat dik voor lul. En hij begon te duwen en ik dacht dit kan toch niet.

Hahaha de hele groep keek achterzich om en ik geef me toch een rot schop in de kleine jochie's zijn ballen . Maar dan ook zo aller jezus hard en ben toen gaan rennen naar me fiets en gefietst voor mijn leven :D

whahahahahaa dit verdient karma!!!

zo`n groepje van een stuk of 8 van dat tuig heeft m`n moeder nog eens een keer afgetuigd en gesteenigd!!

Ben ze uiteraard met z`n tweeen allemaal 1 voor 1 op gaan zoeken, en resulteerde in een grote buurtruzie..

Resultaat: 13 gewonden en een aantal verhuizingen. En wat zijn we er mee opgeschoten?? helemaal niks!!

Ryu zei:

ik geloof er geen reet van maar het is wel grappig:roflol:

Ik had ook een keertje ruzie met een bepaalde bevolkingsgroep die in mijn plaats sterk vertegenwoordigt is.

De eerste keer werd mijn jas door iemand ondergespuugd wat ik uiteraard niet pikte en hem bij zijn keel greep.

Ik wist wel dat ze de volgende dag met een hele groep zouden staan om wraak te nemen en dat veel mensen niet zoveel tegen ze durfden te doen dus dat ik er in mijn eentje voorstond.
De volgende dag gonsde het al van de geruchten dat ik gepakt zou worden.

uiteraard had ik maatregelen genomen en ik had een mooie schakelketting en een mes meegenomen. Dus toen ik naar buiten liep had ik een hand in mijn zak met het mes en de ketting had ik rond mijn middel gebonden die ik er zo af kon trekken. Er stonden 9(sommigen wel 2x zo oud) helden klaar om mij af te rossen. Ik heb toen de ketting gepakt en verteld dat als ze dicherbij zouden komen ik er een dood zou maken. Vervolgens pakte ik maar mijn mes erbij. Daar schrokken ze wel van.

Een andere keer hadden ze mijn fiets gestolen. Dus toen heb ik er een met zijn hoofd tegen een deur geslagen en toegeschreeuwd dat als die fiets niet terug zou komen dat er dan problemen zouden komen. In die tijd kende ik nog wel wat vage mensen. Die middag stond mijn fiets netjes voor mijn deur. Dat was zwaar kicken :D

Laatst bewerkt:
my story:

op een zaterdagavond wandelen een maat en ik(beide iranees) langs een hardcorediscotheekje en werden we uitgeschreeuwd door 5tal gabbertjes die aan de deur stonden, zeg ik tegen ze: "secondje", en bel naar de baas van de disco(die een goede ouwe vriend van me is) die terstond met stuk of 20 gabbers naar de deur afkwamen,

'k kon me bijna niet inhouden toen dat vijftal met de staart tss de benen afdroop :D
moraal vh verhaal, als je het niet kunt winnen, wandel dan weg. :thumbs:

IS dit opeens de `vertel je sterkste verhaal` thread geworden of wat!!!? ;) :D

ik had laatste in mijn eentje ruzie met 10 marokkanen....gelukkig ben ik mild voor ze geweest (kan mijn aangeboren mega-krachten natuurlijk niet voor kwade bedoelingen gebruiken) en liggen er slechts 9 van de 10 in coma yeah! :cool:

Terug
Naar boven