- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Haha, wel bijna want ik was vandaag en morgen wederom op gemotoriseerde rollatorjacht!![]()
goede avond oma
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, wel bijna want ik was vandaag en morgen wederom op gemotoriseerde rollatorjacht!![]()

doeiPfffffff, bestaat dit topic nog steeds?
1 (of meerdere) van de oudjes al in verzorgingscentrum terecht gekomen in de tussentijd?

Pfffffff, bestaat dit topic nog steeds?
1 (of meerdere) van de oudjes al in verzorgingscentrum terecht gekomen in de tussentijd?
ANP, 10:51
Gisteravond is de 45 jarige Yin Yang, ook wel Tonnie opgepakt door de politie.
Dit naar aanleiding van wangedrag in een supermarkt.
Yin Yang vernielde meerdere stellages en gooide alles overhoop.
Verder heeft hij één winkelier neergeslagen met een natte krant, waarna Yin Yang werd gearresteerd door de Almeerse politie.
Voorlopig zit Yin Yang nog vast, over 2 dagen zal hij naar een bejaardencentrum worden gebracht, waar hij zich de komende 10 jaar zal bevinden.

ANP, 18:19
Gisteravond is de 45 jarige Yin Yang, ook wel Tonnie opgepakt door de politie wegens wangedrag.
Vandaag is hij vrijgelaten en naar een bejaardencentrum gestuurd, waar hij de komende 10 jaar zal blijven.

Ik heb mijn zoons al opdracht gegeven om jullie over een jaar of 20 terug te pakken voor mij, aangezien jullie dan ook stoffig zijn en ik niet meer actief ben moet het maar zo. Wacht maar op de kleine yin en de sterke yang zullen jullie smeken om genade hehe.![]()
!! Is de kleine yin toevallig 60 cm en 11 kg?Hey Ying Yang maken wij daar in het bejaardencentrum toch onze eigen krachthonk.
Wat dacht je van bedpan curl, rollator press en ziekenhuisbed squat
Rolstoel crunch en clismadrukken (o nee dat drukken is een logisch gevolg van een klisma)
De jonkies hebben het dan veel makkelijker ze moeten alleen maar de muis van de computer op te tillen (als ze dat kunnen) om wat spier te winnen.
Ja laat die jonkies maar lachen maar the oldies rules

Hey Ying Yang maken wij daar in het bejaardencentrum toch onze eigen krachthonk.
Wat dacht je van bedpan curl, rollator press en ziekenhuisbed squat
Rolstoel crunch en clismadrukken (o nee dat drukken is een logisch gevolg van een klisma)
De jonkies hebben het dan veel makkelijker ze moeten alleen maar de muis van de computer op te tillen (als ze dat kunnen) om wat spier te winnen.
Ja laat die jonkies maar lachen maar the oldies rules

Heb jij het adres want dan ga ik hem wel opzoeken op mijn scootmobiel!![]()