MuscleMeat

smerige jonge mensen in de gym

Status
Niet open voor verdere reacties.
tegekke film trouwens "the deer hunter"...als russisch roulette gaan spelen!
Ken je de Kanonnen van Navarone met gregory peck, anthony quinn enzo...

Hehehehe, ja, alleen die scene dat ze op hertenjacht gaan is niet erg realistisch. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik een hert zo rennend door de bergen kon achtervolgen, of dat je zo moet martelen om ze neer te krijgen.

Die scene dat ze in die kooi in de rivier zitten is heftig, tussen de ratten. En boven water verplichte russische roulette ja, Mau! Mau! roept ie dan, maar maus was daar helemaal niet eens...

Ik ken wel de Nonnen van Navaronne, maar die draaide in een smoezelig bioscoopje...

tsja waar is het muisje nou?

trouwens dat moment dat ie die horloge in z'n hol stopt is ook legendarisch..die komt terug in pulp fiction met Bruce Willis...

:mad:Godsamme, ik kan ook niet ff later van de bejaardenklaverjasclub thuiskomen of ik mis de hele oorlog:mad:

Je hebt weer heel wat gemist Jerney. Het was toppie..en we hebben nog allemaal om het muisje gelachen :laugh:

(mij niet bannen Bigmaus, normaal schrijf ik zulke dingen nooit...)

Je hebt weer heel wat gemist Jerney. Het was toppie..en we hebben nog allemaal om het muisje gelachen :laugh:

je kan maus wel van gedachte laten veranderen, maar je moet natuurlijk wel wat voor doen.
:suckit:

ben je het nu weer vergeten? het was kaartavond bij jerney thuis, jij ging voor de gedroogde perzikken en kamillethee zorgen

heb je het overleefd zonder de kamillethee van ying yang?

Stelletje rotjongens, pas maar op voor mijn wandelstok!!!

je kan maus wel van gedachte laten veranderen, maar je moet natuurlijk wel wat voor doen.

Spoiler: Toon

Okay ik heb je gewaarschuwd jij zegt je hebt een grote piemuhl ik weet dat het niet zo is. Dit is wat big is aan maus!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van een andere positie
http://images.google.nl/imgres?imgu...rotum&gbv=2&ndsp=18&hl=nl&sa=N&start=180&um=1

dan heeftie wel ene hele klus voor de boeg om hem tevreden te houden:D

oh shit, wesking doet ook mee:(
kom maar over een paar jaar terug:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven