MuscleMeat

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry, ik zie dat de 4 er bijna aankomt bij jou. begrijp dat dit een moeilijk moment voor je moet zijn, als je er over wil praten dit topic staat altijd voor jou open.

Zég vlegel...de 4 is altijd beter dan de 2 he..of was je nog niet zover in de kleuterklas..

Weer een weg goed zo je hoeft alleen maar te blaffen en ze spurten weg.:D

Leuk topic ff mekaar afzijken met een knipoog.:D
Even goede vrienden hoor allemaal boven, de nou 39 dan.

Jonge, ik bench press 150 Kg terwijl ik bel met m'n chickie en mn broek op mn enkels hangt zodat iedereen mn Björn ziet.

Jwt?

Leuk topic ff mekaar afzijken met een knipoog.:D
Even goede vrienden hoor allemaal boven, de nou 39 dan.

hoezo met een knipoog? :p

one big happy family, zolang die snotneuzen onder de 18 maar in een aparte kamer gestopt worden bij de familie feestjes

voor mijn part ontploft de gym, zolang mijn oefening maar ongedeerd blijft.

ben meestal in focus als ik train.

eigenlijk vind ik dit een dom topic.
In mijn ogen voelt TS zich al zodanig oud, dat hij niet meer tegen de jeugd kan, sorry maar dat had ik neit van hem verwacht.
in mijn gym zitten er ook wel van die 16-jarigen die zitten de gapen als ik train, zo precies of ze zijn verwonderd dat zo'n oude dat nog kan, maar ik krijg zichtbaar toch respect van hen ook.
ik zeg zoals anderen hier ook al gezegd hebben, doe je ding en laat die jongenshun hang gaan, ooit worden ze wel volwassen.
maar ik heb mssn geluk dat die 16-jarigen bij ons erg in de minderheid zijn, daardoor valt het mssn nog mee, zitten veel 30+ bij ons, dat is wel leuk

de oudjes zijn gewoon jaloers dat de jonkies al wel zo vroeg begonnen zijn!
en hadden zelf ook al zo vroeg willen beginnen
daarom openen ze dit soort topics om hun frustraties in kwijt te kunnen..
de waarheid is hard man.

In mijn ogen voelt TS zich al zodanig oud, dat hij niet meer tegen de jeugd kan, sorry maar dat had ik neit van hem verwacht.
in mijn gym zitten er ook wel van die 16-jarigen die zitten de gapen als ik train, zo precies of ze zijn verwonderd dat zo'n oude dat nog kan, maar ik krijg zichtbaar toch respect van hen ook.
ik zeg zoals anderen hier ook al gezegd hebben, doe je ding en laat die jongenshun hang gaan, ooit worden ze wel volwassen.
maar ik heb mssn geluk dat die 16-jarigen bij ons erg in de minderheid zijn, daardoor valt het mssn nog mee, zitten veel 30+ bij ons, dat is wel leuk

hahah niet serieus opnemen, dit topic was een antwoord op dit topic

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/smerige-ouwe-mensen-gym-191965/

all in good fun ;)

ah zo, haha
nu begrijp ik het
maar eerlijk, in mijn vorige gym had ik heel goede contacten met 16/18-jarigen, had meer moeite met een andere groep, en waardoor ik er uiteindelijk ben weggegaan

Maar als je dan ziet dat sommigen hier 45+ als al bejaarden gaan beschouwen, dan kan je enkel maar besluiten dat de goede stel hersens al uitgedeeld waren toen het hun beurt was.

Ik "erger" mij aan mensen van elke leeftijd om hun gedrag bij momenten, niet enkel omdat ze tot een specifieke leeftijdscategorie behoren.

idd, je hebt gelijk, allez langs hier bied ik dan mijn excusesen aan aan grosje, haha.
maar ik vond het tof dat ik in vorige gym direct goed contact had met eeng roep jongeren, ik bben pas op 42j begonnen met trainen, zij sloegen er geen acht op dat ik ondanks mijn leeftijd ook nog maar een beginner was, kreeg zelfs tips van sommigen, jammer dat het daar minder klikte met de iets oudere groep, dat heb ik nu wel in huidige gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven