- Waardering
- 1.093
pfff die oudjes van tegenwoordig, hebben ook geen respect meer he.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

levenservaring ? denk daar maar eens goed over na en kijk dan die nieuwe film van Bratt Pitt (jij ook Jerney)
De durum is op...'t was heerlijk!
iedereen is gelijkwaardig ongeacht de leeftijd.
wees eens lief vrienden![]()
Pas op schijn bedriegt he.Hèhè, eindelijk eens een aardige jongeling, karmaaaaaaaaa voor jou!
Ik geloof dat die film " the curious case of Benjamin Button" heet ofzoiets...ik heb hem zelf nog niet gezien...Het gaat over een ouwtje die gaande weg steeds jonger word totdat ie in een jonge god veranderd ...

Gebaseerd op yin yang.Ik geloof dat die film " the curious case of Benjamin Button" heet ofzoiets...ik heb hem zelf nog niet gezien...Het gaat over een ouwtje die gaande weg steeds jonger word totdat ie in een jonge god veranderd ...

Ik ga stoppen als het vrouwtje zo thuiskomt en ziet dat ik de dogs niet heb uitgelaten zwaait er wat voor me![]()
Ik ga stoppen als het vrouwtje zo thuiskomt en ziet dat ik de dogs niet heb uitgelaten zwaait er wat voor me![]()

Jullie typen veelste snel voor me...dat kan ik helemaal niet bijhouden![]()
ff snel een update op de durum:
ik heb er nog een liggen, maar die is eigenlijk voor iemand anders. Wat moet ik doen? Zal ik hem opeten of niet?
Opvreten nat en wel meteen gek!!!ff snel een update op de durum:
ik heb er nog een liggen, maar die is eigenlijk voor iemand anders. Wat moet ik doen? Zal ik hem opeten of niet?

Nou lekker, ik durf niet in m'n eentje tegen al die kerels....
ik ga, eh ik ga eh, de vissen voeren![]()
ff snel een update op de durum:
Foei!